Gynekologin varaus?

Vierailija

En ole vielä ikinä käynyt gynekologilla, mutta ajattelin nyt kun täytän 20 niin vihdoin mennä,kun seksielämäkin on taas vakituista:D En vain yhtään tiedä mistä aikaa varataan? Terveyskeskuksesta vai jostain muualta? Ja paljonko tutkimus ~ maksaa?:)

Kommentit (4)

Vierailija

Itse kävin yksityisellä ensimmäisen kerran uusimassa pillerireseptin. Ajattelin,että oma alapää on kuitenkin sen verran arvokas asia,että käyn varmasti asintuntevalla ihmisellä,enkä tyydy terveyskeskuksen normilääkäriin.Yksityisellä papa-kokeen kanssa maksoi jotain 100 euron pintaan. Terveyskekskuksessa varmasti paljon halvempaa,mutta panostin itseeni.

Soita normaali ajanvaraukseen tai äitiysneuvolan/ehkäisyneuvolan ajanvaraukseen.Varmasti osaavat ohjata sinut oikeaan paikkaa jos et voi kyseisestä paikasta aikaa varata.Asiaa ei kannata ujostella,aivan normaalia se on. :)

Vierailija

Itse kävin terveyskeskuksessa kun pillerit hommasin. Olin jo täysi-ikäinen, lukion terveydenhoitajan kautta sain varattua ajan ja koska kyse oli ehkäisyjuttuihin liittyvästä asiasta niin ainakin meillä pääsi ihan ilmaiseksi.

Vierailija

Okei elikkä sitten vaan soittelemaan:) kiitti!
Mietin sitä vaan viellä,kun ajattelin ehkäisylaastarien käyttöön ottoa niin miten mun pitäis niitä hankkiessa toimia? Hoituuko sekin asia tuolla gynekologilla? Tuskin niitä apteekistakaan saa hommattua?:D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat