Edellisten seksikokemusten paino parisuhteessa

Vierailija

Olen seurustellut yli puoli vuotta poikaystäväni kanssa ja minun on vaikea ottaa rennosti seksiä harrastaessa. Edelliset kokemukseni ovat olleet ihan hirveitä. Kuristamista,pakottamista tai muuten vain todella alentavia tai epämiellyttäviä kokemuksia. Ongelma on siinä että seurustelen nyt ensimmäistä kertaa elämässäni ja olen melkein 20 vuotias. Poikaystävälläni ei ole ollut myöskään parisuhteita ennen minua ja vein hänen neitsyytensä. Ongelma on siinä että en uskalla kertoa hänelle edellisistä "jutuistani" koska en haluaisi muistella niitä. Mutta en myöskään osaa ottaa rennosti koska seksiä harrastettaessa asiat tulevat väkisin mieleeni... Mikä avuksi? Miten saan huonot kokemukset pois mielestäni, että voisin nauttia seksistä täysin?

Kommentit (4)

Vierailija

En ole kokenut ihan tuollaista mutta jotakin sellaista olen elämässäni kokenut, että tiedän tarkkaan, miltä susta tuntuu.

Itsekään en uskaltanut puhua asiasta poikaystävälleni peräti puoleentoista vuoteen, vaan pidin kaiken sisälläni ja mulla oli tosi paha olo, kun jouduin sitä yksin miettimään. Sitten rohkaistuin ja kerroin poikaystävälleni ihan kaiken. Se olikin tosi raskasta ja itkin paljon kun puhuin siitä, mutta heti sen jälkeen olo alkoi helpottamaan. Kun ei enää tarvinnut salailla ja olla yksin sen asian kanssa. Kun olin saanut sen puhuttua hänelle, oma oloni alkoi keventyä enkä pian enää ajatellut asiaa joka päivä - nykyään ajattelen sitä tuskin koskaan. Näin jälkeen päin on kammottavaa ajatella, että salasin asian niinkin pitkään kuin 1,5 vuotta. Ihmettelen, miten kestin sitä.

Nykyään kaikki asiat ovat hyvin ja ollaan päästy jatkamaan elämää eteenpäin normaalisti. Näin ei varmasti olisi käynyt, ellen olisi hänelle koskaan kertonut.

Puhu siis. Siten poikaystäväsi tietää olla erityisen hellävarainen ja kiltti sängyssä. Kyllä se siitä sitten lähtee, aika parantaa haavat.

Vierailija

Mulla on ollut aika samanlainen tilanne noin puoli vuotta aikaisemmin ja kun päätin kertoa silloiselle poikaystävälle, se otti asian aika henkilökohtaisesti. Kysyi että miten mä voin kuvitella että se tekis samalla tavalla vaikka enhän mä sitä edes tarkoittanutkaan. Jäipä se suhde sitte siihen riitaan.

Vierailija

No mä uskoisin olevani ihan tuikitavallinen mies ja ainakin olisin jo siitäkin otettu, että mulle avauduttais kipeästä asiasta ja kokisin, että olisin ton luottamuksen arvoinen.

En sitten tiedä mitä muut ajattelevat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat