Poikaystävän naispuoliset ystävät

Vierailija

Nyt on pakko purkautua tänne kun hävettää avautua enää kavereille tästä aiheesta. Olemme nykyisen mieheni kanssa seukanneet ennen n. 2 vuotta, sitten olimme 1,5 vuotta erossa ja sillä aikaa hän ystävystyi erään sanotaan vaikkapa Ullan kanssa. Tämä Ulla hengaili silloin silloisen eksäni nykyisen nykyiseni kanssa todella paljon ja hän vietti öitäkin mieheni luona. Olimme tuolloin mieheni kanssa hyvissä väleissä ja hän lipsautti että on hiukan kiinnostunut tästä Ullasta. Tämä Ulla kuitenkin halusi olla "vain kaveri" mutta siltikin vietti hänen kanssa aikaa päivittäin ja oli usein tosiaan yötäkin. Kaiken lisäksi tämä Ulla on kuulemma erittäin "avoin" eli selittää seksiasioistaan kaikille ja hänellä on ihmeellisiä perverssi juttuja mitä hän selittää häpeilemättä miespuolisillekin kavereilleen.

No nyt kun olemme jälleen yhdessä mieheni kanssa niin hän edelleen kaveeraa tämän Ullan kanssa. Yksikin päivä Ulla oli ollut hänen luonaa ja he olivat tehneet yhdessä ruokaa ja hengailleet. Mieheni kehuu kuinka mukava ja hyvä kaveri tämä Ulla hänelle on ja minua ahdistaa aivan suunnattomasti. kaiken lisäksi tämä Ulla aina kommentoi ja tykkää mieheni kuvista ja tilapäivityksistä facebookissa, mutta ei koskaan mistään sellaisesta mikä liittyy minuun tai meidän suhteeseen.

Miten voisin sanoa tästä ahdistuksestani miehelleni ilman että loukkaisin häntä ja olisin mustasukkainen tyranni-akka. En kestä enää olla vain hiljaa ja murehtia asiaa yksin. Ja olenko ihan pöljä ja vainoharhainen kun edes tällaista murehdin?

Kommentit (7)

juuulia
Seuraa 
Liittynyt2.3.2010

Jos mulla olis tollanen tilanne, en pystyis olemaan lainkaa hiljaa. Ihan kuka tahansa varmaa olis mustasukkanen.. Musta sun kannattais puhuu miehes kanssa asiasta ja kertoo, että sä oot ahdistunu tosta tilanteesta. Mutta ei kannata mennä arvostelemaan sitä "Ullaa" meinaan se vois loukata miestä.. eihän kukaan tahdo et omaa kaverii haukutaan. Ja et todellakaan ole mitenkää vainoharhainen tai pöljä, pikemminkin hyvä ettet kato "läpi sormien" tilannetta vierestä(: Puhuminen auttaa yleensä aina. Tsemppiä! (;

Vierailija

Ihan oikeutettua pieni mustasukkaisuus, eiköhän se kuulu terveeseen suhteeseen. Jos miehesi tahtoo viettää aikaa tämän naisen kanssa, niin mitäpä jos itsekin koittaisit tutustua häneen ja voisitte viettää aikaa kolmisteen?

Harvemmin nyt kannattaa lähteä kieltämään toisia tapaamasta.

Vierailija

En haluaisikaan kieltää tapaamasta. Ei minua häiritse jos he ovat kavereita ja käyvät kylässä vaikkapa kahvilla toistensa luona silloin tällöin niinkuin yleensä ruukataan tehäkki. Mutta tuollaiset yhteiset ruuanlaitot sun muut on mulle vain jotenki hieman liikaa. Ja muutenkin, ehkä puhuminen miehen kanssa helpottaisi ahdistustani? Saisi tavallaan taakan pois harteilta tai jotain. Ja sitten ainakin mieheni voisin sanoa minulle jos mitään huolen aihetta ei ole, koska uskon ja luotan häneen. En vain luota siihen naiseen. Muutenkin olen kuullut tosiaan että hän on täysi ihmeperverssisekopää tai jtn mutta mieheni ei ole sanonut mitään negatiivista hänestä... En sitten tiedä että eikö tässä naisessa hänen mielestään ole mitään outoa tai sitten hän ei halua huolestuttaa minua "turhaan" :/

Vierailija

Mun mielestä toi on todella outoa ja olisin itte ainakin mustasukkainen. He eivät ole edes olleet kovin pitkään ystäviä! Ite kokkaan miespuolisten ystävien kanssa, jotka olen tuntenu noin 15 vuotta. Miksi Ulla haluaa jäädä yötä? Kokkaako hän muiden miesten kanssa ja onko hän tuollainen muillekin miehille?

Vierailija

Puhuttiin eilen sitten miehen kanssa tästä asiasta. Hän ymmärsi minun huoleni täysin ja lupasi ettei enää niin "läheisesti" tämän kanssa hengaile. Ja sovimme myös että minäkin saan tavata tämän "Ullan". Hän muutenkin sanoi etteivät he enää nää kuin n. kerran kuussa kun tämä "Ullakin" on nyt (luoja kiitos) muuttanut naapurikaupunkiin. Että ystäviä ovat edelleet mutta eivät enää keskenään hengaile erityisemmin :) huh.. Vähän toki pahalta tuntui kun mies vielä sanoi että on heidän ystävyytensä alussa tykännyt tästä "Ullasta" kun me olimme erossa mutta että suhde on jo ilmeisesti kauan sitten muuttunut platoniseksi.

Kyllähän se vähän inhottavaa on että mieheni kaveeraa entisen ihastuksensa kanssa. Mutta vakuutti minut kuitenkin täysin sanoessaan "Raukka, tiiäthän sie että mie tykkään vain sinusta ja olen nyt sinun kans enkä halua kettään muuta" :)

Niin ja viikonloppuna pikku kajoissa hellu avautui minulle siitä kuinka ei ikinä ollutkaan oikeasti päässyt minusta yli, eikä halunnut harrastaa seksiäkään kenenkään muun kanssa ollessamme erossa koska vain minä kuulemma tunnun oikealta. Sitten hän vielä sanoi että TARVITSEE minut rinnalleen, koska olen hänen ainoa oikea. <3

Vierailija

Toisaalta pakko sanoa, että pisteet sun miehelle siitä, että oli rehellinen! Mukavaa kun asiat järjestyivät puhumalla:)

Ja monella ihmisellä on ollu elämässään useita ihastuksia, mutta niitten kanssa voi olla silti ihan hyvä ystävä sen jälkeenkin. Tällainen kokemus on ainakin itelläni.

Vierailija

Niin.. kylllä minä uskon ettei hänellä ole enää mitään sellaisia tunteita tätä Ullaa kohtaan. Varmaan se oli vain jotakin ohimenevää ihastumista. Olihan niitä itsellänikin lukuisia erossa olon aikana.. tosin en erityisemmin kaveeraa niitten tyyppien kanssa enää :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat