Sinkkuiluun kyllästynyt

Vierailija

Eli en nyt ihan yhtäkkiä ainakaan löytänyt tälläistä keskustelua, joten päätimpä aloittaa :)

Siis, olen ihan lopen kyllästynyt sinkkuelämään. Haluaisin niin kovasti jonkun miekkosen vierelleni ja viettämään iltoja yhdessä. Olen ollut jo ties kuinka kauan vapailla markkinoilla, ja tuntuu että nyt riittää ihan tosissaan. :s Onko mulla kohtalotovereita? Olis kiva jakaa sinkkuelämän iloja ja ennen kaikkea suruja.
Onhan se välillä kiva olla sinkkuna mutta kyllä mä jo kaipaisin sitä omaa ihanaa tyyppiä vierelle. Ei tarvisi nukkua aina yksin ja sais välillä käpertyä kunnolla jonkun kainaloon. Mutta kun ei miestäkään itselle niin vaan saa silloin kun haluaa. Varsinkin kun oon aika vaativa tapaus. :s
Mutta nyt kanssasisaret hihkukaa tänne päin ! :)

Sivut

Kommentit (136)

Vierailija

Täältä ainakin ilmoittautuu yksi kohtalontoveri. Sinkkuelämä alkaa kyllästyttää, mutta eipä sille kyllä loppuakaan näy... Tietysti kesähän on vasta tulossa, ties mitä se tuo tullessaan ;)

Vierailija

Tervetuloa joukkoon, vielä ollaan kovin pieni joukko mutta eiköhän me täältä nousta ! ;) Täälläkään ei loppua näy... :(
Joo kesää kyllä odotellessa ;> Toivotaan että kesän aikana löytyisi jotain kivaa sutinaa !

Vierailija

En varsinaisesti kaipaa jatkuvaa yhdessäoloa, mutta illalla olisi ihana käpertyä jonkun viereen. Ei sitä voi jatkuvasti yhden illan juttujakaan harrastaa vain läheisyyden kaipuun takia... Tuntuu vaan ettei toimivaa suhdetta voi mistään löytääkään.

Vierailija

Joo ei noi yhdenillanjutut kyllä ihan sitä oo mitä mä hakisin. Mä oon kyllä semmonen että voisin joka ilta käpertyä jonkun viereen, oon niiiin hellyydenkipeä ;) Voi kun löytäiski semmoisen mitä on aina halunnut, sais vaan muokata miehen oman mielen mukaan, miksei ne oo niin tossun alla?! ;D

Vierailija

yks sinkku lisää, tää on niin tylsää ku ei oo ketään. ja kyllähän niitä miehiä maailmassa on, mut ku kaikissa on jotain vikaa =( ja mistä niitä muka saa, voispa hankkii miehen tilaustyönä :DD

Vierailija

Tervetuloa joukkoon ! :) Voi kun saiski tilaustyönä, perustetaanko tytöt pikkubisnes siitä, miehiä mittatilaustyönä ! ;)

Tuota oon kans miettiny että mistä niitä mukamas saa :o Baareista ei viitsi lähteä etsimään kun siellä nyt yleensä ollaan enemmän tai vähemmän humalassa niin ne jutut jää niin helposti siihen yhteen iltaan. Ja en tiedä olenko ujo vai mitä mutta olen tosi huono menemään juttelemaan ventovieraille. Eli tehdäänkö siis niin että jaetaan täällä parhaat iskuvinkit mitä tiedämme? ;> Myös meille vähä ujommille tyypeille. :D

Vierailija

Täälläkin yksi sinkkuiluun kyllästynyt! Täytin juuri 18, joten biletys maistuu kyllä makealta, mutta kyllä sitä kaipaisi jonkun kainaloon. Mullakin hirveä hellyyden- ja läheisyydenkaipuu. Yhdenillanjutut ei tule mun tapauksessa kyseeseen, sillä kiinnyn hirveän helposti ja olen hieman mustasukkainenkin.. Haluaisin jotain tuttua ja turvallista, joka kuitenkin saisi perhoset lepattamaan vatsassa ja sydämen lyömään lujempaa. Mistähän niitä ihania miehiä löytyisi, välillä kun tuntuu että baarissa ei vakavaa parisuhdetta etsitä..

Kesää odotellaan tälläkin suunnalla! :D

Vierailija

Mäkin haluan poikaystävän! Vaikka ero on juuri takana ja ajatus seurustelusta tuntuu ahdistavalta, kaipaan silti niin paljon läheisyyttä että huh huh! Yhden illan jutut ei oo mua varten, koska mun täytyy luottaa mieheen ennen kuin hyppään sänkyyn.

Vierailija

Täällä kans yks kyllästynyt! En oo koskaan edes seurustellut että epätoivo alkaa kohta olla ovella ja pahasti... :( Ei mulla kyl oo mitään yhden illan juttujakaan ollut niin sitä suuremmalla syyllä ei sitä läheisyttä saa mistään ja vihaan sitä kun aina pitää mennä yksin nukkuu ja olla yksin. Ja kavereilla on melkein kaikilla joku mies...

Missä ne miehet oikein on!??!

Vierailija

nyt kun kesä tulee ja ihmiset alkaa liikkuu ulkona nii niitä miehiiki on paljon esim ravintoloissa, tossa yks päivä oltiin just mäkkärissä syömässä ja istuttiin sellasten mopopoikien taakse, sitte lähettiin siitä tupakille siihen pihalle, niin yks niistä pojista varmaan yritti vaan keksii mitä sanois että vois tulla jutteleen, nii sitte se tuli kysymään tulta ja mähän tietenki lainasin sille mun colttia, no nyt me ollaan tavallaan tuttuja kun pari kertaa on satuttu samaan aikaan olemaan siinä mäkissä samaan aikaan, ja se poika kattoo mua ja mun kaveria niinku vanhoja tuttuja :D mut ei oo sen pahemmin juteltu mut mietin että jos nähään se vielä niin mennään juttelemaan sille, jos sillä vaikka ois hyvännäkösiä sinkku kavereita :)

niin kyllä niitä uusia tuttavuuksia voi löytää ihan arkisista paikoista :D

Vierailija

Toi on kyl totta et kyl kesän tullessa on paljon enemmän miehetkin liikkeellä silleen että niitä näkee ties missä. Mutta se on vaan niin hankalaa ku on tosi ujo enkä ole sellanen, jota kukaan kattelis koskaan siinä mielessä niin ei oikein pääse kenenkään juttusillekaan...

Mut pitää yrittää tietenki liikkuu mahdollisimman paljon kaikkialla niin ei voi syyttää ainakaan siitä että nysväis vaan kotona. :D

Vierailija

Pakko kirjoitella vähän tännekin vaikka en sinkku olekaan. Viime kesänä aloin ensimmäistä kertaa elämässäni seurustelemaan, 23-vuotiaana. Siihen saakka olin siis ollut sinkku. Toki treffeillä tuli käytyä jonkun verran, mutta koskaan en ollut aloittanut seurustelua. Menin läpi yläasteen ja lukion katsellen vierestä, kun kaverit alkoivat seurustelemaan ja omalla kohdallani niin ei vaan käynyt. Siirtyessäni opiskelemaan amk:iin, oli opiskelukavereita joilla oli jo miehet katsottuna ja menivät kihloihin ja naimisiin ja itselläni ei vieläkään ollut ketään. Turhauttavaahan se tietysti oli ja voin myöntää, että olin ihan kateellinenkin pariutuneille ystävilleni, kun he saivat kokea suurta rakkautta mutta itse en.

Viime keväänä olin sitten kirjoilla eräässä nettiyhteisössä, vaikka en siellä enää käynytkään. Yhtenä päivänä päätin kuitenkin käydä vilkaisemassa ja ajattelin, että poistan profiilini sieltä, mutta samana päivänä minulle oli kirjoitellut eräs nuori mies joka oli profiiliini kiinnittänyt huomiota ja hänen kanssaan aloitin sitten viesteilyn netissä ja parin kuukauden jälkeen tapasimme ja rakastuimme aikalailla samantien. Siitä alkoi ensimmäinen seurustelusuhteeni ikinä ja nyt se on jatkunut niin pitkälle, että olemme muuttamassa yhteen ensi viikolla ja puheissa on jatkuvasti kihlat, naimisiinmeno ja lapset.
Samoin eräs hyvä ystäväni tapasi viime kesänä netissä (kristillisellä deittipalstalla) miehen, jonka kanssa on menossa nyt tulevana kesänä naimisiin. Netistä voi siis todellakin löytää helmen, kun vain tarpeeksi jaksaa panostaa ja on avoimella asenteella ja mielellä. Jos heti ajattelee, ettei netistä löydy kuin luusereita, niin tietenkään sillä asenteella ei pitkälle pötki. Nettiä kannattaa pitää yhtenä mahdollisuutena tavata se tuleva puoliso tai ainakin sieltä voi löytää treffailukavereita.

Ystäväni on tavanneet miehensä milloin missäkin, risteilystä srk:n isoshommiin. Muutamilla on käynyt myös niin, että jostakin aiemmasta kaveripojasta onkin kiinnostunut myöhemmällä iällä ja samoin se tyyppi on ollut kiinnostunut ystävästäni salaa ja sopiva aika vain tuli yhtäkkiselle rakastumiselle. Kevät, kesä, syksy, talvi...sopiva kumppani on löytynyt milloin tahansa, ei vuodenaika sitä sanele. Toki kesällä ihmiset ylipäätään on paljon iloisempia ja rennompia, joten voi ehkä ollakin helpompi lähestyä sellaista ihmistä. Pelkästään yhteen vuodenaikaan ei kuitenkaan kannata ehkä asettaa liian suuria odotuksia, sillä pettymyshän siinä muuten sitten iskee, jos kesän jälkeen edelleen pyörittelee peukaloitaan yksin.

Toivon kuitenkin itse näin rakastuneena ihmisenä, että kaikki löytäisivät itselleen sen yhden rakkauden ja onnen! :) Tsemppiä, tytöt. Kyllä se vielä kolahtaa kohdalle. :)

Vierailija

Jep ei se vuodenaika sitä tietenkään katso. :) Mutta jotenkin keväällä ja kesällä sitä on edes vähän tavallista toiveikkaampi, tiedä sitten miks...

Mä oon nettiin pari kertaa laittanut joihinkin paikkoihin ja kaks tyyppiä tavannutkin, mut ei niistä oikein mihinkään ollut. Ihan mukavia miehiä, mut ei heränny mitään tunteita, vaikka enemmänkin yhtä näin. Ja se on totta että on siellä netissä ihan normaaleja ihmisiä, ehkä enemmän ujompia kyllä niinku itsekin oon.

Mutta kyllä on epätoivonen olo, ihan koko ajan, se on pakko myöntää. :D Just kun kaverit ympärillä alkaa muuttaa yhteen jne. Ei osaa ajatella että ite asuis koskaan kenenkään kanssa yhdessä, että pääsis sinne asti. :/

Vierailija

Mites meni muiden sinkkutyttöjen vappu, löysikö ketään tulevaa kesäheilaa kainaloon? :D

Mulla meni aika kovaa koko vapun.. Otin tosiaan varmaan muutaman liikaa, koska olin liian kännissä tyyliin koko illan. Löysin mulle täydellisen miehen, mutta juttu kusi koska höpötin vaan kaikkea hölmöä. Olisin lähteny niiden kans jonnekki jatkoille, mutta tää "Mr. täydellisyys" vaikutti jotenkin vittuuntuneelta niin en sitten alkanu itteäni tyrkyttää. Siitä hieman harmistuneena menin ensimmäisen miehen kainaloon (tai en tiedä voiks sitä mieheksi sanoa..), joka sattui olemaan mua 2 vuotta nuorempi ja vielä peruskoulussa. Ja itse oon siis 18. Siinähän se loppuilta meni pussaillessa ja jatkoin tyhmien puhumista (kuinka haluan naimisiin ja saada lapsia yms) Meillä on paljon yhteisiä tuttuja, joten saan varmaan kuulla tästä koko loppu elämäni.

Ehkä ens viikolla parempi tuuri, suuntana ainakin joku yökerho, jonne noita alaikäisiä ei päästetä ;D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat