Tatuointi ja karvanpoisto

Vierailija

Onko muilla kokemusta tatuoinneista esim sääressä? Miten poistatte karvat tatuoinnin kohdalta? Mä yleensä epiloin sääret. Onko tietoa, onnistuuko epilointi tatuoinnin kohdalta ja kuinka kauan pitäisi antaa tatuoinnin parantua, ennen kuin voi epiloida tai muuten poistaa karvoja?

Kommentit (4)

Vierailija

Auts, en kyllä ite lähtis ihan hetkeen epiloimaan, tatuointi voipi olla aika arka alkuun. Ja ei varmaan millään höylälläkään kovin fiksu ole alkaa siitä tatuoinnin mahd. ruven päältä ajelee :) itellä ei sääressä ole kuvaa, mutta veikkaisin kyllä, että viikon-parin verran se pitää kyllä jättää ihan rauhaan. Ajelee sit siitä ympäriltä, ei kai pieni sänki siitä tumman (?) kuvan päältä niin hyvin erotu :P

Vierailija

Juu, eikä mulle kovin paljoa kasvakaan, kiitos epiloinnin. Nyt on melkein kaksi viikkoa vanha tatska eikä oo vielä mitenkään häiritsevää kasvua tullu, että eiköhän tuo ehdi parantua aika hyvin ennen ku alkaa häiritsemään karvat :D Muutenkin toi kuva on siro, niin ei siihen mahdu hirveesti karva kasvamaankaan :D

Vierailija

Suosittelen melkein sitä epilointia, mutta tietty sitten vasta kun tatuointi kunnolla parantunut. Mutta epilointihan ei periaatteessa tee iholle mitään, nyppäsee vain karvan pois. Sen sijaan höylällä vetelee aina ihoakin hiukan pois (no siis niitä kuolleita ihosoluja, mutta silti...) niin en ainakaan itse haluaisi tatuoinnin kohdalta höylätä. Muutenkin esim. ihokuorinnan teen todella hellästi (tai en ollenkaan) tatuointien kohdalta. Joka tapauksessa tatska haalistuu ajan myötä niin en halua edesauttaa sitä :D

Vierailija

Ite oon höylännyt muutaman kerran, tatuointi on nyt vuoden vanha. Toi on ihan totta että ei ne karvat siitä tatuoinnista näy, mutta kyllähän se itseä häiritsee kun tietää että siinä on karvaa! ;) Ensimmäisen kerran taisin höylätä kun tatuointi oli pari kuukautta vanha. Aika kevyesti höylään nykyäänkin ja melko harvoin, mutta niin että ei mitään hirveää puskaa oo tatskan päällä :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat