Ripsienpidennykset

Vierailija

Onko kellään tälläsiä? kertokaahan kokemuksia, vinkkejä? tai mitä ootte kuullu niistä? ite oon ajatellu vakavasti että ottaisin ripsien pidennykset :P

Kommentit (8)

Vierailija

Mulla oli vuosi sitten ripsien pidennykset :) Kuulin niistä kun kosmetologikaverini facebookissa kysyi ihmisiä ilmaseen ripsienpidennykseen. Tykkäsin kovasti, vaikkakin suihkussa käynti tuntui oudolta kun ripset "painoi" niin paljon... Ja siinä vaiheessa kun ne alko lähtemään ne pidennykset niin saatto näyttää vähän toispuoleiselta (en jaksanu lähtee täydentään tai ottaan uudestaan niitä ripsiä kun ei sillon ollu rahatilanne niin hyvä....)Mutta ite kyllä tykkäsin, oli kivan näköset ja sillee helpotti ku ei tarvinu ripsaria käyttää :P

Vierailija

Voi vitsi :) eihän siinä omat ripset sitte mitenkään kärsiny? just itseasiassa varasin sinne ajan, toivottavasti tulee hyvät, on aika turhan kallista :/

Vierailija

Mulla on ollu nyt ripsienpidennykset helmikuusta lähtien, oon ollu T-O-D-E-L-L-A tyytyväinen :) Pidennysten merkillä on kuulemani mukaan väliä -itelläni on Xtreme lashes (http://www.xtremelashes.fi/). Niiden tekijöitä ei ole joka kulmassa, mutta tekevät todella hyvää työtä. :)

Olis kiva kuulla mitä oot nyt ollu mieltä ku kävit ottamassa?

Vierailija
jenppa

Mulla on ollu nyt ripsienpidennykset helmikuusta lähtien, oon ollu T-O-D-E-L-L-A tyytyväinen :) Pidennysten merkillä on kuulemani mukaan väliä -itelläni on Xtreme lashes (http://www.xtremelashes.fi/). Niiden tekijöitä ei ole joka kulmassa, mutta tekevät todella hyvää työtä. :)

Olis kiva kuulla mitä oot nyt ollu mieltä ku kävit ottamassa?

Minulla oli myös nuo xtremet viime vuonna muutaman kuukauden ajan ja nyt rahatilanteeni parannuttua aion mennä uudestaan ottamaan ne. Ehdottomasti korkean hintansa arvoiset :) !

Vierailija

Mulla on ripsienpidennykset ollut vuoden verran. Ei koskaan tarvitse käyttää ripsarii ja näyttää aina hyvältä. Pidennysten laiton jälkeen tunnet kun ihmiset tuijottavat sua enemmän suoraan silmiin :P Niitä on 3 eri vaihtoehtoa, minkit, synteettiset ja silkit. Kaikki ovat synteettisiä mutta tehty eri tavalla. Minkit ovat kiiltävät, mutta liukkaammat. Silkit taas pysyvät kauemmin, mutta menevät yleensä sekaisin.

Vierailija

Ei satu. :)
Homma menee niin että sä laitat silmäs kiinni, ripsien laittaja sitten laittaa sellaset lappuset sun alaluomille että alaripset peittyy. Sitten se liimaa ripset sun omiin ripsiin, ne laitetaan sellasilla pinseteillä. Sit ne tippuu sun omien ripsien mukana, ihan luonnollisesti. Ainut muutos mikä mun piti tehdä, oli poistaa öljylliset meikit ja putsarit mun tuotteista, koska se öljy liuottaa sen liiman pois.

Ripsen pituuden saa ite valita, mulla on 13mm. Se on mun mielestä pisin mahdollinen, jos tahtoo näyttää "luonnolliselta" mulla kyl huomaa et on pidennykset, mutta jos on vaikka 10-11mm ni ne näyttää täysin luonnollisilt. Martina aitolehti käyttää 15mm. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat