ongelmia

Vierailija

Elikkä siis ongelmana on se ettei poikaystäväni ilmeisesti kärsimättömän luonteensa vuoksia jaksa sytyttää minua tarpeeksi. Sitten mietitään missä vika kun en tule edes joka kymmenennellä kerralla vaan todella harvoin. Olen kyllä sanonut asiasta hänelle ja välillä hän jaksaa jonkun aikaa lämmitellä, mutta ilmeisesti kyllästyy kun minun syttymisessäni menee jonkun aikaa. Naurattaa se että lämmitän hänet vaikka hän ei sellasta edes tarvisi. Viime viikonloppuna, en tiedä mistä johtui, mutta mies tuli melkein heti ja oli muutenki herkillä. Seksi tuntuu kyllä loistavalle ja paras asento missä tuntuu hyvälle on lähetyssaarnaaja. Tiedän että puhuminen auttaa mutta tuntuu että aina kinastellaan seksistä aivan turhan takia. Mutta kun naisena en tyydy vähään...ja ärsyynnyn seksin jälkeen jos en saa tyydytystä tarpeeksi, sillä minusta olisi molempien kannalta ihanteellista, että minäkin tulisin. Minun on kyllä vaikea sanoa mikä tuntuu hyvälle ja mikä ei, sillä pelkään niin paljon sitä että toinen loukkaantuu. Olisiko teillä jonkin näkösiä vinkkeja mistä kannattaisi lähteä liikkeelle? Ja toinen ongelma on se että mieheni pitää paljon takaapäin tehtävistä liikkeistä siis että mies tulee takaapäin sisälle, mutta ongelma on siinä että minulla tuntuu välillä tosi ikävä vihlaisu tavallaan kohdun kohdalla tai alavatsassa. Mistä tällänen saattaa johtua? Olen koittanut notkistaa selkää ja pyöristää mutta ei tunnu tehoovan.
Kiitoksia etukäteen vastauksista! :)

Kommentit (13)

Vierailija

Eikä sun naisena tarvikaan tyytyä vähään! Parastahan se seksi on silloin, kun molemmat on tyytyväisiä. Ja tärkeintähän siinä pitäisi olla molempien hyvä olo. Tuntuuhan se vaikealta kuvailla mistä tykkää, mutta kokeilemalla se selviää.

Kuulostaa aika epäreilulta tuo, että miehesi kyllästyy, kun et heti salamana olekaan kiihkoissasi - kuvittelepa tilanne toisin päin, miten hän reagoisi, jos suhtautuisit häneen negatiivisesti sängyssä? Luulenpa, ettei ainakaan alkaisi selittelemään, että "joo oon mä ihan valmis, kyllä mä kiihotun kun vaan aletaan hommiin" (en siis väitä, että sinä olisit noin tehnyt, mutta tuntuu olevan meille naisille aika tyypillistä tuo tarve olla mieliksi oman nautinnon kustannuksella). Älä siis huoli miehen loukkaantumisesta, nätisti kun kerrot, että tuntui ihan hyvältä, mutta haluaisit, että hän huomioisi sinua enemmän esim. (...mistä nyt tykkäätkään...), koska silloin voisit nauttia seksistä hänen kanssaan entistä enemmän. Tyytyisikö mies itse siihen, että seksi on "ihan kivaa"? Ja luulisin hänenkin tahtovan, että sinäkin nautit seksistä yhtä paljon kuin hän.

Vihlova kipu harrastaessanne seksiä takaapäin johtunee peniksen osumisesta emättimen pohjaan, kohdunnapukkaan. Tuossa asennossa penis tulee sisääsi erilaisessa kulmassa ja mies pääsee syvemmälle. Tai jotenkin näin. :)

Vierailija

Mulla on kuule sama tilanne pitkälti! :D En saa ihan sitä mitä haluaisin, ja hyvältä mun mies tuntuu, ERITTÄIN hyvältä vieläpä, ja siksi haluaisinkin hiukan ''enemmän'' kaikkea. :) Olen itsekin jutellut asiasta muttei se tunnu siltikään muuttuvan kuin hetkeksi. :/ Meillä menee myöskin näin että mies haluaa että ottaisin aina suihin ensin ym. jota taas mä itse en saa (vaikka rakastan kun mies antaa suuseksiä!) mun kuuluis myös siitä samantien hypätä päälle. Ei ne miehet mun tietääkseni tarvii esileikkiä, ainakaan naista enempää! Meitähän tässä pitää lämmitellä, miehillä kun on se hurja ongelma että ne saavat joka kerta niin kyllähän ne nyt tarvii sit vielä suuhoidot O.o Ja aina kun mä oon kauheessa kiihkossa enkä ehkä edes tarvisi sitä esileikkiä niin sillon taas en saa seksiä :D Miten ihanaa se joskus olisikaan kun seksi kestäisi muutaman TUNNIN, ja sisältäisi kaikkea mahdollista. :)

Samaa veikkaan edellisen kanssa että sun kivut johtuu peniksen osumisesta kohdunkaulaan, joka mullakin kipeytyy takaapäin asennossa. Syy saattaa tietysti olla vaikka sun kohdun asentokin. Kuvittelisin näin että jos se on sulla eteenpäin kääntyneenä niin saattaa just tuo takaapäin asento tuntua jännältä. :P

Vierailija

Lil_M > kuulostaa joo aika tutulta :D Täällä päin sama juttu että mies tykkää suuseksistä paljonki ja kyllä se mullekki sitä tykkää tehä, mutta todellisuudessa se ei tee sitä läheskään niin paljon mulle ku mä teen sille.
Mä oon myöski tosi herkkä siinä suhteessa et pysynkö kiihottuneena, koska heti ku tulee joku pieniki häiritsevä tekijä nii menetän vähän sitä mielenkiintoa.
Me nyt päädyttiin siihen tulokseen, ku nyt viikonloppuna nähään ja saadaan olla ihan kahestaan, että kokeillaan tantraseksiä. Siinä ei tarvii koko ajan odottaa sitä tulemista ja keskittyä siihen :) Oon ite nii utelias kokeileen kaikkea että kuulostaa ihan mukavalta :D Mites onko teillä kokemusta tantrasta?

Ja kiitos vielä kerran teille molemmille vastauksista :) On kiva tietää että on kohtalotovereita :D

Vierailija

Ei itse asiassa olla kokeiltu tantraa. Musta tuntuu ettei miehellä riittäis kärsivällisyys :D Mua kyllä kiinnostais semmonen! Miten sait miehes ylipuhuttua tähän? Ja mistä sä hait tietoo tästä? :) Olis kiva itsekin näyttää miehelle että se vois olla mielenkiintosta vaihtelua. Mullakin kun on sama ongelma että menetän tosi nopeesti halun jos tulee vähänkin tunne että mies meinaa tulla ennen mua. Ei uskalla nauttia kunnolla kun jos saakin hyvän tunteen ja se jää kesken niin se ärsyttää kahta kauheemmin! :D Tatra ois kiva kokeilu meillekin.

Vierailija

Itse asiassa mun mies tätä ehdotti :D Se ku vähän kimpaantu mulle ku otin puheeksi sen etten saa tyydytystä tarpeeksi, nii kait tää on nyt sen joku hyvittelyidea :)Täytyy vaan kattoa nyt viikonloppuna kuinka sillä riittää se kärsivällisyys tohon tantraan :D Nimittäin se aina lupailee kaikkea tollasta ku ei olla kasvokkain, mut tilanteessa ei oikeen muistu mieleen sillä mitä sen pitikään muistaa :D Netistä löyty kyllä tosi paljon tietoa asiasta ja oli ihan kunnon ohjeet että miten toimia :) Sieltä siis kattelemaan jos vaikka saisit sun miehes ylipuhuttua kokeilemaan :D

Vierailija

Wau. :O Voin sanoo ettei tuu tapahtuun mun kohdalla. :/ Tänäänkin odotin miestä kotiin ja olin laittanut makkariin kynttilätkin tunnelmaa luomaan, mut kun yritin sitä saada makkariin niin eipä onnannut kun oli kiire mennä koneella. ''Kohta kohta'' oli vastaus jota ei edes tapahtunut. Olin niin ärsyyntynyt että kun se äsken kysyi tulenko nyt niin ensi kertaa elämässäni vastasin tylysti että ei. Ehdin jo sammuttaa kynttilätkin puol tuntia sitä ennen :( Meillä ei siis romantiikka onnistu edes niin että järjestän sitä itse :'(

Vierailija

Ihan oikein teit ku tylysti vastasit, koska sait ite saman kohtelun tavallaan. Aika ikävää kyllä ettei koneeltaan voinu sua huomioida :/ Minä ainaki mököttäisin niin kauan että mies tekis asialle jotain :D Mä ite kyllä kaipaan tosi paljon just tollasia ihania hetkiä ja vaadinki niitä ja onneks mies myös sen älyää ja arvostaa niitä itekki :) Saa nähdä ku tosiaan tulee nyt vappuna puol vuotta oltua yhessä nii mitä se keksii :) Toivottavasti saat miehes älyämään että teit vaivaa ku kynttilätki laitoit. Miehet on kyllä välillä vähän yksinkertasia :D

Vierailija

Ihan oikein teit Lil_M, noin mäkin oisin toiminu! Turhauttavaa, kun oon itekkin aina välillä yrittäny järjestää jotain kivaa ylläriä, mutta kun koskaan ei voi tietää, että millon kulta ois seksituulella. Kun jostain syystä sen syttyminen ei aina vaan onnistu, ja sillon ei mistään tuu mitään..Ei sillä, etteikö se välttämättä haluais, mutta fyysisesti ei vaan toimi. Onko teiän miehenne aina valmiita seksiin kun sitä ehotatte?

Vierailija

nougatte; Ei tosiaan oo mies aina valmis. Jännä että aina on puhuttu siitä miten miehet ei saa naisiltaan. Kyllä se nykypuheiden perusteella tuntuu olevan päinvastoin :D

Jepsu; Ei meillä vaan ole tollasia ihania hetkiä enää niin paljon. Oon kyl ehdottanu mut ei vissiin sytytä. Tässä onkin alkanut tosissaan miettiä että onko se vika siinä ettei mies vaan enää halua mua vaikka niin väittää. :( Kun luulis että kiinnostais sitten tehdä asialle jotain, ei muakaan ikuisesti kiinnosta istua sohvalla kaikkia iltoja. Miehen ansiosta tosin ollaan saatu pidettyä raha-asiat kunnossa mutta ei niitä tiettyjä asioita rahalla hoideta. Tuntuu että iltaisin ei ole kuin sitä telkkarin katselua tai kumpikin tässä näpyttelee omia juttuja koneella. Päivät nyt tuntuu menevän siihen että miehellä on kalenteri täynnä ohjelmaa jossa mua ei juurikaan mainita. Siksi oonkin päättäny ettei seksiä tipu enää muutakun tasan tarkkaan sillon kun mulla tekee mieli. Ei muulloin. Eikä VARSINKAAN illalla niinkun se nykyään menee >:( Miksei se voi vaan tapahtua ilman että pitää miettiä tällasta :/

Ohoh, tajusin just että mulla menee huonommin kun luulin... :S

Vierailija

Mulla tuo tilanne meni vähän toisin päin, pitkään oli ollut haluttomuutta, minkä epäilin ja toivoin johtuvan pillereistä. Lopulta oli vaan pakko hyväksyä, etten vaan halua mun poikaystävää. Ensin mietittiin avoimessa suhteessa olemista, mutta viime yönä päätettiin olla vaan ystäviä. Tekee pahaa nähdä miten toiseen sattuu, mutta kuitenkin tämä on molempien kannalta oikea päätös.

Vierailija

CharlotteSometimes; Voi vitsi, varmasti inhottava tunne kun toivoo ettei niin olis mut minkäs sille voi jos vaan yhtkkiä hiipuu kiinnostus. Se on ihan yhtä kamalaa varmasti kun että joutuis toiselle sanoon ettei kiinnosta enää. :( Ehdittekö kauan oleen yhdessä?

Musta tuntuu että eilen taas tuli semmoinen merkki etten oo siinä arvossa missä haluaisin olla. :( Tuli vaan fiilis että oon joku mitätön paska maanraossa. Nyt on menny jo siihen ettei mua varmaan haluta mukaan baariinkaan :( Siinä vaiheessa kun toinen pystyy sanoon toiselle ettei HALUA kumppaniaan mukaan baariin niin suhde on kyl menny jo niin vituiks että voi sanoo hyvästit samantien. Toivon mukaan ei mee vielä siihen asti. Mä pelkään että kohta mä oon se osapuoli joka ei halua, kun mieltä syö se että missä arvossa mun mies pitää mua nykyään.

Vierailija

Lil_M: Vuosi ja 4kk suunnilleen. Mutta on nää viimeist kuukaudet ollut aika vääntöä, että tavallaan vaan helpotti tajuta tuo. Ja ystävinä päätettiin pysyä, koska ollaan molemmat toisillemme tappavan tärkeitä.
Toivottavasti te saatte asiat jotenkin järjestymään.

Vierailija

nougatte: Kyllä useimmiten on valmis jos mun tekee mieli :) Että kinuta ei tarvii kyllä onneks :D

CharlotteSometimes: Aika ikävää, mutta eipä tossa tilanteessa kyllä kannata jatkaa suhdetta ja samalla satuttaa sekä toista että itseään, mutta onneksi pystytte olemaan ystäviä ^^

Lil_M: Nainen pää pystyyn! Kannattaa keskustella tosissaan miehes kanssa vakavasti, että kuinka tärkee oot miehelles, vaikka saattaa pahalta tuntua tässä vaiheessa, mutta uskon että tosissaan ku otat miehes puhutteluun nii asiat selviää :) Koita pärjäillä ja jos miehes ei arvosta sua niinku haluisit nii se mies ei ansaitse sua :) Tarviit sillon jotain parempaa ja sellasta varmasti löytyy ^^ Tsemppiä! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat