Onko mitään mahdollisuuksia?

Vierailija

Eli tapasin miehen kahdeksan vuotta sitten. Alkuun tapailtiin mutta mies laitto homman poikki liian erilaisten elämäntilanteiden vuoksi (minä kilpaurheilija, se saikulla ja alkoholi maistu). Sen jälkeen on tässä vuosien aikana ollut useampia taukoja ettei olla nähty tai oltu yhteyksissä. Mutta jotenkin aina päädytään takaisin yhteen ja siis sänkyyn. Yleensä jompi kumpi laittaa baarissa viestii ja sit mennään yhdessä jatkoille. Välillä ollaan vaan pussailtu ja välillä seksiä. Tässä oli välillä kahden vuoden tauko ettei oltu tekemisissä enkä edes nähny missään. Kuitenkin facebookin kautta ollaan oltu taas yhteyksissä. Nyt ollaan pariin kertaan taas tavattu, viimeksi viikonloppuna. Seksi meillä on ihan uskomatonta ja sen kanssa on muutenkin todella mukava olla. Mutta nyt olen huomannut olevani taas ihastunut siihen ja mietiskelen voiko tällä hommalla olla mitään tulevaisuutta. Eikai miehetkään jaksa pelkän seksin perusteella riippuu toisessa, eihän? Eli tapasin miehen kahdeksan vuotta sitten. Alkuun tapailtiin mutta mies laitto homman poikki liian erilaisten elämäntilanteiden vuoksi (minä kilpaurheilija, se saikulla ja alkoholi maistu). Sen jälkeen on tässä vuosien aikana ollut useampia taukoja ettei olla nähty tai oltu yhteyksissä. Mutta jotenkin aina päädytään takaisin yhteen ja siis sänkyyn. Yleensä jompi kumpi laittaa baarissa viestii ja sit mennään yhdessä jatkoille. Välillä ollaan vaan pussailtu ja välillä seksiä. Tässä oli välillä kahden vuoden tauko ettei oltu tekemisissä enkä edes nähny missään. Kuitenkin facebookin kautta ollaan oltu taas yhteyksissä. Nyt ollaan pariin kertaan taas tavattu, viimeksi viikonloppuna. Seksi meillä on ihan uskomatonta ja sen kanssa on muutenkin todella mukava olla. Mutta nyt olen huomannut olevani taas ihastunut siihen ja mietiskelen voiko tällä hommalla olla mitään tulevaisuutta. Eikai miehetkään jaksa pelkän seksin perusteella riippuu toisessa, eihän?

Kommentit (1)

Vierailija

Tota ei voi selvittää kun katsomalla. :) Itelläkin nykyinen suhde alko niin että tapailtiin ja seksiä oli paljon, sit meillekin tuli tauko kun miehellä ei tuntunut aika riittävän mulle joten päätin ryhtyä sinkuksi. Mekin sit seksin merkeissä tavattiin välillä ja yhtenä iltana menin ihan yöksi tälle miehelle, ja vaikka kuinka vannoin etten enää jaksa miehiä niin tajusin miten on ollut häntä ikävä ja hänkin sit sanoi että näin tuntee. ja siitä eteenpäin onkin oltu joka yö yhdessä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat