ottaako yhteyttä vai odottaa?

Vierailija

Tapasin viime viikolla mukavan miehen, joka loppuillasta pyysi mun numeron ja sano, että haluais nähdä mua joku päivä.
Se ei kuitenkaan muutaman päivän sisällä ottanu yhteyttä, joten lisäsin sen facebook -kaveriks, jos se siitä vaikka rohkaistuis ja se hyväksykin mun kaveripyynnön. kuitenkaan se ei oo ottanu minkäänlaista kontaktia, ei puhelimella, eikä facebookissa, vaikka ollaan oltu samaan aikaan online.
Haluisin tutustua siihen paremmin, mut jotenkin olis kiva jos se tekis alotteen. Tulee jotenkin aina sellanen olo, että on liikaa tyrkyllä jos nyt ite pyydän sitä treffeille, vaikka eihän se niin välttämättä oo. On vaan niin vaikee tietää, mitä toinen ajattelee. Varsinkin kun oltiin molemmat kännissä kun tavattiin.
Pitäisköhän kuitenkin vaan yrittää kirjotella sille ja kysellä kuulumisia vai odottaa josko se vielä ottais yhteyttä?
Ehkä vähän tyhmä ongelma, mut ärsyttää.. :D

Kommentit (2)

Vierailija

Kannattaa kysyä, koska mitä kokemuksella voin sanoo on se, että miehet ei yksinkertaisesti muista puoliakaan mitä ne kännissä juttelee. :D Että vaikka se muistais että olit kiinnostava ja että vietti hetken sun kanssa niin ei ihan välttämättä muista että jutteli tommosia. Ja miehet kun ei oo parantumattomia romantikkoja niin ne ei edes ota heti yhteyttä vaan sillon ku sattuu muistuun mieleen että pitäs kai soitella. Ja miesten ''joku päivä'' saattaa hiukan kestää välillä. :) Miehet on yksinkertaisia, ei niiden tekemisiä kannata vatvoa päässään turhaan :P Ne eivät vaan ajattele yleensä nais/suhdeasioita ensimmäisenä.

Vierailija

Kyllä mäkin suosittelen et kyselet vaikka kuulumisia facebookissa, näät vähän miten hän juttelee sulle. onko kiinnostusta vai ei. Ja ethän siinä mitään menetä vaikka itse pyytäisit ulos miestä. :) Mies varmaan ajattelee ettei suakaan kiinnosta, koska et ole hänelle jutellut vaikka samaan aikaan olette onlinessa ollut. Hän kuitenkin hyväksyi kaveripyyntösi, niin eiköhän se jo sano jotain.. ;)

Voihan olla että mies ajattelee ihan samallalailla, että on liian tyrkyllä heti jos tulee pyyteleen treffeille tai on vaan ujo ettei uskalla ottaa sinuun mitään yhteyttä, koska ei tiedä taas mitä sinä ajattelet hänestä ja illasta. Usein miehetkin on ujoja tälläsessä asiassa, eivätkä kaikki uskalla mitään yhteyttä ottaa, humalassa kuitenkin ollaan vähän sosiaalisempia ja on enemmän pokkaa jutella kauniille naisille kuin selvinpäin! ;)
Että rohkeesti vaan vaikka facebookissa miehelle juttelet! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat