irtoripset

Vierailija

Tarvitsisin siis irtoripset lauantaiksi! Olisko kellään kokemusta et mistä sais hyvät mitkä pysyy mut saa myös pois? :D

Kommentit (3)

Vierailija

Eli siis ripsipakkauksen mukana tuleva liimatuubi on merkitsevässä asemassa.Ihan riippuu omista ripsistäsi minkälainen liima on riittävä, joillain pysyy varmasti hyvin ihan niillä mukana tulleilla liimoilla, mutta esimerkiksi minulla ei pysy lainkaan, ehkä puoli tuntia maksimissaan kunnes ripset irtoaa T___T

itse käytän siis tätä liimaa http://www.punanaamio.fi/product_details.php?p=1259 jota kyllä suosittelen lämpimästi kaikille joilla on ollut ongelmia tekoripsien pysyvyydn kanssa ^^ pysyy erinomaisesti koko päivän, mutta ripsiä ei tarvinnut väkivalloin irrottaakkaan ainakaan minulta, tässäkin varmasti on yksilöllisiä eroja :D

seppälässä on tullut myyntiin edullisia ripsiä, tosin niiden ulkonäöstä voi olla montaa mieltä....

Vierailija

Suosittelen hankkimaan semmoset irtoripset, missä on pieniä erillisiä ja eripituisia ripsitupsuja, jotka siis yksikerrallaan liimaat ripsen tyveen! Mielestäni tulee paljon tyylikkäämän näköiset, kun semmoisesta kokonaisesta "ripsirivistä", kun noissa yksittäisissä pystyt laittamaan silmän ulkosyrjään pidempiä ja sisäkulmaan lyhyempiä ripsiä, hyvältä näyttää! :)
Niitä myydään mm. Seppälässä ja City-Marketista (ainakin noista olen itse ostanut) ja maksaa n.9€/paketti ja paketista riittää n. 2kertaan :) Ja paketissa mukana tulee siis mielestäni ainakin hyvä liima.

Vierailija

Mä taas vihaan niitä tupsuja, jotka oli todella vaikee laittaa ja samalla ne ei meinannu kestää millään ! Sillä mistä ostat ripset ei oo oikeestaan mitään väliä, kunhan omistat hyvän liiman. Lilithin mainitsemaa on hehkutettu monessa paikassa mutta jos haluut ostaa jonkun hiukkasen halvemman ni voin suositella esim. sokokselta saatavaa (oliskohan ollu Cailap merkkinen) liimaa. Myydään erikseen sellasessa pienessä läpinäkyvässä pussissa. Aika pieni putkilo, valkoisen värinen ja hintaa n. 2euroo. Sillä oon saanut ripset kestämään koko baari-illan ajan ja jopa seuraavan päivän tarvittaessa ilman mitään ongelmia. (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat