Rintojen suurennus

Vierailija

Haluaisin tietoa, kokemuksia ja muutakin kommenttia näistä tuotteista: Procurves ja Breast-Perfect Plus. Kumpi on parempi?

Kommentit (11)

Vierailija

Enpä noista tiedä yhtikäs mitään, mutta odotahan kun saat ekan lapsen.
Omalla äidilläni oli käynyt näin että nuorena rinnat oli kokoa AA-A, mutta saatuaan ekan lapsen rinnat pamahtikin yhtäkkiä E kuppiin.
Plus Jos hommaat silarit ja haluat mennä talvella patikoimaan niin se neste, mitä siellä silikonissa on voi jäätyä. Kuvitteleppa jäätyneet tissit..

Vierailija
folk

Plus Jos hommaat silarit ja haluat mennä talvella patikoimaan niin se neste, mitä siellä silikonissa on voi jäätyä. Kuvitteleppa jäätyneet tissit..

Menee OT:ksi, mutta kuinkahan suuri riski oikeasti on, että implantit jäätyvät? Nehän asennetaan ihon alle, useissa tapauksissa peräti lihaksen alle. Saisi koko ruumiin lämpötila laskea melkoisesti, ja paleltuu ennemmin nenän pää kuin silikonit ja helvetti jäätyvät.

Vierailija

Unohda pilleri humpuuki ja ole oma itsesi myöhemmin huomaat, että toimit tilanteessa oikein,sulla on selkeesti vielä "kasvukipuja" ne menee iän karttuessa ohi.

Vierailija

Nyt ei ollut kyse mistään silikoneista. Olisiko kellään oikeasti tietoa, koska olisi kiva tietää käyttäjien kommentteja vastaavista tuotteista ja toimivuudesta.

Vierailija

Ite oon koittanut noiden Procurves pillereiden uudempaa versiota eli Procurves Plussaa muutaman kuukauden ajan.. Ja kyllä huomasin pientä kasvua ja pari kaveriakin on sanonut että näkyy. Eli ihan tyytväinen oon ollut kun kuitenkin tuntuu että ei nä rinnat oo sen jälkeen kutistunut takasinkaan. Siihen kuulus kans sellanen jumppaohjelma mitä vieläkin teen sillon tällön :)

Vierailija

Mä tiiän ettet kaipaa tän kaltast vastaust mut lueppa kuitenkin:
Oon työskennelly rintarauhaskirurgian osastolla sairaanhoitajana. Siellä siis pääsääntöisesti rintojen poistoleikkauskia, mutta myös paljon silikoneja ja muita rinnan rakennuksia. Toki siis hyvin erillainen kuin sinun tilanteesi. Se mikä sinua nyt Natu koskettaa toivottavasti on se, että silikonileikkukset ei aina mene niinkuin pitäisi. Ei varmasti ollut yllätys, mutta oletko ajatellut jos haava nekrotisoituu (=kuolee)? Tällöin menetät pahimmassatapauksessa koko rintasi.

Lisäksi silikonien laittaminen vaatii sitoutumista. Silikonit lähtevät helposti "kiipeämään" ja jos haluaa luonnollisen näköiset, kannattaa rintoja painaa ja voi että kun potilaista on tuntunut kivalta painaa juurileikattujarintoja alaspäin. Käden tunto voi heikentyä ja imusolmukkeiden kautta tapahtuva aineenvaihdunta kärsiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat