Mitä viikonloppuna? KAIKKI osallistuu;)

Vierailija

Viikonloppu lähestyy enkä varmana aijo ryypätä.
Ideoita? Budjetti on hyvin niukka elikästä sellaista mikä on ilmaista tai edes edullista?

Entä mitä itse teette viikonloppuisin?

Kommentit (8)

Vierailija

Aina jos vaan mahdollista niin perjantaina siivoan ja teen mahdolliset läksyt, niin sitten lauantaina saan rauhassa rentoutua, homehtua sohvalla ja katsoa telkkaria. Yleensä lauantaisin laitan myös kolmen ruokalajin illallisen, viikonlopun kunniaksi itselleni, avokille ja mahdollisille vieraille. En "ryyppää", mutta lasi viiniä tai shampanjaa kruunaa lauantai-illan.

Sunnuntaina ulos syömään.

Ja ei, en ole 60-vuotias.

Vierailija

Ulos ihmeessä, jos suinkin mahdollista. Näe ystäviä tai vietä vaikka jonkun läheisen ihmisen kanssa mukava piknik/lounas. Kekseliäisyyttä vain peliin.

Itse vietän tulevan viikonlopun yöt töissä (baarimikko), joten nukun monesti koko aamupäivän max. klo 12. Sen jälkeen normaalia oleskelu rennosti ottaen ennen seuraavaa yövuoroa + sauna, nam <3. Sunnuntaina onkin luvassa hyvää ruokaa, kynttilöitä ja mukavaa seuraa.

Vierailija

Kaverin 20-vee synttäreitä menen viettelemään! Ja huomenna töihin ;)
Yleensä olen vklna töissä. Tai juhlimassa. Tai viettämässä rauhallista koti-iltaa<3
Suosittelen silti nukkumista. Se on mukavaista ajanvietettä.

Vierailija

Kutsu kavereita kahville, pitäkää joku peli/leffa/jutusteluiltama. Ja jos haluaa jotai kämpän ulkopuolista toimintaa, niin esim. keilaus on isommalla porukalla melko edullista. Ei taida olla ihan vielä piknikki-ilmat, nekin ovat mukavia lämpöisemmällä säällä :)

Mulla on aina tää perjantai tällanen siivous/pyykinpesupäivä, lauantaina ulkoillaan,saunaan ja mahdollisesti illalla viihteelle, sunnuntaina löhötään ja syödään jotain hyvää.

Vierailija

Mulla on viikonloppusin aina jonkin verran töitä, mutta ehtii sitä silti tehdä muutakin:) Opiskelen, käyn jumpassa, katon telkkaria ja syön hyvää ruokaa:D Ainakin sellasta on tänään ollu ohjelmassa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat