Mustia sukkia

Sivut

Kommentit (237)

CandyCandy

Kumppanini on usein hyvin mustasukkainen. Hän ei pidä, että oleskelen toisten jätkien kanssa. Hän ei myöskään tykkää päästää minua kavereiden kanssa juhlimaan, koska pelkää, että minut isketään. Väärä katsekin toiseen voi pilata hänen päivänsä ja usein poikaystäväni kysyy "Onko tuo sitten hyvännäköinen?" jos edes katson jotakin muuta normaalisti. Tiedän, ettei poikaystäväni tarkoita mitään pahaa, mutta se ärsyttää!

Maria

Poikaystäväni ei ole mustasukkaista sorttia, enkä ole minäkään. Meillä ei ole koskaan riidelty mustasukkaisuudesta. Tuntuu todella mukavalta kun saan vapaasti olla poikapuolisten ystävieni kanssa. Olen kerran elänyt suhteessa jossa poika oli todella mustasukkainen jopa tyttökavereistani. Sellainen on mielestäni jo sairasta, eikä sellainen suhde toimi jossa toinen ei saa edes puhua vastakkaiselle sukupuolelle.

VITUIXMÄN

JOO TUTTUA ON . TOISIA NAISIA EI SAISI EDES VILKAISTA.KAUPUNGILLA PITÄISI OLLA SILMÄLAPUT SILMILLÄ ETTEI KETÄÄN VOISI NÄHDÄ. JA JOS JONKUN TUTUN TYTÖN KANSSA JUTTELEEKIN NIIN HETI KYSYTÄÄN OOTKO JO PANNUT SITÄ JA ONKO SILLÄ PAREMPI PERSE KUN MULLA.

helikaa

Kun luottaa toiseen, ei tarvise olla mustasukkainen. Olen asunut toisella paikkakunnalla lapsen kanssa ja mies toiselle. Ei ole koskaan ollut mitään draamoja. Nyt taas asutaan yhdessä, kun löysin työpaikan samalta paikkakunnalta.

joo

Tuttu asia mustasukkaisuus. Enemmän kärsii omasta mustasukkaisuudesta kuin toisen, enkä ole mustasukkaisuudesta päässyt edes eroon, en tiedä pitäisikökään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat