Nainen aloitteentekijänä

Vierailija

Oletko sinä suhteessanne se innokkaampi osapuoli seksin suhteen?

Itse olen nykyisen poikaystäväni kanssa alkanut nauttia seksistä enemmän kuin koskaan, ja lukuisia kertoja kuitenkin takanpäin. Entisissä suhteissa mies on aina ollut innokkaampi, nykyinenkin kyllä innokas, mutta jostain syystä omat hormoonit nyt hyrräävät ihan hullunaan, pari viime kuukautta olen itse käynyt ihan ylikierroksilla seksin suhteen, voisin harrastaa sitä useita kertoja päivässä, mutten tohdi tehdä aloitetta niin usein, ettei miehestä ala tuntumaan että "kinuan" :D

Leikkimielellä mies kiusoittelee aina välillä seksiaddiktiksi, joka en todellakaan ole :D Selviän hyvin ilmankin, mutta nykyistä miestä vaan tekee lähes koko ajan mieli :D Tosin, mitä nyt miehistä yleensä ajattelee, luulisi ettei haittaa tuo seksin määrä ;) Kuitenkaan kyseessä ei ole todella useita kertoja päivässä, välillä vaan kerran, välillä menee aikoja ilman seksiä, sitten tiettyyn aikaan kluusta taas pyrähtää ja haluan koko ajan.... Hullua tuo naisen hormonihyrräys ;) Kohtalotovereita?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Täällä yks huitois :D Meillä taas on näin: Kumpikin haluaa, mut mä selvästi enemmän. :P Mut se menee niin että aina kun teen aloitteen niin se menee joko niin että saan pakit tai sit mies odottaa suihinottoa... Mut aina kun mies haluu niin se saa, koska mulle käy koska tahansa :D

Vierailija

mmm... kyllä se usein oon minäkii, vaikken ees haluis. minust vähä tuntuu et saatan jopa kinuta, mut ei voi mitää.. ei voi pakottaa jollei toinen haluu :/

Vierailija

Meillä se on kyllä ainakin tähän asti mennyt niin että aina olen saanut kun olen aloitteen tehnyt ;) Haluaa se tuo mieskin, ei vaan niin helposti tee aloitetta vaikka onkin melkein aina valmiina :P

No, on meilläkin ongelmat :D

Vierailija

Joo tuntuu se haluavan munkin mies usein, mut osaan vaan vissiin kysyä aina kun on huono hetki :D Ja noh, mä ite oon sitä mieltä että sillon mennään ku siltä tuntuu, mut mies taas haluaa aina ajoittaa sen nukkumaanmenon yhteyteen, mikä on musta ärsyttävää, sillon ei jaksais eikä haluais sotkee itteensä :D Oi sitä alkuaikaa kun ei katottu aikaa eikä paikkaa. Parhaimmillaan oltiin moottoritien reunassa ;)

Vierailija

Meidän suhteessa se aloitteentekijä vaihtelee kausittain. Alussa mies teki aloitteita, kun olin vielä ujohko. Sitten kun innostuin aloitteen tekemisesti kunnolla, niin tein aloitteita lähes joka päivä, kunnes opin, ettei mies halua seksiä joka päivä:(. Sen jälkeen omatkin halut on tasaantunu suht samalle tasolle miehen kanssa. Nykyään kumpikaan ei taida edes saada pakkeja toiselta.

Vierailija

"Ja noh, mä ite oon sitä mieltä että sillon mennään ku siltä tuntuu, mut mies taas haluaa aina ajoittaa sen nukkumaanmenon yhteyteen, mikä on musta ärsyttävää, sillon ei jaksais eikä haluais sotkee itteensä "

Melkein kuin minun sanomani :P
Itsellä alkaa tehdä mieli milloin missäkin tilanteessa, mutta jos koitan lämmitellä miestä muulloin kuin nukkumaan mentäessä tai aamulla kun ei olla vielä noustu, saan lähes poikkeuksetta pakit. Itse olen yleensä nukkumaan mentäessä väsynyt ja harvemmin erityisen halukas (tosin halukas taidan olla melkein aina...).

On ärsyttävää kun telkkaristakaan ei tule mitään ja luppoajan voisi mielestäni käyttää mahtavalla tavalla - petipuuhissa, mutta mies ei innostu vaan haluaa "sitten ennen nukkumaanmenoa".

Vierailija

Aloitimme poikaystäväni kanssa yhdynnät nelisen kuukautta sitten, jolloin olin vielä neitsyt. Mieheni oli siis kokeneempi ja luotinkin häneen siinä, että hän osaa sitten kyllä ehdottaa kun haluaa seksiä ja itse sitten katson, tekeekö minunkin mieli. Seksiä tykkäsin alussa harrastaa ihan vain uteliaisuudesta, että onko se aina samanlaista vai tuntuuko joskus erilaiselta ja kun rakastelumme kunnolla ponnahtivat käyntiin, olen huomannut että mitä enemmän teemme sitä, sitä enemmän haluan sitä. Varsinkin kun olen parin viikon tauon jälkeen nähnyt poikaystävääni, halut nousevat pintaan, mutta en ole aina ihan heti viittinyt kimppuunkaan hyökätä mutta ei onneksi ole mennyt kovin montaa minuuttia kun hän on jo riisumassa minua ja valmiina. Tottakai siinä tuntee itsensä haluttavaksi ja seksikkääksi, kun mies on niin innokas sekstailemaan ja nykyään itsekin olen rohkaistunut tekemään aloitteita. Suorin sanoin en ole tainnut sitä kertaakaan kysyä mutta koskettelemalla olen saanut hänet heräämään tilanteeseen ja tajuamaan mitä tällä tytöllä onkaan mielessä. ;D Välillä tulee pakkeja kun teen aloitteen, mutta johtuu aina loppujen lopuksi huonosta ajoituksesta ja siitä että mies on vain liian väsynyt. Itse en ole tainnut koskaan kieltäytyä miehen aloitteesta eikä ole johtunut siitä etten vain kehtaa kieltäytyä vaan koska haluni heräävät samantien kun mies on tekemässä aloitetta seksiin. On nimittäin niin kuuma pakkaus kyseessä. ;D

Vierailija

Olen innokkaampi. Voisin harrastaa seksiä monta kertaa päivässä, mutta mies taas ei ole läheskään yhtä innokas seksin harrastaja..

Minä teen oikeastaan aina aloitteen seksiin.. Ei sillä etteikö mieskin haluaisi harrastaa seksiä, mutta hän vain on "laiska" asian suhteen ja on sanonut, että tykkää kun minä teen aloitteen. Asia kuitenkin välillä häiritsee minua ja olen pyytänyt häntäkin tekemään aloitteita mutta minkäs teet kun minä olen se himokkaampi osapuoli enkä jaksa jäädä odottelemaan toisen aloitteita. ;)

Meilläkin mies haluaisi harrastaa seksiä aina ennen nukkumaanmenoa, mutta itse olen silloin yleensä liian väsynyt (kun se nukkumaanmeno kuitenki aina venyy sinne puoleenyöhön..) eikä seksi tunnu yhtä hyvältä kuin pirteänä. Minusta olisi ihana harrastaa spontaania seksiä keskellä päivää mutta harvemmin mies siihen suostuu. :/

Vierailija

Avalanche; Joo mun mielestä myöskin ton yhteisen ajan vois käyttää enemmänkin niissä hommissa kun telkkarin ääressä. Onhan se hyötyliikuntaa myöskin! ;) Mä oon hyvin suostuvainen ja haluaisinkin välillä ns. elokuvaseksiä jossa hypätään toisen sisään siinä missä sinä hetkenä satutaan olemaan. Eihän sängyssäkään mitään vikaa oo mut pilaa se nyt tunnelman jos saa vähän toisen lämpiään ja sit pitää mennä purkamaan sängystä peitot ja tyynyt pois ja kumpikin riisuu ihan itse itsensä sängyn vieressä, tässä vaiheessa se kiihko on jo puolet alempana. :P Näin se vaan menee.

Oikea ratkaisu tähän hommaan olis se, että itse kieltäytyisin aina jos ei itsellä ole se oikea fiilis, ja jos ei päästä sitä heti toteuttamaan. Kieltäytyis niin kauan ettei miehen hermot enään kestä ja hän vois sitten ottaa sut missä ja miten tahansa ;D Ainut ongelma on se että itse olen niin hemmetin hormonien yliannostuksen saanut että en ehkä pysty kieltäytymään. Mut ehkä se kannattais yrittää, jos siitä sit sais tuloksia. :) Tietysti vaarana tässä on kiukuttelu ja mies saattaa jo alkaa epäileen että on toinen suhde menossa kun ei yhtäkkiä haluakkaan mitään :D Mut vois sekin olla parempi ku jäädä nuolemaan näppejään. Oon ainakin ite kyllästynyt siihen ettei mies edes välitä saanko mitään.

Vierailija

joo, mulla on ollut samanlaisia kokemuksia oman kullan kanssa. Se on aika kauhea tunne, kun itse vaan haluis koko ajan, mutta toinen ei niin usein. Olen saanut pakkeja poikaystävältäni muutaman kerran ja se on tietty saanut mut varovaiseksi.
Yks apu on ollut omat hetket vibraattorin kanssa;) Ne on auttaneet jonkun verran hyrrääviin hormoneihin vaikka ei vibra aitoa ikinä voita. Kantsii kuitenkin kokeilla. Tietoa niistä löytyy täältä: http://www.vibraattori.fi/

Vierailija

Mäkin oon ihastunu mun pinkkiin pupuun, vaikkei se tietenkään poikaystävää korvaa;) Mutta meilläkin menee yleensä niin, että ite haluaisin poikaystävää useammin. Harmittaa vaan olla yleensä se aloitteen tekijä, kun haluaisin välillä itekkin olla se vieteltävä osapuoli. Ja sitten kun kulta ei edes pystyisi vaikka useaan kertaan päivässä joka päivä. Kuinka usein teidän miehenne pystyvät/haluavat harrastaa seksiä?

Vierailija

Mä oon kauan jo halunnut ostaa sen pupun :) Mul on vaan normi sauva joka ei tunnu juuri miltään. Ne vaan maksaa pirusti :/ Mut olis se kyl vaivan arvoista. Koin taas pari päivää sitten sen että halusin koko päivän seksiä, oli ihan järkyttävät halut ja sit itse sessio kesti 10 min ja mies sai. That's it. Tuli kyl oikeen itkupotku kohtaus sen jälkeen kun ei voinu tehdä asialle mitään. :D

Vierailija

Meilläkin menee niin että minä haluan enemmän, oikeastaan aina.. :D jännä silleen että eikö se stereotypia oo just että mies haluaa aina, mutta täällä näköjään kaikilla niin päin että nainen haluaa enemmän :D Huh, oon jo luullu olevani jotenkin epänormaali nainen :D

Tykkään kyllä tehdä aloitteita ja mies on myös sanonut että on todella kiihottavaa kun teen aloitteita esim. koskettelemalla tai sanomalla jotain "haluun sua" tms. Molemmat kyllä tekee aloitteita aika tasapuolisesti. Ja onhan se ihanaa tuntea itsensä haluttavaksi kun mies tekee aloitteita, meillä (onneksi) myös usein keskellä päivää.. Saa nähdä mitä tapahtuu kun "alkuhuuma" hälvenee, ollaan seurusteltu vuoden verran josta samalla paikkakunnalla asuttu vasta 2 kuukautta. Kaukosuhde aikoinakin nähtiin kyllä melkein joka viikko.

Vierailija

Nolottaa ihan sanoa, mutta meillä yli vuoden pituisessa suhteessa on mies tehnyt joka ikisen aloitteen! Minä en vaan asiaa osaa - jos tekee mieli, kiehnään vain hänen kyljessään eikä hän sitä tietenkään surkeaksi aloitteen teko -yritykseksi tajua :D
Sitten minä hölmönä loukkaannun mielessäni, kun hän alkaa häärätä muuta (tai pelaamaan, argh).

En vaan osaa! Ehkä asia johtuu siitä, että avomieheni on ensimmäiseni, enkä muutenkaan ole todellakaan mikään suorapuheinen tyyppi.

Vierailija

Mutta eihän aloitetta puhumalla tehdä, vaan eleillä ;) Mun mielestä se että ehdottaa seksiä puhumalla eikä muilla tavoin, on jo tunnelman tappavaa. Tänään huvikseni kokeilin miten mies reagoi, oli lähdössä kavereiden kanssa ulos kahville (illalla siis), laittoi tukkaa.. Menin sit halaa sitä takaa ja sanoin että "jos olisin tosi roheke ni kysyisin nyt et laitetaaks tukka myöhemmin ja harrastetaa seksiä nyt?" Piti hassuna, mut sanoi et heti kun tulee takas ni sit peitto heiluu ;) Enpä mitenkään tosissani ollutkaan (paitsi vähän :D), mutta halusin vaan testata reaktiota. Olisihan se positiivinen reaktio ollut jos ajankohta olis ollut eri :) Mutta, pysyttelen siltä sanattomassa aloitteen teossa jos aloitteita teen ...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat