mies pulma

Vierailija

En meinannut millään keksiä otsikkoa ja se onkin aika surkea mutta tästä lähtee: Olen yli vuoden tuntenut erään miehen, sanotaan vaikka Mikan. Mika on yrittänyt mua noin vuoden ajan enemmän tai vähemmän, maaliskuusta lähtien pyydellyt että tulisin hänen luokseen jne. Pelkäsin että hänellä on vain se yksi asia mielessä, vaikka hän väitti kaipaavansa vain läheisyyttä, joten en uskaltanut koskaan lähteä hänen luokseen. Nyt viikonloppuna kuitenkin rohkaisin mieleni ja lähdin baarista hänen mukaansa hänen kotiinsa. Katsoimme leffaa ja hän piti minua kainalossaan ja silitteli hiuksia ja kättä. Hän kaappasi myöhemmin minut itseään vasten ja silitteli paidan alta mahasta, selästä ja takareisistä jne. Suudeltiinkin myös. Nukuttiin yö lusikassa ja hän piti kättä ympärilläni ja jatkoi silittelyä ja alkoi edetä alemmas ja rintaliivien alle. Tein liikkeillä ja sanoilla kuitenkin selväksi ettei hän etenisi liian pitkälle, vaikkei hän siis väkisin mitään yrittänytkään eikä ollut liian päällekäyvä. Varmaan vaan kokeili kepillä jäätä. Aamulla katsoimme taas leffaa, minä hänen kainalossaan ja vähän pussailtiin.

Nyt en tiedä mitä pitäisi tehdä. Olen ollut melko pitkään alamaissa erään toisen henkilön takia, johon olen ollut ihastunut jo ikuisuuden. Vähän aikaa sitten hän kuitenkin "torjui" minut ja olen ollut todella surullinen. Tuo ilta Mikan kanssa toi edes jotain piristystä. Ajattelin viikonlopun jälkeen että, olipa kiva yö, eikä välttämättä haittaa vaikkei se toistuisi. Mikasta ei nyt ole kuulunut tuon viikonlopun jälkeen mitään. Mika on todella ujo ja yhteinen kaveripoikamme yritti järkätä meitä yhteen viikonloppuna ja hän sanoi että "Mika on ihan rakastunut suhun, siks se ei uskalla tulla juttelee sulle". Toi rakastunut on mielestäni melko voimakas sana : D Kuitenkin, nyt mieleni tekisi taas kainaloon. Mietin vaan kun viikonloppuna ei tullut sellaista tunnetta (esim. suudellessa) että olisin niin kikseissä siitä, tai että se tuntuisi TODELLA hyvältä. Vaikka se tuntuikin hyvältä, ei se jotenkin silti tuntunut missään. Kyllä läheisyys ja hyvänä pitäminen silti mukavalta tuntuivat. Eli siis mietin että kannattaako mun ottaa yhteyttä uudestaan? Ihan vaan että menisin hänen luokseen katsomaan leffaa? Lisäksi mietin sitä että odottaako Mika jo seuraavalta kerralta enemmän.. Viikonloppuna olisi itsellänikin ehkä hieman tehnyt mieli jotain enemmän, mutta koin kuitenkin että en ole siihen vielä valmis :/ Kiusaanko tällä tavalla Mikaa? Että haluan vaan läheisyyttä mutten uskalla viedä sitä pidemmälle. Lisäksi, tuntuu etten halua Mikan kanssa mitään vakavempaa, vaikka hän hyvä tyyppi onkin. En toisaalta usko että Mikakaan haluaa sillä kun kerroin joskus että olen kiinnostunut toisesta, kertoin hänkin itsellään olevan "epäselviä asioita" sen suhteen. Ja jos iät vielä tähän laittaisi niin itse olen kohta 20 ja Mika 24.

Kommentit (3)

Vierailija

Et ollenkaan kiusaa Mikaa, kun et anna pimpsaa. Naisella on kaikki oikeus sanella missä tahdissa edetään. Jos mies ei jaksa odottaa ja karkaa, niin menkööt moinen vonkaaja. Se ei ole merkki siitä, että sun ois pitänyt antaa! Älä tee mitään, mikä ei tunnu oikealta, niin ei jää p**kan makua suuhun. Musta on naurettavaa väite, että naisen on annettava pilluu kolmannella kerralla. Odota niin kauan kuin itsestäs tuntuu... jos tuntuu:).

Jos et halua Mikan kanssa sen vakavampaa, paras ilmaista se hänelle selvästi (tai selvittää ensin itsellesi miten se on). Jos mies on ihan rakastunut suhun, niin se saattaa odottaa sulta samaa. Ja se saattaa pettyä pahasti, kun kuulee, ettet olekaan umpirakastunut siihen. Joten paras laatia säännöt heti kättelyssä.

Vierailija

Olet oikeassa, tietenkin naisella on oikeus päättää missä tahdissa edetään : ) Olen aina itsekkin ollut sitä mieltä, mutta sitten nyt ajattelin että olen liian "vaikea" tai härnääjä.

Ja joo, eipä taida tämä Mika sitten ollakkaan kovin "rakastunut". Hän ei ole ottanut mitään yhteyttä ja kun yritin pari päivää sitten itse kysellä josku hän kaipaisi seuraa, niin vastaus oli "en tiiä" mutta hän ei ollut kyllä kotona. Muutenkin vaikuttaa siltä että häntä ei kiinnosta enää... Harmittaa kun mulla sitten tunteet heräsi näin vähän jälkikäteen kun toista ei varmaan voisi vähempää kiinnostaa. Hassuinta on se kun hän on niin pitkään mua yrittänyt ja pyydellyt luokseen, eikä vaikuttanut siltä että olisi vaan pillun perässä. Mutta en tiedä sitten :( Nykyään muuta tule kun harmia miesten kanssa..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat