Mieheni ei tyydytä minua.

Vierailija

Menin kihloihin, rakastan miestäni erittäin paljon, mutta meillä on kuitenkin ongelma. Nimittäin seksi. Hän ei enää jatka seksiä loppuun asti, vaan lopettaa aina, kun itse laukeaa. En uskalla kertoa asiasta hänelle. Pari kertaa näyttelin orgasmin, valitettavaahan se on. Olisiko teillä hyvät ihmiset neuvoja minulle? Olisin erittäin kiitollinen niistä, nimittäin kävin jo kerran vieraissakin. En ole kertonut miehelleni siitäkään ja nyt mietin pitäisikö. Vastasin kuitenkin myöntävästi hänen kosintaansa, joten olisi reilua kertoa totuus, mutta se voi tuhota suhteemme. Mitä tehdä?

Kommentit (2)

Vierailija

Mies ei millään voi tietää mitä päässäsi liikkuu ja nautitko seksistä oikeasti vaiko et. Nyt hän kuvittelee olevansa seksijumala, koska olet saanut hänen kanssaan orgasminkin pari kertaa. Joten hän ei näe mitään syytä muuttaa seksikäyttäytymistään. Orgasmin feikkaaminen on loistava tapa saada mies luulemaan liikaa taidoistaan ja suuttumaan, kun totuus paljastuu. Mietin, että miksi ylipäätään menit kihloihin miehen kanssa, kun et voi edes puhua hänelle kaikesta. Minä en menis kihloihin sellaisen miehen kanssa, johon en vielä luottais: suhde on liian tuore.

Onneks miehet on älykkäitä olentoja, jotka omaavat taidon oppia uutta... sängyssäkin. Paras tapa saada mies tekemään sulle juttuja, jotka sua kiihottavat ja saavat aikaan orgasmin on kertoa ja opettaa ne hänelle. Yhdessä uusien seksijuttujen kokeilu ja opettelu on hauskaa ja kivaa. Voit opastaa, mitä tehdä ja miten. Miehet harvoin pahastuu siitä, koska ne haluaa kehittyä hyviks rakastajiks. Ja mitä tulee orgasmien feikkaamiseen: parasta on tunnustaa miehelle ettet oikeasti saanutkaan ja kertoa, ettei hän kestä tarpeeks kauan. Siihenkin ongelmaan on olemassa ratkaisu. Kestävyyttä voi parantaa harjoittelemalla.

Ja mitä tulee pettämiseen: on reilua että kerrot miehelle. Miehellä on oikeus valita, tahtooko jatkaa seurustelua/olla kihloissa pettäjän kanssa. Pettämisen ois voinut välttää kuitenkin, jos oisit vaan aukaissut suun ja kertonut miehelle, että hänen on syytä hioa taitojaan. Mies tuskin ilahtuu kuulessaa, että olet ollut uskoton, mutta ainakin teet kypsän ja aikuisen teon ja toivottavasti toimit seuraavan miehen kohdalla eri tavalla.

Jokainen tekee virheitä, mutta onneksi niistä voimme oppia.

Vierailija

Mietin vastaanko tähän viestiin ollenkaan, koska niin vahvasti nousi niskavillat pystyyn.

Olet itse kaivanut itsellesi kuopan, älä syytä siitä miestäsi.

Suhteen tulevaisuus ei näytä kovin vahvalta, jos olet sortunut pettämiseen puhumisen sijasta heti kihloihin mentyäsi. Ja vaikka olisitte olleet yhdessä jo kauankin, seksuaalisen tyydytyksen tarve on huono tekosyy pettämiselle. Hyvää tekosyytä tai oikeaa syytä ei olekaan. Vai miten kuvittelit suhteesi paranevan pettämisestä?

Ja käsittääkseni te sentään menitte kihloihin yhdessä, toisin kuin tekstisi alussa ilmaiset, "menin kihloihin".

Olen pahoillani miehesi puolesta. Kerro pettämisestä, hänellä on oikeus saada tietää totuus ja päättää, haluaako jatkaa kanssasi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat