Live-Promoters, kukaan töissä?

Vierailija

oletteko töissä olleet kyseissä firmassa? jos joku on, vois kertoa minkälaista työ on, minkälainen palkka jne.. :)

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Kusetusta tosiaan. Heidän työpaikkailmoituksessa sanotaan että palkka on 10e/tunti ilman myyntivelvoitetta. Ensinnäkin siellä on myyntivelvoite eli tietty määrä on saatava myytyä ja tuo 10e tunnissa on vain silloin jos myyt yhtä tiettyä tuotetta. Jos myyt lehtiä tuntipalkka on alle 7 euroa, 6,jotain... eli törkeää valetta tuo ilmoitus jo siksi että siinä ihan selkeästi annetaan ymmärtää että tuo 10e/tunti on kaikilla heidän työntekijöillään.

Vierailija

Ei kannata mennä sinne! Ilmapiiri on tosi ahdistava, paikassa on omat inside-piirinsä ja samaa tuotetta saa tosiaan myydä ikuisuuden! Itse jouduin soittamaan samoja numeroita läpi kolme viikkoa ja siinä ajassa alkoi ihmiset lyömään jo luuria korvaan. Palkkaa sain kolmelta viikolta vain vajaa 120€, vaikka piti olla paljon enemmän! Siitä ei mitenkäänpäin olisi voinut tulla noin pientä summaa, joten joudun pian tässä laittamaan postia heillepäin.. Paska paikka!

Vierailija

Olin äsken töissä siellä ei kyllä ole maailman mukavinta työtä mutta jos saa hyvin myytyä voi saada jopa yli 10€ tuntipalkkaa. Olin kaksi viikkoa töissä ja sain ihan hyvin myytyä mutta en olisi jaksanu olla siellä pidempää aikaa koska ottaa aika paljon psyykkisiä voimia.

Vierailija

Meinasin mennä tonne töihi mut nyt ku näit kommenttei lukee ni onneks en menny :D menin celectuksen kautta MySafetylle puhelinmyyntii ja oon tässä kuussa tienannu 1955€(- verot) ja oon ollu keskimäärin 23h/viikos töissä eli mun tuntipalkka on ollu noin 17€/h. Ihan mahtava mesta :D tuntipalkka on 6€/h vaikkei mitään saiskaa myytyä ja provikat on 4€/myynti ja sit saa viel bonuksia jos myy yli 180myyntii/kk eli mä oon nyt myyny 230 myyntii täs kuussa ja saan siit sellasen mukavan 345€ bonuksen jonka takia mun palkka on huikee :D sais sitä enemmänki myytyy kuussa jos ottaa vaa ememmä tuntei :) mut mä oon täysin tyytyväinen mun tuntimäärään ja palkkaan mitä siitä saan :D tuotettaki on aika helppo myydä ja asiakkailt ei tuu pahemmin kuraa päälle :) pomo ja työkaverit on rentoja ja kannustavia ja pomo palkitsee hyvästä työstä ja välillä jopa pelkästä hyvästä yrityksestä :D suosittelen työpaikkaa lämpimästi :)  älkää siis menkö minnekkää live-promoterssille töihi vaa hakekaa mielummin MySafetylle töihi jossa palkka on kohillaa ja työpäivät ja niiden pituudet saa päättää ite, eikä kusetusta palkan suhteen tapahdu koska ne on helppo laskee ite ja varmistaa et on tullu oikein :D 

Vierailija

Ite oon ollut tuolla live promotersilla nyt sen 2kk, ja kaikki on mennyt paremmin kuin hyvin. Palkkaa mulla tullut sen 3 tonnia viimekuussa. Se vaan riippuu siitä että osaatko sä myydä jne. Työpäivät sä saat itse päättää ja ainut mitä sulta vaaditaan on että teet 10 tuntia viikossa osa-aikasena. Jos teillä on jotain haukuttavaa niin todennäkösesti se johtuu siitä että ette osaa vaan myydä tarpeeks. Ja mikä tohon saman lehden myyntiin tulee, niin mä vaihtelen suunnilleen viikon tai parin välein jotta se ei alkais pursuamaan korvista ulos. Ja pomot tuolla live promotersilla on todella ihania! Ne tulee kokoajan kannustamaan ja antaa käytännön vinkkejä että kuinka sais parempaa myyntiä. Kilpailuja järjestellään kokoajan! Vähänkin aikaa sitten voitin ittelleni parit cheeckin olympia keikan liput. Nyt on pari lippua KHL peleihinkin. Joten ihmiset, älkää uskoko jos joku tulee haukkumaan vaan kokeilkaa itse, niin näätte käytännössä mite se on. Ilmapiiri tuolla on aivan mahtava, ja ainakin minä meen puhumaan jokaiselle siellä että ei siellä mitään inside piirejä ole, ei sitä tarttee ees pelätä :D. Ne ekat pari viikkoa on aina hankalia ja se vaatii henkisesti hieman panostusta, ei kukaan ole mestari ekalla kerralla. Mullakin meni tosi huonosti ekat pari viikkoa. Nyt mä myyn semmosta 10-20 tilausta per päivä.

Vierailija
Vierailija

Miten se palkkajuttu menee? Jos saa vaik myytyy 3 lehtee päivässä ni tuleeks siit yhtää mitää? 

vai pitääkö olla 1 lehti tunnis myyty et saa seittemäst jokasest tunnist sen 6e vai mitä hittoo?

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Miten se palkkajuttu menee? Jos saa vaik myytyy 3 lehtee päivässä ni tuleeks siit yhtää mitää? 

vai pitääkö olla 1 lehti tunnis myyty et saa seittemäst jokasest tunnist sen 6e vai mitä hittoo?

Riippuu monta tuntia olet töissä. Jos työskentelet olikohan se 4 tuntia ja myyt 3 lehteä saat 6€ tuntipalkkaa eli 6x4. Osa-aikainen joutuu työskentelemään vähintään 3h vuoroja ja vähintään 10h viikossa.

Vierailija

mä oon nyt siellä kesätöissä ja on iha kamalaa!! Palkkaa ei saa jos ei tuu myyntejä. Olin tosiaa yhte päivänä 7h töissä ja kun ihmiset ei Avotakkaa haluu ostaa nii ei tullu pennin penniä siltä päivältä eli iha täys 0€ tuntipalkka! JA KUN NETISSÄ OLI LUKENU ku hain paikkaa että on se 6€/h vakio ja siitä sitten ylöspäin että sanon nyt vaan että aivan täyttä hevonpaskaa. oon tällä viikolla ollu nyt siis töissä yhteensä sen 28h ja palkkaa tältä viikolta saanut 42€ eli alle 2€ tuntipalkoilla vedetty. Onko tällanen edes laillista työllistää nuoria ilman oikeeta tuntipalkkaa?!?

Vierailija

Älkää tulko tänne, kusettaa rahaa ja muutenki ahdistava paikka. Palkka tulee "myöhässä".. Piti soittaa sinne erikseen ja muistuttaa, että mun palkkapäivä olisi tänään ja mulle vastattiin "oho, sori unohdin laittaa. Palkka tulee illemmalla" no eipä ole tullut ja viikko on jo mennyt -.- mua ei oo sit näkyny siel sen jälkee.. lapsityövoimaa saatana:DDDdd älkää edes harkitko sinne menemistä. Mielummin työtön ku istuisit siellä tekemässä töitä ilmatteeks!!:D

Pusidestroyer

Ite alotin työt kolme vuotta sitten ja harrastin hiljattain pomoni Eevan kanssa seksiä. Työssä bonuksena on myös mukavat seksipuhelut! Kyllä niiden jälkeen myynti sujuu! Vuosikokemuksen myötä palkkani on noussut ja on nyt 8€/tunti. Tervetuloa katsomaan minua televisiosta seuraavassa puhelinmyyjien tuotantokaudessa!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat