Kenelläkään maaliskuun numeroa siinä lähellä? Taikka joku keltakantinen missä blondi kannessa, joka näytteli Heros- sarjassa ??

Vierailija

Mä olin kampaajalla ja siellä luin tätä lehteä, se muistaakseni oli maaliskuun numero, mutta oliko sitten viimevuoden, en tiedä.
Kuitenkin siellä oli arvosteltu parhaat tuotteet, ja silmänympärysvoide oli kerrottu vielä käyttäjä kokemus. No tämä voiteen nimi on nyt hukassa.

Jos joku voisi ystävällisesti katsoa lehdestä sitä mikä se on ja kirjoittaa mulle? Pitäisi mennä ostaan joten odotan tietoa :)

Kiitos!!

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla on se lehti tässä, mutta siinä ei ole mitään silmänympärysvoiteesta, eikä parhaista tuotteista ylipäätään. Oletko varma, että tarkoitit maaliskuun lehteä, jossa kannessa on Hayden Panettiere? Tarkistin lehden moneen kertaan.

Sen sijaan helminkuun lehdessä on Beauty Awardsin voittajatuotteet esittelyssä. Siinä oli eräs silmanympärysvoide, nimeltä VICHY Aqualia Termal Eye Roll-On (17,90€). "Katse kirkkaaksi. Auttaa vähentämään tummia silmänalusia ja turvotusta."

Vierailija

Kiitos vaivannäöstä!
Olisinkohan mä voinut sekoittaa nyt lehdet.. Voisko se olla se Elle-lehti. Pitää käydä kattoos se perjantaina kun on siellä suunnalla :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat