Mies tulee heti

Vierailija

Olemme olleet yhdessä nyt reilun vuoden ja muuttaneetkin saman katon alle. Alussa petipuuhat sujuivat mainiosti ja usein - nyt on kerrat harventuneet mutta se on kai ihan normaalia :)
Ongelmana on nyt pari kuukautta ollut miehen ennenaikainen siemensyöksy. Se vain alkoi yhtäkkiä, ja mies oli asiasta todella harmissaan. Minä en ole vieläkään viitsinyt mitään sanoa, etten vaan loukkaisi häntä mitenkään. Jotenkin mystisesti yksi kerta tässä välissä oli mahtava ja mies kesti niin kuin ennenkin, mutta sitä seuraavina hän tulikin taas melkein heti.

Onkohan muilla ollut samanlaisia ongelmia? Asia ei minua häiritse suuresti, mutta miestä varmaan sitäkin enemmän. Hän vain selkeästi yrittää esittää että kaikki on normaalisti.

Kommentit (3)

Vierailija

"Minä en ole vieläkään viitsinyt mitään sanoa, etten vaan loukkaisi häntä mitenkään."

Turha hienotunteisuus ylläpitää kiusaantunutta tunnelmaa, eikä auta ongelman ratkaisemiseen. Sen sijaan voit kysellä mieheltä, onko hänellä stressiä, murheita, masennusta, suorituspaineita... Useinhan kulli ei toimi yhtä hyvin, jos päässä on turhia ajatuksia. Vaikka asia on miehella arka, voit ottaa sen esille: onhan hän jo aikuinen, eikä mikää teini! Joskus tunnelma helpottuu, kun ottaa huumorin mukaan... toiset miehet taas loukkaantuu, kun heidän ongelmilleen nauraa.

Vierailija

Voithan auhtautua siihen kohteliaisuutenakin, ja silloin kun noin käy, ei peli ole ihan menetetty, koska on niitä muitakin keinoja joilla mies voi naiselle orgasmin antaa. Ehkäpä hän voisikin hoidella sinut ensin, ja sitten voisitte keskittyä vain häneen?

Vierailija

Komppaan Gitanaa.
Ehkä kannattaa ottaa asia puheeksi nyt, ennen kuin se paisuu ongelmaksi...

Mies voi tehdä lantionpohjan harjoituksia, ne lisää "kestävyyttä". Myös semmoinen hidastelu aktin aikana on hyvä tekniikka; pienet tauot (joiden aikana voi esim. hetken katsella toista silmiin ja tasata hengitystä, suukotella) voi lisätä semmoista romantiikan hekumaakin. ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat