Varattu mies mielessä

Vierailija

Mmmm. Tapasin aivan ihanan miehen tuossa taannoin. Hyvännäköinen, seksikäs, hauska, sopivasti kusipää. Sai jalat alta. Ja tietenkin kihloissa. Puhelinnumero polttelee taskussa. Nyt nopeasti moralisoivia kommentteja kiitooos, niin en saa päähäni soittaa miehelle!

Kommentit (12)

Vierailija

1. Jos sillä ja sen kihlatulla menee hyvin eikä sillä ole mitään aikeita kiinnostua kenestäkään toisesta, nolaat vain itsesi.
2. Jos se on jo osoittanut kiinnostusta sinua kohtaan ja jos se aloittaisi jonkun sutinan sun kanssa, niin se on **skiainen joka ei ansaitse edes yhtä naista.

Hauskaahan se on moralisoida ihan pyynnöstä :P

Vierailija

Ah, olet niin oikeassa. :D Kiitos tästä.

Olihan siinä kaikenlaista flirttiä, mutta parasta jättää se niin. En mä halua olla se nainen, joka vokottelee varattuja miehiä. Mutta oli se vaan ihana. ;) Uutta VAPAATA ihanaa odotellessa siis!

Vierailija

Varattuihin ei kosketa, piste. Jos se tuntuu vaikealta, niin mieti, miltä susta tuntuisi, jos itse olisit tuon miehen kihlattu.

Ja jos mies on niin sika että on kilhoissa ja silti antanut numeronsa vieraalle naiselle, se ei ole sun arvoinen.

Onneksi vissiin olitkin nämä molemmat pointit jo tajunnut :) Onnea vapaan ihanan miehen löytämisessä, kyllä niitäkin aina silloin tällöin ilmestyy!

Vierailija

Jep, näinhän se on. Tarvitsin nyt vain vähän järkipuhetta viel vahvistukseksi. :) Oli kyllä eka mies varmaan vuoteen, joka sai mielenkiinnon oikeasti heräämään! Mut ehkä se olikin siksi, että tiesin sen olevan varattu, ja niinpä tiesin heti, että se on vaan viatonta hauskanpitoa. Hmm. Vähän kyseenalaista toimintaa kyllä sekin. o.O

Vierailija

Ite en soittais ihan vaan senkään takia, että ei tommoseen pystyis suhteessa sitten luottaa. Jos seurustelisittekin, niin tiedä kuinka monelle se jakelis taas baarissa numeroitaan. Ärsyttävää toimintaa.

Vierailija

Vaikka mies kuinka ois hottis ja flirtti ja märkä uni, niin se on varattu! Ja vaikka se ei estä häntä itseään tapailemasta toisia naisia, ole sinä snetään fiksumpi osapuoli. Jätä se mies niille säälittäville varattujen miesten vonkaajille. Et vaikuta ihan niin säälittävältä, vaan tosi fiksulta naiselta:D.

Vaikka ajattelisitkin vain pitää viatonta hauskaa varatun miehen kanssa hetken aikaa, voit jäädä sittenkin koukkuun. Ja kun jäät siihen suhteeseen (joka tuntuu aah niin väärältä ja salaiselta, siksi niin kuumalta), joudut tyytymään toisen naisen rooliin. Ja se taas on **rseest, kun mies vuoden verran lupaa jättää vaimonsa, muttei saa sitä aikaan ja kohtelee sua ajoittain erittäin huonosti. I've seen that, tosin en itse ollut se varatun miehen kanssa sekstaava pimu.

Vierailija

Niinpä. En kyllä tosiaan haluaisi miehekseni tyyppiä, joka jakelee muille naisille numeroaan. Ja tosiaan se kuuma, salainen suhde tuntuis varmasti kutkuttavalta tavallaan, mutta tiedän, että mulla koko ajan kolkuttelis omassatunnossa se, että sillä on kihlattu odottelemassa kotona autuaan tietämättömänä ukkorenttunsa tekemisistä. Ja ehei, tämä tyttö ei myöskään tyydy olemaan mikään toinen nainen! Että se siitä. Nyt lähtee miehen numero puhelimesta!

Huhhuh, mitenkähän mulla meni pää noin pyörälle!? Harvemmin tuolla lailla tulee seottua. Sinänsä ihan positiivinen fiilis, luulin jo, etten enää edes osaa ihastua. :D

Vierailija

Kiva, kun saatiin sun pää käännytettyy järkipuheella:). Kunpa kaikki tekis sitä mikä on järkevää, eikä kuuntelis tunteitaan. Yks kaveri on nimittäin menetetty ukkomiehelle:(. Ja se sitten pompottaa kaveria miten haluaa, tekosyynä on vaimo.

Ja oikea asenne: säälittävät, montaa naista yhtäaikaa pyörittävät ukot jääköön meidän järkevien naisten jalkoihin;).

Ja kylläsie vielä ihastut ja rakastut. Itselläni on enemmänkin se ongelma, että ihastun ihan liian helposti. Tosin en ole koskaan tehnyt aloitteita ihastuksilleni.

Vierailija

Joo, ite oon myös seurannut sivusta monta vuotta suhdetta ukkomieheen - ihan uskomatonta alistamista ja mustasukkaisuutta! Niin kuin siinä olisi miehellä oikeutta sanella toiselle naiselle tämän tekemisiä, kun itse on naimisissa. Ja pahinta on se, kun on nähnyt, miten kuluttavaa sellainen on sille toiselle naiselle. Puhumattakaan tietysti vaimosta. Mikähän saa ihmisen jatkamaan sellaista suhdetta, vaikka hyvin tietää, että ois oikeasti parempi ilman?

Ite oon ollut nyt sinkkuna vuoden verran. Erosta vähän toivuttuani paloin halusta päästä tutustumaan miehiin ja flirttailemaan, ja olin varma, et löydän vaikka mitä ihania. Mut ei niitä sitten niin läjäpäin oo tullutkaan vastaan. Toki oon tapaillut ihan kivoja miehiä, mutta jotain niistä on aina puuttunut. Nyt kun mietin, niin ehkä se on ollutkin se, että ne on aina olleet enemmän kiinnostuneita musta kuin mä niistä, ja sitten mua on jotenkin alkanut turhauttaa. Oon miettinyt, et ootankohan liikaa, kun musta sen kyllä huomaa tosi nopeasti kohtaako kemiat tarpeeks ja tekeeks mies muhun vaikutuksen.. Mut nyt taas tuntuu, että kaipa sitä toivoa vielä on. :D Kyllä joku multa jalat alta vie, miks tyytyisin kehenkään ihan kivaan, kun en itsekään haluaisi, että olisin miehelle vain joku ihan kiva vaihtoehto.

Mmm ja ihastuminenhan on ihanaa. Niitä lisää mulle myös, tänks.

Vierailija

Mikä saa nämä ukkomiesten perässä juoksevat naiset palamaan järkiinsä? Ei ukkomiehen kakkoseukkona olo ole ruusuilla tanssimista. Vapaa mies saattais kohdella paremmin ja ois sitäpaitsi (melko) varmasti kokonaan oma.

Ehkä vain hyvä, ettet ihastu helposti ja tiedät tasan mitä vaadit. Ei siihen keskiverto-Kalleen tarvitse tyytyä, jos jossain odottaa joku Hunksi:D. Sitten kun joku herra täydellinen osuu kohdalle, niin silloin voit aloittaa flirtit ja valloitukset. Kesä on pitkä!

Vierailija

Itse olin vielä viime keväänä ihastunut erääseen minua n.8 vuotta vanhempaan ja seurustelevaan mieheen. Olin ihastunut häneen monta vuotta, mutta tilanne muistutti hieman kaukorakkautta. Tunsin miehen ihan suht hyvin ja välillä tuli mietittyä, flirttaileeko hän minulle ja mitä hänen katseensa merkitsivät, mutta nyt tiedostan sen varsin hyvin, ettei hän tarkoittanut niillä mitään. Olin hänelle vain eräs tuttu, jonka kanssa oli hauska jutella aina silloin tällöin. Ehdin jo ajatella, että tulen olemaan mieheen ihastunut koko loppuelämäni, mutta sitten viime keväänä tapasinkin nykyisen poikaystäväni ja haaveet tästä aiemmasta ihastuksestani karisivat lopullisesti. En jäänyt ajattelemaan häntä enää yhtään. Sydämeni valloitti todellisempi rakkaus ja "kaukorakkaus" sai jäädä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat