seksiä vedessä

Vierailija

Minua kiinnostaisi seksi vedessä tai suihkussa.
Onko jotain siihen liittyviä huomioita tai kokemuksia, kondomin kanssa se ei varmaankaan toimi..

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Kivalta tuntuu kyllä! kortsun kanssa tuskin onnistuu, et e-pillereitä nassuun vaan ja pulikoimaan! (: Suosittelen!
Ja omasta mielestä vedessä tuntee olonsa extra-seksikkääksi + että lämmin vesi herättää kyllä kaikki aistit (:

Vierailija

Suihkussa ja poreammeessa on kans tullu kokeiltua ja mukavaa oli!(: Haluaisin harrastaa seksiä myös vedessä, järvessä tai meressä. Olen miettinyt kyllä tuota kannattelujuttua että kuinkahan raskasta on miehelle mutta eiköhän se onnistuisi jos muutkin ovat onnistuneet.

Vierailija

Itselläni ei ole onnistuneita kokemuksia seksistä vedessä. Vesihän pesee pois kaikki pillulimat/liukasteet, niin kitkahan siinä kasvaa. Ja mun kokemukset siitä on lähinnä kivuliaita.

Vierailija

Itse olen myös aina nauttinut seksin harrastamisesta vedessä. Kuten joku jo aiemmin sanoikin, tunnen oloni erityisen seksikkääksi.
Suihkussa se on hieman ikävää kovan lattian vuoksi, mutta järvessä kokemus oli mieletön.. Tosin homma ei ole todellakaan hygieenisimmästä päästä järvessä harrastettuna!

Vierailija

suihkussa on muuten oikeen mukavaa paitsi että, mulla on liian pieni suihku :DDD menee sähläykseksi ja homma tehään loppuun märkänä sängyssä :D

Vierailija

Harrastimme kerran seksiä uima-altaassa ja siinä kävi sitten niin, että miehen työntäessä penistään sisääni, hän työnsikin samalla vettä emättimeeni. Huomasimme sen siinä vaiheessa, kun mieheni veti peniksensä ulos ja minusta valuikin vettä. Luulin ensin, että hänestä irtosi niin paljon spermaa. Mahtava kokemus kyllä oli!

Vierailija

Suihkussa on tullut kokeiltua ja mahtavaahan se oli :) Todella ihanaa lämpimässä vedessä. Ilman kondomia ollaan oltu kun käytän e-pillereitä.
Haaveena olisi päästä ihan poreammeessa kokeilemaan .

Vierailija

Mulla on sama kokemus kuten Gitanallakin. Luistoa ei kertakaikkiaan ollut, koska vesi vei kaikki luistoaineet mennessään. Mitenkähän jotkut onnistuu harrastamaan järvessä seksiä?:O

Vierailija

Suihkussa olen harrastanut seksiä, ihanaa kun lämmin vesi valuu joka paikassa mutta kova lattia ei ole ihan niin mukava, mutta ei sen takia kannta olla kokeilematta :) Ja järvessä olen myös harrastanut seksiä. Yleinen ranta niin laituri on pitkä ja myös syvässä päässä oli rappuset. Niistä kun pitää kiinni niin onnistuu tosi hyvin ja välillä miehen sylissä sitten ni tulee vaihtelua :) Mulla ei vesi huuhdellut ainakaan kaikkia liukasteita eikä vettä tainut sisälle mennä. Sen jälkeen on kyllä mukava ja hyvä mennä suihkuun että jää puhtaat paikat. Yleinen ranta tuo öisinkin oman jännityksesnsä kun ihmisä ajaa ohi ja taloja on lähellä, aivan mahtavaa. Porealtaassa olisi ihana harrastaa mutta kai sinnekin kerkiää vielä :)

Vierailija

Me ollaan poikakaverin kanssa aika monesti kokeiltu suihkussa, yleensä ollaan alotettu silleen et alettu 'peseen' toista saippualla ja sit loppujenlopuks se on toiminu liukkarinaki. Kortsun kans varmaa aika tympee suihkus, e-pillerit on kätevämpiä, jos vaan on tuttu partneri. Mut kannattaa varmaa suihkus ainaki välttää sitä et mies kannattelee naista seinää vasten ku tulee sisään, ku se lattia on kuitenki aika liukas ja voi tulla aika paha paikka jos siin hommas liukastuu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat