Avopuoliso ja "yhdenillan juttu"

Vierailija

Kommentit (11)

Vierailija

Todella törkeää käytöstä mieheltäsi alkaa puhumaan jostain vanhasta hoidostaan seksin jälkeen. Onko hän maininnut näistä unistaankin sinulle vai oletko kuullut hänen puhuvan unissaan siitä tms mistä olet saanut sen selville? Unilleen tietty ei voi mitään mutta niiden sisältöjen jakaminen onkin eri juttu... Mun mielestä vanhoista jutuista ei puhuta yhtään sen enempää nykyiselle puolisolle, kuin korkeintaan siitä kuinka monta kumppania on ollut. Eikä sitäkään tarvitsisi mainita kuin kerran. Taitaa yrittää sua vaan mustasukkaiseksi.

Itse antaisin maistaa omaa lääkettään ja kertoisin omista kokemuksistani tyyliin just seksin jälkeen. Voisin olla jopa niin kauhea ämmä että esittäisin jotain seksiunta eksäni kanssa :D

Vierailija

Olen aika samoilla linjoilla edellisen kanssa tästä... Ja juu, kyllä mäki sen verra ämmä varmaan olisin, että tyyliin keskeyttäisin kundin lauseen (jos olisi siitä mimmistä puhumassa) ja alkaisin hehkuttaa tyyliin "ai vitsi joo, nyt mullaki tuli mieleen yks entisistä, näin ihan tajunnanräjäyttävän hyvää seksiunta siitä vähän aika sitten!" Ehkä hieman lapsellista ja törkeää, mutta sellanen mä vaan oon. Ja hyvin on aina toiminu :D

Vierailija

Kosta! Ala itse puhumaan ensi kerralla, kuinka sinun exäsi kosketti sinua jne. Jos mies ottaa asian puheeksi niin sano, että halusit näyttää kuinka pahalle tuntui!

Vierailija

No ei toi mun mielestä mikään niin hirveä "kosto" ole, mutta hyödyksi se saattais olla, kun saisit miehes näkemään ja kokemaan, miten inhottavalta se tuntuu.

unille ei mitään voi. herää kysymys mikä tässä naisessa teki häneen niin suuren vaikutuksen. lähtiskö hän sen matkaan jos tulis tilaisuus?

Vierailija

Ai se muija on vielä kuvioissa?? Luulin et se oli joku vieras baarilöytö.

Apua, ihan käsittämättömän inhottava tilanne. Kannattaa ainakin pohtia tosi tarkkaan, että pystytkö luottamaan mieheesi ja elämään tuollaisten asioiden kanssa, ennen kuin ehditte sinetöidä suhdettanne jollain lailla.

Itse olisin niin sairaan mustasukkainen et mun pää räjähtäis.

Vierailija

Voe hemmetti että mua ärsyttää sun puolesta. Omituista provosointia sun mieheltäs vielä kehua vanhaa hoitoaan sulle! En oikeen keksi muuta selitystä sille, kuin että miehes on vieläkin ihastunut kyseiseen naiseen tai sitten yrittää loukata sua syystä tai toisesta pahasti.

Mun avopuolisolla on kans kaks yhden illan juttua ennen mua, mutta hän ei niistä kyllä puhu ikinä sanallakaan, ellen itse asiasta kiukuttele. Sen verran niistä hoidoista tiedän, etteivät ole paikkakuntalaisia, onneksi. Sitten kyllä häiritsisi vielä enemmän, jos tarvitsis joka kerta esim. kaupassakin miettiä jokasesta vastaantulijasta, että oliskohan se toi...

Mun mielestä ei ole yhtään törkeää pistää miestäs valitsemaan sun ja sen hoidon väliltä. Eli siis miehes sais luvan jättää menemättä paikkoihin, missä tää tyyppi on. Ja olemaan puhumatta siitä, koska se loukkaa sua. Ei ole paljon vaadittu, jos susta oikeasti välittää. Jos asiat ei muutu, niin kuten aikaisemminkin sanottiin kannattaa siinä vaiheessa miettiä, jaksatko elää suhteessa jossa kummittelee aina se kolmas osapuoli. Kunnioitettavasti oot kyllä tähän asti kestänyt!

Vierailija

Jos vaikka puhuisit suoraan miehelles? Kerrot sille mitä se teki/puhui unissaan ja pyydät selitystä. Plus kysyt mihin hän pyrkii sillä, että kehuu seksin jälkeen toista naista. Viettääkö avokkis aikaansa sen naisen kanssa edelleen (selkäs takana)? Kuullostaa oudolta että se vieläkin pyöris ihan unissakin, jos siitä yhden illan säädöstä on jo aikaa..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat