Klipsipidennykset

Vierailija

Oletteko kokeilleet klipsipidennyksiä? Mun kaveri tilasi ja kehui kovasti. MInkälaisia kokemuksia muilla on ja mistä sais hyvät klipsuttimet?

Sivut

Kommentit (80)

Vierailija

Mä oon käyttänyt pitkään klipsipidennyksiä ja ne on mulle ainakin ollut paras vaihtoehto. Itse tilasin www.klipsipidennys.fi verkkokaupasta.
Mä tykkään kun ne hiukset voi ottaa välillä poiskin ja oon myös värjäillyt noita pidennyksiä muutaman kerran.

Vierailija

Moi! Olen käyttänyt klipsipidennyksiä melkein vuoden ja voin sanoa, että oon tykänny kovasti :) Helppo laittaa kun hiusjuuren tupeeraa ja lakkaa ja klipsipidennys kiinni. Pidennykset pysyvät pitkään hyvä kuntoisina, kun ne eivät ole jatkuvsti päässä, kuin esim. teippi/sinetti pidennykset. Pesutavassa kannattaa laitta lavuaariin silikonitonta shampoota (saa kampaamokaupoista) ja pidennykset sinne likoontumaan. Pestä shamppoo pois ja laittaa samantyyppistä hoitoainetta. Pidennyksiin jätettävä hoitoaine Tigin "fast-fixx" on äärettömän hyvä, poistaa sähköisyyden ja antaa kiiltoa. Pidennykset itse tilasin dreamhair.fi.

Vierailija

Voin suositella klipsipidennyksiä. Ne on helppo laittaa ja pysyy päässä hyvin. Itse tilasin omani Rapunzel of Sweden nettikaupasta. Tulivat tosi nopeasti ja suoraan postiluukusta :)

Vierailija

Lainaus:

Voin suositella klipsipidennyksiä. Ne on helppo laittaa ja pysyy päässä hyvin. Itse tilasin omani Rapunzel of Sweden nettikaupasta. Tulivat tosi nopeasti ja suoraan postiluukusta :)
Ite tilasin myös Rapunzelilta ja suosittelen kyllä! (: Pidennykset tulivat tosiaan nopeasti ja hintakaan ei ollut paha laatuun nähden!

Vierailija

Mä innostuin clip-oneista toissa kesänä, tilasin ensin yhden paketin ja heti perään toisen. Sai (lähes) hetkessä lyhyestä polkkatukasta pitkät hulmuavat hiukset!
Aika paljonhan ne tuli maksamaan ja harvoin olen käyttänyt... joskus juhlissa. Vähän käytettynä pysyvät kyllä hyvässä kuosissa, en ole vielä edes pessyt, hoitanut vaan hoitosuihkeella ja vähän harjaillut.

Itselläni on yhä lyhyehköt hiukset, joten klipsit antavat hetkessä uuden lookin! (ei ole kaverit tunnistaa :D) Kuitenkin miinuksena voin sanoa että ohuisiin suoristettuihin hiuksiin - ja vielä blondeihin - klipsit tuppaavat näkymään hiusten alta vähintäänkin kohoumana.
+ ne painaa! x__o tosin mulla kaks settiä päässä. muilla samoja ongelmia?

Vierailija

Mulla on kans aika ohuet hiukset et ihan kauheen ylös en niitä klipsejä laita. Kun jättää tarpeeksi omaa tukkaa päälle niin ne kiinnityskohdat ei näy. Tilasin viimeksi hiukset tuolta www.klipsipidennys.fi ja näissä mun mielestä on vähän pienemmän klipsit ja niitä on enemmän niin nää pysyy paremmin piilossa.
Mullakin tuo klipsipidennys on "juhlakäytössä" kätevästi saa lisää näyttävyyttä juhlalookiin :)

Vierailija

Mitenkäs sitä feikkitukkaa voi muuten laittaa? Yleensä annan sen hulmuta auki, tuntuu että pinnit, ponnarit ja systeemit pilaa tukkaa, tulee painaumia. Tupeeraus ei tule kuuloonkaan, sehän menee ihan pilalle! Lakkakin tuntuu turhan voimakkaalta myrkyltä keinotukkaan... Heh, oon ylisuojeleva äiti klipsipidennyksilleni :D

Niin, unohtu laittaa, omat klipsini tilasin http://dreamhair.fi/ :stä. Ekan setin taisin lähettää takaisin kun en ollut tyytyväinen väriin, toinen on loistava! Sulautuu omaan tukkaan vaikka itselläni on mielestäni paljon vaaleammat hiukset.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat