kannattaako?

Vierailija

olen todella ihastunut yhteen vanhaan ystävääni jonka olen tuntenut ala-asteelta asti. meillä oli muutama vuosi sitten pientä säätö, vaikka hän seurusteli tuolloin taholtaan. Nyt hän on eronnut tyttöystävästään ja me olemme tapailleet noin kerran tai kaks viikossa muutaman kuukauden ajan, lähinnä seksin merkeissä.
Mies on kertonut että hänelläkin on tunteita minua kohtaan ja haluaisi minut kokonaan ja olisi valmis suhteeseen kanssani eikä tahtoisi pelkkää seksisuhdetta kanssani.
Itsekkin tahtoisin hänet mutta minua vaivaa se että hänellä on ollut lukuisia seksisuhteita ja hän petti tyttöystäväänsä muutamia kertoja.
Voinko luottaa häneen?

Jos mies on kerran pettänyt, pettääkö hän uudestaan?
olen yritänyt keskustella hänen kanssaan siitä, että onko hänellä tarvetta saada minun lisäksi muita. Hän on kieltänyt, mutta en tiedä pitäiskö minun uskoa.
Olen todella kiinnostunut hänestä, mutta en tiedä kannattaako tämä.

Kommentit (3)

Vierailija

hei heelii, kun tapaat seuraavan kerran , niin elä anna seksiä pariin kertaan , vaan laita tekemään jotakin sun puolesta .sanot vain ,että en joka kerta halua vain seksiä ja kato onko se mustasukkanen sinusta. jos ei ,niin elä kovin luota.

Vierailija

Ei todellakaan pidä kaikkien ihmisten kohdalla se, että kerran pettäjä olis aina pettäjä.

Mutta jos se on ollu miehellä yleisenä tapana, niin aika varpaillani olisin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat