Hiustenvärjäys

Vierailija

En ainakaan haulla löytänyt yleistä hiustenvärjäys keskustelua, älkää tappako jos tälläinen on jo : )

Eli siis, kaikenlaista jutustelua hiustenvärjäyksestä, mikä väri nyt, värjäyshistoriaa, mokia, ongelmia, kysymyksiä, positiivisia yllätyksiä, suosituksia,suunnitelmia, ihan mitä vaan. Näin jokaiselle pilalle menneelle värjäykselle ynnämuulle ei tarvitsisi omaa topiccia tehdä.

-Kirawr

Kommentit (5)

Vierailija

Onko jollain kokemusta Garnier Nutrisse -sarjan sävystä 7.3? "Kullanvaalea" on muistaakseni sen nimi. Se nimittäin vaihtoi hiljattain kuvaa, ja vaikka kannessa lukee "uusi kuva, sama sävy", niin jokainen näkee, että uudessa ja vanhassa kuvassa ei todellakaan ole saman värinen tukka. Uudessa kuvassa väri näyttää täydelliseltä, kullansävyiseltä luonnonvaalealta, mutta en uskalla ostaa sitä, koska vanhassa kuvassa väri on lähes ketunpunainen... Kokemuksia?

Vierailija

Värjäystuloshan määräytyy sen mukaan mitä alla on. Garnier Nutrisse pakkauksen uudella mallilla oli todennäköisesti tummemmat tai vaaleammat hiukset ennen värjäystä, kuin vanhalla mallilla. Täysin saman sävyn pakkauksen kanssa on vaikea saavuttaa kenenkään, koska kaikilla on erilainen lähtötilanne. Toiset pääsevät vain tavotettaan lähemmäksi kuin toiset.

Vierailija

Positiivisena yllätyksenä pitää sanoa kevytväri/värishampoo! Olen viimeiset noin 6-7 vuotta värjännyt kestoväreillä (joista viim. 4 vuotta tummanruskea/mustanruskea) ja nyt permiksen jälkeen aloinkin käyttää värishampoota, semmosta ensimmäisille harmaille tarkotettua, heheh. Olen kyllä todella ilosesti yllättynyt; tän muutaman kuukauden kokeilun aikana olen todennut tämmöisen värjäyksen olevan täysin riittävä ellei jopa kestoväriä parempikin pitämään hiukset tummina. Mulla kun kasvaa tuo turkki niin hemmetin nopeasti, et pitää joka tapauksessa värjätä 2-3 viikon välein. Suosittelen kokeilemaan, hiukset kiittävät! :)

Vierailija

Piperr, puhutko nyt siitä polycolor-sarjasta? siis siitä missä on sellainen vaaleanpunainen paketti? Sillä on kyllä kauniita sävyjä ja olen itsekin joskus miettiny että jos sitä kokeilis. Miten se siis käytännössä toimii? Käytetäänkö sitä oikeasti niin kuin shampoona?

Vierailija

Joo, juuri sitä tarkoitin. Siis ei sen käyttö ole todellisuudessa mun mielestä millään lailla shampoon käytön kanssa tekemisissä, mutta eipähän ainakaan ole kestoväri :) Se pidetään päässä samalla lailla kuin normaalitkin hiusvärit, eri tukan laadusta riippuen 30-40 min. Väri kestää haalistumatta mun mielestä ehkä jopa hitusen paremmin kuin kestovärit! Ite nimittäin värjäilen semmosella mahongin sävysellä ja punertavuus säilyy yllättävän pitkään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat