Vinkit hemmotteluun

Seuraa 
Liittynyt2.3.2010

Elikkäs haluaisin viikonloppuna yllätää poikaystäväni ja hemmoitella häntä oikein kunnolla! (: Olisiko mitään vinkkejä tarjolla? Olemme viikonlopun ihan kotosalla ja kaikki keinot ovat sallittuja;)

Kommentit (14)

Vierailija

Parhaat hommat on yksinkertaisia.

- lämmitä sauna jos mahdollista
- hommaa miehen lempiolutta
- tee miehen lempiruokaa
- hommaa hierontaöljyä ja anna miehelle hieronta (ja sen jälkeen tietty seksiä)
- hommaa joku miehen lempileffoista (tai jos hän tykkää esim pelata wiitä, niin pelatkaa sitä)
- menkää vaikka pubiin katsomaan jotain peliä ja käske miehes soittaa omat kaverinsa sinne myös mukaan

Kannattaa ehkä välttää minkään konkreettisen lahjan ostamista, koska miehelle tulee siitä hirveet paineet kun hänellä ei olekaan sinulle mitään.

Vierailija

Jos ulkona on nättiä ja lämmintä, niin tee piknik-koriin eväät ja vie mies piknikille. Sen jälkeen vois saunoa tai katsoa joku leffa (lisäherkkujen kera tietty). Hommaa vielä uudet alusvaatteet ja yllätä mies illanpäätteeks strippaamalla hänelle.. hän ei varmasti malta odottaa sitä, että saa kuteet pois sun päältä;). Toi lempiolut on tosi hyvä idea. Itse en kyllä uhrautuis niin paljoa, että menisin miehen seuraks hikiseen pubiin, mikä on täynnä lätkäfaneja, ottelua katsomaan. Ja itse pidän ainakin rennommasta hengaamisesta, kuin ohjelmaa täyteen buukatusta hemmottelupäivästä (silloinhan on stressiä ja stressi pilaa hemmottelun).

Vierailija

mulla ongelma on päinvastainen... :( Haluaisin itse saada sitä hemmottelua välillä. Mulla vaan sattuu oleen mies joka ei kauheesti tämmösiin asioihin panosta. :/

Vierailija

Just eilen sanoin että ois kiva tehdä jotakin. Jotenkin mies käänsi tilanteen mua vastaan ja saatiin vaan riita aikaseks. :( hohhoijaa. Ainut mitä yritin sille sanoa on että haluan romantiikkaa. Mä kun olen työtön niin siitähän alkoi pohdinta että ''milläs neiti kuvittelee että meillä on rahaa semmoiseen''. Mun mielestä romantiikka ei vaadi välttämättä rahaa lainkaan. Parastahan se on sillon kun toinen osaa yllättää omalla mielikuvituksellaan. :)

juuulia
Seuraa 
Liittynyt2.3.2010

Jep, ei siinä paljoo rahaa tarvita. Entä ootko kokeillu hemmotella miestä? Jos se sais siitä semmosen sytykkeen ja tekis sitte saman sulle?(; Näytät vaa ettei siinä rahaa mee sen enempää mitä ny muutenkaa ku laitetaa ruokaa ja jne. Ja jos mies tykkää et sitä hierotaa ni toi öljyhieronta on tosi hyvä vaihtoehto(:

Vierailija

juuulia; Oon kokeillu päivittäin :D tai siis teen aina jotain kivaa sille, tuon hyvää ruokaa hienosti aseteltuna nenän eteen (tästä kiitoksena saan viedä itse sen lautasen takaisin tiskattavaksi..) Ja oon vihjaillut että ai ku tuntuu kivalta ku painelee jalkoja tälleen käsillä. Olis niin kiva saada kunnon hieronta. (tämä päättyi niin että mies alkoi painelemaan omia jalkojaan ja sanoi että ei se nyt ihmeelliseltä tunnu, ja jatkoi pelaamista :D ) Joten mulla on mies joka vaan vastaanottaa. EIKÄ TODELLAKAAN ymmärrä vihjeitä. Ja tosiaan kun suoraan sit sanoin varovasti että haluan romantiikkaa niin seurauksena oli tappelu rahasta. :/ Huoh.

Vierailija

Lil_M, No tuohon tilanteeseen on kolme potentiaalista ratkaisua.

1. Elät toivossa että miehes muuttuis ja jatkat sitkeästi hänen kouluttamistaan
2. Hyväksyt, että hän nyt vain on tuollainen, ja opit suhtautumaan siihen niin, ettei se nyt olekaan niin vakavaa
3. Vaihdat miestä.

Jos olisin sä ja rakastaisin miestä kovasti, toimisin itse jotenkin 1- ja 2-vaihtoehtojen väliltä.

Vierailija

Miehen sydämeen pääsee todellakin hyvällä ruualla ja hyvällä seksillä! :D Painotettuna sanaa seksi. :D
Uudet alusvaatteet itselle ja suklaakastiketta ja kermavaahtoa. (: Mies ei varmana voi vastustaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat