Parisuhteessa 6 vuotta ja nyt seksisuhde toisen kanssa

Vierailija

Olen seurustellut teini-iästä asti saman miehen kanssa. Muutimme vuosi sitten yheen asumaan. Nyt suhteesta on hävinny kaikki.. läheisyys, seksi ja lähes kaikki mitä parisuhteeseen kuuluu. Olen avoimesti yrittänyt puhua asiasta, että mikä mättää, miksei seksiä ole, jne. Mutta ilman vastausta! Olen raivonnu ja huutanut ja tehnyt vaikka mitä asian selvittämiseksi, mutta hän ei suostu keskustelemaan aiheesta. Ravaamme joka viikonloppu toisella paikkakunnalla ystäviämme tapaamassa. Olen jo muutamia kertoja päätynyt sänkyyn teini vuosista tutun miehen kanssa. Baariin mentäessä livahdamme jossain vaiheessa hänen luokseen ja hipsin oman mieheni luokse ennen valomerkkiä tai jatkojen jälkeen. Hän saa minut tuntemaan perhosia vatsassa ja viemään nykyään jo yöunetktkin odotan viikonloppua, että pääsen hänen sänkyynsä! Rakastan miestäni, hänen perhettään ja meidän lukuisia yhteisiä ystäviämme. Mitä siis tehdä? Odotanko vain, että syrjähypyt paljastuu jolloin mieheni todennäköisesti avaa suunsa ja suostuu puhumaan kanssani. Mitä tehdä! Tuomitkaa tai ymmärtäkää! Mitä teen???

Kommentit (2)

Vierailija

Kannattaa varmaan miettiä, haluatko jäädä tuohon suhteeseen, jossa elät. Se ei tunnu tekevän sinua eikä miestäs onnelliseksi - enkä tiedä sitten, voisiko puhuminen auttaa.

Elän itse myös teini-iältä peräisin olevassa suhteessa, ja voin siis kuvitella, miten hirveä ajatus olisi irtaantua ihmisestä, jonka kanssa on ollut niin nuoresta asti. Mutta joissain suhteissa vain sellainenkin hetki tulee vastaan.

Sanoit että tuomitkaa tai ymmärtäkää, mutta toivonpa ettei kukaan täällä alkaisi tuomitsemaan. Tuomitseminen ei nimittäin auta ketään, tekee kaikille vain pahan mielen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat