kateellinen ystävä

Vierailija

Oon tuntenu mun parhaan kaverin siitä asti kun se on syntynyt. Hän on tosi kilpailu henkinen, ja ei osaa iloita ystäviensä puolesta, jos ne menestyy jossain asiassa tms. Meillä on aina tosi hauskaa ja kerrotaan toisillemme murheista ja iloista. Jollain tavalla se alkaa iloita kauheasti jos mulla menee huonosti, ja jos mulla menee hyvin esim jos olen alkanut käymään lenkillä, ottanut jonkun lävistyksen, värjännyt hiukset hienosti tai jotain niin heti se alkaa kilpailemaan ja alkaa käymään lenkillä enemmän, ottaa myös lävistyksen, värjää itse hiukset hienosti.. Lisäksi ystäväni yrittää koko ajan syöttää mua vaan lisää että en olisi sitä laihempi. ja kaikkein pahinta siinä on se että ystäväni luulee että yritän itsekkin kilpailla ja matkia häntä. Se on tosi rasittavaa ja en jaksais enään jatkaa ystävyyttä hänen kanssaan. Mitä mun pitäis tehdä. en enää kestä sen kanssa

Kommentit (2)

Vierailija

Kaverisi siis vertaa itseään ja sinua jatkuvasti.. Ymmärrän, että se rasittaa, kannattaa koittaa saada hänetkin ymmärtämään. Puhumalla asiat selviää. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat