Tatska?

Vierailija

Moooooi!
Aattelin ottaa itselleni tatuoinnin! Kuva on ihana enkä usko kyllästyväni siihen.
Nyt haluaisin kysyä kaikilta jollei aihe on tuttu: KANNATTAAKO?
Oletteko joutuneet katumaan, ette ottaisi omaanne mistää hinnasta pois tms.? Myös muu tatuointeihin liittyvä info ja avautuminen tänne näin !

Kommentit (14)

Vierailija

Heipsan !

Mulla on nytten 6vk vanha tatuointi rintakehäs/rinnassa, ja oon ollu tosi tyytyväinen tähän, ja itseasiassa oon menossa ottamaan 4.5 uuden, niskaan tai tohon kaulan sivuun. Mua ei ainakaan sattunut toi tatuointi, tai no alussahan se tietenki vähän kirpas, ja tosta solisluun päältä kun se teki tähtii ja väritti niit mustal, niin meinas kyllä huumori loppuu. Se ukko teki mulle tätä 1,5h ilman taukoi, ja nyt tää uus tulokas mikä olis tulos, niin se arvioi, et siin kestää pari tuntii jos pidetään tauko, kun niska ja kaula on kuulema kipeit paikkoi=D

Mun tatuointi makso 120e, ja kyllä on ollu sen arvonen..

Vierailija

moi, ite innostuin pari vuotta sitten tatuoinneista ja otin ison kuvan monella sadalla eurolla, ja muutama pienempi, ja nyt kadun kovasti. pidän peittäviä vaatteita ja harkitsen tatuoinnin poistoa mikä kuitenkin tulisi maksamaan ainakin tuhat euroa ja jättäisi arvet. pilkkaa tästä joutuu kuulemaan paljonkin, miksi otit jne jne.. sitä vaan innostuu ja tässä sitä nyt ollaan. pidän edelleenkin tatuoinneista paljon mutta toivoisin eniten ettei iso osa vartalostani olisi jo "ruman" tatuoinnin peittämä... nyt olisi paljon parempia ideoita joita en voi koskaan toteuttaa. mietinkin jatkuvasti otanko kuvaan jotain lisäystä vai säästänkö rahaa poistoon. mutta tatuoinnin ovat ihania ja todellakin kannattaa ottaa jos vaan miettii oikeasti kunnolla ja antaa harjoitus kuvan olla paikallaan ja katsoo sitä esim valokuvasta että se todellakin sopii juuri siihen kohtaan. mutta mieti vielä asiaa :) hyvää kevättä!!

Vierailija

Moikka!

Itselläni on tatuointi, joka ulottuu solisluulta lapaluun alapuolelle, enkä ole katunut! :D
Enkä ottaisi mistään hinnasta pois. Oli mukava kokemuskin ottaa se :)
Miksipäs ei kannattaisi jos olet varma että haluat sen. :)
Eikä käynyt kovinkaan kipeää ottaa sitä. :) Sekin mikä kirpasi niin se oli tuon kuvan arvoista.

Vierailija

Mulla on ensimmäinen kuva kohta 2 vuotta vanha ja toinen vajaan vuoden ikänen. Kumpaakaan en ole vielä katunut, vaikka tuo ensimmäinen onkin aikas suuri. Pitäisi vaan mennä laittaa väriä uusiks. Isommassa meni 2,5 tuntia tehdessä, joista alun 10 min ja lopun 30 min oli aika kiroilua. Onneks sai puristaa siskon kättä ;) Pienempi solisluun alla ja sitä tehdessä pääs kyllä viel muutama ärräpää enempi suusta!

Ennen kesää tarkotus mennä ottamaan kolmas kuva, jjeij! Koukkuunhan näihin jää, mutta itselle onki tärkeetä, että kuvat on oikeesti pitkään ja tarkkaan harkittuja sekä semmosissa paikoissa, että ne saa tiukan paikan tullen piiloon vaatteiden alle.

Vierailija

Ensimmäinen kuvani on otettu tammikuussa. Irc-galleriasta löytyy kuva nickillä jjensku

En ole katunut ja avopuolisoni kaveri/työkaveri on tehnyt sen. Maksoi 100 e (alennusta alennusta)
Tatuointi on nyt valmis ja olen hullun tyytyväinen ja aion jatkaa selkääni kokonaan, että siitä tulee yhtenäinen nykyisen ja ensimmäisen kuvani kanssa.

Vierailija

Hei.
Minä laitatin pitkän harkinnan jälkeen itselleni pienen tatskan joka on ensimmäiseni. No kävihän se kamalan kipeetä ja kun sen vielä teki harjoittelija niin meni valehtelematta puolitoista tuntia sen tekemisessä ja se oli aivan hirveetä tuskaa. Kaikenkukkuraks se ei saanu edes tehtyä sitä kunnolla koska muutaman päivän jälkeen siitä alkoi lähteen enemmän ja enemmän väriä pois ja se oli aivan hirveen näköinen..no sain sen samassa paikassa korjautettua ammattilaisen tekemänä ja tässä olen sitä parannellu jonkun aikaa niin edelleen se on samannäköinen kuin sen harjoittelija olisi vasta tehnyt,siellä täällä värittömiä kohtia ja sen näkee kauempaakin..!Että sinne ei kyl kannata mennä teettään itselleen tatskaa,kun eivät saa yksinkertaista 5cm kokoista heartagrammia tehtyä kunnolla että se kans pysyis..pistää miettiin että onko niillä edes oikeet laitteet tatskojen tekoon! paikka on oulussa työkkäriä vastapäätä.

annaberry
Seuraa 
Liittynyt25.6.2010

Moikka!

Olisin piakkoin ottamassa tatuointia, mutten tiedä minne sitä uskalteis mennä. Joten, satutteko tietämään oulussa tai lähellä hyviä, luotettavia ja asiansa osaavia ammattilaisia? :)

Vierailija

Melkolailla paljon tatuoituna ihmisenä voisin vastata, että se kannattaako -kysymys riippuu aivan sinusta. Tylsäähän sitä olisi joutua katumaan, joten joko suosittelen olemaan ottamatta jos myöhemmin katuminen pelottaa tai ottamaan vaan sen riskin, että joskus sitä alkaa miettimään toisella lailla. Sitten sen kanssa vaan pitää elää.

Se on kuitenkin vaan kuva ihossa, jonka eteen on kärsinyt kipua. Itse en ottaisi merkityksetöntä kuvaa. Vaikka omat kuva-aiheeni eivät ulkopuolisen silmiin aukea sen syvällisempinä - on niillä minulle merkitykset.

Vierailija

Jotenkin tuntuu hullulta, että joku katuu ottamiaan leimoja. Ite en ottaisi mistään hinnasta pois näitä kahta kuvaa, jotka olen ottanut tämän 1,5 vuoden sisällä.
Olen kuullut juttua kuinka joku menee "laser-hoitoon" otattamaan tatuointia pois ja maksaa siitä ittensä kipeäksi.. Mielummin maksaisin siitä, että kuva uusittaisiin/peitettäisiin. Minulla ainaki kun katson omaan ensimmäistä kuvaa, muistan ne ajat jolloin otin ja sen elämän tilanteen silloin ja siitä tulen hyvälle mielelle. Toinen tatuointi muistuttaa minua siitä että elämä eletään vain kerran ja aikaa ei ole hukattavaksi - Kliseistä joo, mutta totta. Ja totta prkl:ssä tämä toinen kuva sattui, joka on tuolla niskan puolella, mutta en ole kertaakaan katunut sen ottamista - kipu kasvattaa.

Kaikilla on oma mielipide, joten turhaa kysyä kannattaako. - Olen saanut kuulla kaiken näköistä kettuilua, kuinka typerää touhua tämä on.. Mutta yritän jättää ne ihmiset omaan arvoo ja elää siten miten minä tahdon, kuului siihen sitten leimojen ottamista tai jtn ihan muuta.

Vierailija

Moi!
Otin ensimmäisen tatuointini elokuussa, enkä kadu pätkääkään! Tosin vasta niin vähän aikaa ollut, mutta en todellakaan tule sitä edes katumaan. Kuva on pieni ja sattui aivan s**tanasti, koska tuli kylkeen. Kipu tosin on vain sen hetken ja mielestäni se on pieni vaiva siihen verrattuna, että sain mahdottoman hienon kuvan itseeni.
En ottaisi koskaan kuvaa, jolla ei ole minulle merkitystä. Aion ehdottomasti ottaa lisää tatuointeja, mutta vasta sitten, kun sen aika koittaa. Tatuointiini en kyllästy, koska en näe sitä kuin peilin kautta, joten välillä unohdan sen olemassa olonkin!
Älä ota tatuointia, jos se vähääkään arveluttaa. Sitä ei saa sitten enää pois. Parempi miettiä asia loppuun asti ja valita sellainen kuva, jota viitsii katsella loppuelämän.

Vierailija

Mulla on neljä tatuointia, jo ista ensimmäisen otin 1,5 vuotta sitten. En oo katunu tatuointien ottoa tippaakaan, ja aion ottaa lisää ja paljon.

Väri tatuointeja en halua monia, varsinkaan näkyviin paikkoihin, koska sillon mua voi ruveta häiritsee jos ne ei sovikaan väreiltäni vaatteihini. Oon myös miettiny paljo että miltä näytän esim. naimisiin mennessä kun on kunnon prinsessa mekko ja tatuoitu käsi tulee alta... Tulin siihen tulokseet että se ei haittaa... =D

Vierailija

Mulla on neljä tatuointia, jo ista ensimmäisen otin 1,5 vuotta sitten. En oo katunu tatuointien ottoa tippaakaan, ja aion ottaa lisää ja paljon.

Väri tatuointeja en halua monia, varsinkaan näkyviin paikkoihin, koska sillon mua voi ruveta häiritsee jos ne ei sovikaan väreiltäni vaatteihini. Oon myös miettiny paljo että miltä näytän esim. naimisiin mennessä kun on kunnon prinsessa mekko ja tatuoitu käsi tulee alta... Tulin siihen tulokseet että se ei haittaa... =D

Vierailija

Saliva

Loistavaa! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat