Mitä mieltä kevytsuhteista?

Vierailija

Toukokuun Cosmossa on juttua kevytsuhteista ja lomaromansseista. Mitä mieltä sinä olet ilmiöstä? Onko perinteinen avioliittoon päättyvä vakava parisuhde katoamassa kokonaan vai onko kevytsuhde hyväksyttävä ankean arjen piristys? Tarvitseeko deittailun aina olla vakavaa?

Kommentit (7)

Vierailija

Itse olen ehdottomasti perinteisen avioliittoon päättyvän suhteen kannalla, kunhan vain löytyy se ihminen jonka kanssa haluaa naimisiin ja perustaa perheen. Erosin kuitenkin juuri ja tällä hetkellä on sellainen olo että tuollainen kevytsuhde voisi olla kesän aikana ihan piristävä juttu(: Ehdottomasti kuitenkin vain kokeilumielessä, uskon et yksi kokeilu riittää minulle.

Vierailija

Totta kai etsin miestä, jonka kanssa haluan "sitten joskus" perustaa perheen ja mennä naimisiin, mutta kyllä mielestäni saa ennen sitä nauttia vähän kevyemmästäkin menosta. :D
Viime kesänä olimme kaveriporukalla etelässä rantalomalla, ja onnistuin siellä kehittämään pienen lomaromanssin - suomalaisen miehen kanssa tosin, mutta väliäkö sillä. Vaikka en miestä olekaan nähnyt enää Suomeen palattuamme, oli loma aivan mahtava ja muistelen kaikkea kyllä täysin positiivisella mielellä. Kumpikaan meistä ei olettanutkaan "suhteen" jatkuvan Suomessa vaan nautimme toisistamme täysin varauksetta etelän lämmössä. :D
Ei sen deittailun aina tarvi olla niin vakavaa, joskus saa pitää hauskaa ilman minkäänlaisia odotuksia toiselta!

Vierailija

Itse olen perinteisten suhteiden linjalla, olisi kiva olla itselleen sopivan miehen kanssa loppu elämä. Mutta joskus vain käy niin että joutuu vähän etiskelemään ja samalla kokeilemaan ns. näitä kevyitä suhteita, mutta ehdoin tahdoin en niihin haluaisi.
Tuntuu kyllä välillä siltä, että avioliittoon päätyvät suhteet ovat tosiaan katoamassa tai vaikka ne päätyisikin avioliittoon, niin suurin osa taitaa päättyä myös eroon nykyisin :(

Vierailija

Olen myös vakavan parisuhteen kannalla, mutta kaikkihan riippuu ihan ihmistyypistä.

Kuulostaahan kevytsuhteet/lomaromanssit jännittäviltä ja hauskoilta, mutta itse tuskin pystyisin heittäytymään sitoutumattomaan suhteeseen. Entä jos tielle osuisikin täydellinen sielunkumppani - suhde olisi heti tuhoontuomittu JA sydänsurutäyteinen.

Ne joille kevyet suhteet sopii, niin onnea. Onhan sekin lahja, että osaa heittäytyä semmoseen.

Vierailija

Riippuu toki ihmisestä, jos joku haluaa kokeilla kevytsuhteita niin se on minusta ihan ok. Itse kuitenkin arvostan enemmän vakavaa suhdetta, olen itsekin sellaisessa :)

Vierailija

Itse erosin pitkästä suhteesta vastikään ja sen jälkeen en ole mitään vakavaa halunnut. Pakko kyllä myöntää että olen nauttinut täysin rinnoin huolettomasta deittailusta ja tällä hetkellä taidan olla juuri tuollaisessa kevytsuhteessa. Pidän hauskaa mutta en todellakaan kaavaile tästä miehestä mitään aviomiestä. Yleensäkään en halua etsiä mitään herra oikeaa nyt pitkään aikaan vielä joten olo on mahtava kun voi tehdä juuri niinkuin tuntuu hyvältä :D

Vierailija

Olen vakavien suhteiden kannalla, vaikken usko koko elämääni saman miehen kanssa viettäväni. Ollaan nyt realistisia: suuri osa avioliitoista päätyy eroon jossain vaiheessa. Joten olet valmiiks ottanut asenteen, että tulen menemään naimisiin vähintään pari kertaa ja et mun lasten isä tulee olemaan eri mies, kuin jonka kanssa vietän vanhuuden. Ja jos sattuiskin löytymään sellainen mies, jonka kanssa koko elämän viettäisin, niin ei haittais yhtään... mutta olen realisti.

En tuomitse kevytsuhteita, mutten itse harrastais. Yks yhdenyönjuttu on takana, eikä enää kiinnosta sellaiset. Jos mies ei ole tarpeeks kiinnostava vakavassa mielessä, niin en halua tyytyä puoliks hyvään. Ja ois silkkaa hulluutta ryhtyy kevytsuhteeseen täydellisen unelmamiehen kanssa: selkään siin sais. Juuri eronneena mieluummin parantelen haavojani yksin ja etsin taas itseäni. Sinkkuna voi olla kivaa ilman seksisuhteitakin. Deittailu on kivaa, mut täydellisen miehen löytäminen johtaa helposti vakavaan suhteeseen:D.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat