Baari ja meikki

Vierailija

Eli miten te meikkaatte baariin? Ja miten saatte meikin pysymään kauniina koko illan?

Minulla on sellane ongelma että meikkini on ihan päin metsää aina loppuillasta. Ihoni näyttää epäraikkaalta ja ripsiväristä irtoo mustaa "pilkkuja", koko meikki näyttää ihan epätasaiselta jne.. Ja tämä häiritsee minua TODELLA paljon, en pysty nauttimaan loppuillasta kunnolla kun tiedän näyttäväni ihan monsterilta. :D Ja sitten jos koitan korjata meikkejä, niin naama näyttää vielä huonommalta ja epäraikkaamalta.

(anteeksi jos kyseinen aihe on jo olemassa, en löytänyt kun nopeasti selailin läpi keskustelut)

Kommentit (8)

Vierailija

Täällä päin aivan sama ongelma jos täytyisi iltaa lähtee viettää!
Mulla kun luomilla on tapana ikäänkuin ''rasvoittua'' niin että loppuillasta luomiväri kiiltää ja kasaantuu viivaksi ryppyjen kohdalle ja sitten tähän 'luomivärirasvaseokseen' tarttuu vielä se ripsiväri. Ja kun viihteellä mun kasvojen iho kuumenee niin että ei se meikkivoide vaan pysy, niin en oikein enää tiedä mitä tehdä.
Ja tosiaan, siihen ku llisää edes puuteria päälle niin se muuttuu siitä pölykerroksen näköiseksi...

Eikä sitä olisi aikaa ruveta koko meikkiäkään uusiksi laittamaan. Johtuukohan tää kaikki ny vaan siitä kasvojen lämpiämisestä?

Vierailija

mitä meikkejä käytät? kannattaa kokeilla ostaa jotain vähän laadukkaampia merkkejä. kanebon ripsiväri ainakin on aivan sairaan hyvää, se ei tosiaankaan valu pitkin silmiä.

Vierailija

Ootko kokeillu mitään meikinpohjustustuotteita? Ite käytän aina silmämeikinpohjustajaa ku laitan vähänkään voimakkaamman silmämeikin, auttaa ainaki mulla just tohon ongelmaan että loppuillasta luomiväri meinaa kasaantua luomivakoon! Mulla käytössä nyt Lumenen Beauty Base silmämeikinpohjustusvoide, vastaavia löytyy muiltakin merkeiltä :) Pohjustusvoiteen päälle laitan vielä irtopuuteria, sitte vasta luomivärit ja rajaukset. Oon kuullu että jotku laittaa vielä luomivärin päällekin väritöntä puuteria, mutta ainakin mulla pysyy ilmankin. Myös meikkivoiteen alle tarkoitettuja pohjustustuotteita on olemassa, mutta niistä mulla ei oo mitään kokemusta..
Jos ripsari varisee ja jättää inhottavia mustia pilkkuja niin suosittelisin kyllä merkin vaihtoa.. Kanebo on superhyvä, suosittelen! Ei varise koskaan, ja lähtee silti pois lämpimällä vedellä. Kannattaa kokeilla myös saman sarjan eyelineria :)
Ihon kiiltelyä voi vähentää puuteripaperilla tai paperilla, joka imee rasvaa, esimerkiks tupakan käärimiseen käytettävät Rizzlat käy hyvin tähän tarkotukseen :D Kanebolla oli tähänkin loistava tuote, mutta sitä ei saa enää Suomesta..

Vierailija

Juu tosiaan, kyllähän se lämpö vähän saa puuterin imeytymään. Kannattaa tosiaan ostaa se vedenkestävä ripsiväri ja käyttää luomen pohjustusvoidetta tai pohjustaa luomi muuten hyvin.

Tarkoitatko mustilla pilkuilla sellasia ripsivärihitusia? Jos, niin kannattaa hommata uusi rispiväri, koska tuo kertoo siitä että se on kuivunut. Muistattehan kaikki myös sen, ettette pumppaa ripsiväriä, ettei se edesauta kuivumista! : D

Vierailija

Keskityn baarimeikissäni silmiin, joten ripsariongelmasi kanssa olen aikani taistellut.

Voin suositella eyelineriksi Lumenen (on todella laadukas!) Blueberry Liquid Eyelineriä ja ripsivärinä Too Facedin (saa mm. nelly.comista) Lash Injectionia.

Ja jos baarissa ei pelkästään perseitä ole vetämässä (eli näkeekin eteensä), niin hyvin mahtuu baarilaukkuun puuteri ja pari vanupuikkoa, joilla käy sitten ajoissa (eli ennenkun naama on monsteri) tekemässä taikoja vessan puolella. :)

Näillä minä aseistaudun baarireissuihin.

Vierailija

Käyn viihteellä harvoin, mutta kun käyn, vietän yleensä melkein koko illan tanssilattialla, joten kuumahan siinä tulee. Mä ainakin tanssin myös baarissa niin kokonaisvaltaisesti, että homma kävisi jo kevyestä hikiliikunnasta - eli lopputulos on sama kuin menisi hölkkälenkille bilemeikissä.

En lähde nykyisin enää minnekään ilman luomivärin pohjustamista! Urban Decayn Primer Potion (UDPP) on kulttituote, jota pystyy tilaamaan mm. brittiläisistä nettikaupoista (kannattaa googlettaa, mutta esimerkiksi LookFantastic on luotettava). Voin melkein luvata, että luomivärit pysyvät UDPP:n avulla aamun pikkutunneille saakka kauniina.

Jos on hyväkuntoinen iho, kannattaa miettiä kahdesti laittaako puuteria baariin. Yleensä peittävä meikkivoide riittää, sitäpaitsi meikkivoidetta on helpompi korjatakin kuin puuteria. Elena-:n mainitsemat Rizzlat kannattaa myös sujauttaa iltalaukkuun, koska ne imevät ylimääräisen rasvan iholta, minkä jälkeen voi lisätä meikkivoidetta niin halutessaan. Hikiseltä iholta meikkivoidekin kuoriutuu pois useimmiten jo levitysvaiheessa, joten joko tupakka- tai puuteripaperit messiin vaan! Hätätapauksessa myös vessapaperi käy.

Lopuksi komppaan morsaa ja JonnaM:ää. Vedenkestävä ripsari is the word. Pitää taivutukset ripsissä paremmin kuin vesiliukoinen, eikä suttaa luomia ja poskia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat