Love and other drugs

Sivut

Kommentit (51)

soundofeve

Hehhe, ehkä tämä ei ole ihan niin perinteinen romanttinen komedia, mutta ratkean aina kyyneeliin elokuvan "marley and me" lopussa. Siinä elokuvassa vaan on sitä jotain, joka saa aina rakastamaan elämää, vaikka oma elämä menisikin päin honkia ja oma koira oksentaisi sängylle.

sini

Voi vitsi, tosi vaikee sanoo vaan yhtä mikä olis ylitse muiden, mulla on nimittäin pari lempparia jotka voisin katsoa uudestaan ja uudestaan (tehty ;D) ja ne on: Kuinka hukata kundi kymmenessä päivässä, The Notebook ja PS. I love you. Saavat kyyneleet virtaamaan, ja uskomaan siihen suureen rakkauteen. The One is out there ;)

Jaana Kyyhkynen

Mun lemppari on ehdottomasti Love actually. Siinä on rakkauden koko kirjo esiteltynä, huumorilla ja suurilla tunteilla höystettynä. Monta pikkujuonta on nivottu ihanaksi kokonaisuudeksi. On tullut jo tavaksi katsoa tämä leffa joka joulu :)

Hannah

Love actually tai Holiday, nämähän tulee aina joulun aikoihin ja pakko aina katsoa, täydellistä romantiikkaa ei ole ilman komediaa, ihan niinkuin oikeassakin elämässä, ilman iloa ja naurua ei ole todellisia romanttisia muistoja, ainakaan minulle <3

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat