Onnistuisinko värjäämään hiukset näin?

Vierailija

Mulla on nyt ollut suunnitelmissa kasvattaa kesän ajan hiuksia mahdollisimman pitkiksi, ja muutenkin mulla on aika nopea hiuksenkasvu joten hyvä juttu se ja ne on muutenkin jo olkapäille asti. Mutta ajattelin että värjäisin siis kesänjälkeen tästä ruskeasta tälläisiksi oranssinvaalean ruskeiksi, http://2.bp.blogspot.com/_tefZhgR4ee4/S4aRXhwP6CI/AAAAAAAAAm8/RVOvEn-cnQ... Eli siis niinkuin disneyn sadun lumotun päähenkilöllä. Joten miten onnistuisin hyvin?

Kommentit (4)

Vierailija

Jos hiuksesi ovat hyväkuntoiset, niin mielestäni kannattaisi tehdä ensin värinpoisto ja sitten väri.. Mutta suosittelisin ostamaan värin kampaamosta, niin osaavat neuvoa minkälaisella värillä sinun hiuksiisi tulisi tuo väri :-) itselläni on tuon väriset hiukset ollu, värjäsin ne kampaamossa.. ja pidin väriä yllä suoraväreillä, muuten itselläni ainakin haalistuisi nopeasti.. Tuossa värissä on myös se, että voi olla vaikea pitää juuri tuon värisenä pitkään, jotta voisi aina vaan värjätä tyven jos haluaa pitemmän aikaa tuota väriä pitää.. mutta suosittelen kokeilemaan, mielestäni tosi ihana väri :-)

Vierailija

mulla kävi niin että kun halusin blondit hiukset kesäksi, niin ku luonnollinen väri mulla on joku maantien väri, mutta talvella oli värjätty tumman ruskeeks, niin nyt ku otin värinpoiston siis ihan sellasen kaupasta ostettavan purkin, niin tuli oranssit hiukset, aika lähelle tota väriä.
mutta en nyt osaa sanoa mitään vinkkejä, mulla on aina asiat selvinny parhaiten kokeilemalla : )

Vierailija

Jos toi tossa yllä on sun oma kuva niin mun mielestä se on niin lähellä sun tavoiteväriä että ihan varmasti onnistut värjäämään kotonakin.

Punainen väri sen kaikissa muodoissa on vaan siitä tosi veemäinen että se haalistuu ja huuhtoutuu tosi äkkiä pois... :/ Ja juurikasvukin näkyy siinä aika ilkeesti.

Vierailija

ensin pitää vaalentaa aika vaaleeksi..ja koska vaalennettu hius ei ole kovin hyvä pitämään värin sisällään koska ne suomut on auki..niin täytyy laittaa sitä pelkkää väriä ennen normaalivärjäystä..eli siis ei sitä litkua vaan sitä tahmamaista...mutta en tiedä onko marketeilla muuta ku litkua..itse ku käytän kampaamojuttuja..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat