Silloin tajusin, että rakastan

Sivut

Kommentit (73)

Laruuu

Olin ollut jo hetken ihastunut mieheen, joka käy samaa koulua kanssani. En ollut uskaltautunut avautua tunteistani. Eräänä päivänä hän pyysi minua luokseen koulun jälkeen, vilkuilin vain malttamattomana kelloa ja perhoset kutittivat vatsanpohjaa. Viimein koulupäivä oli ohitse, ja jännittyneenä lähdin käymään hänen luonaan. Juttelimme hetken mukavia, hän kävi sängyllensä makaamaan. Pian kuluttua pyysi myös minut viereensä. Kiersin käteni varovasti hänen ympärilleen, sydämeni hakkasi villisti. Kaikki jännitys purkautui lopulta, kun mies suuteli minua oma-aloitteisesti. Olin pyörtyä onnesta, ajattelin vain että jumatsuikka, tämä on tässä! Seurustelua on takana vasta kaksi kuukautta ja tuntuu, ettei onnellisempi voisi olla.

Emmi

Luulin tajunneeni sen jo silloin, kun tutustuimme, mutta voi kuinka väärässä olinkaan! Jonkun puolivuotta seurusteltuamme, meillä oli paha riita, jonka minä yksin omaan aiheutin. Mieheni meinasi sitten luovuttaa, enkä yhtään ihmettele. Olin itse niin rikki, että lähdin ystäväni luokse. Jossain vaiheessa aamuyöllä tuli puhelu, kultani soitti olevansa ystäväni talon edessä ja pyysi avaamaan oven. Olin niin liikuttunut ja helpottunut. Mies oli ajanut läpi yön sinne! Silloin tunsin, että me ollaan valmiita taistelemaan tän suhteen eteen ja juuri ne oikeat toisillemme!

Hanna

Ollessani niin pohjalla kun ihminen vain voi olla poikaystäväni tuli ja nosti mut takaisin jaloilleni. Siinä vaiheessa kun kaikki muut olivat luovuttaneet ja kääntäneet selkänsä.. Hän kuunteli ja ymmärsi, vaikka olinkin loukannut häntä varmaan pahemmin kuin kukaan koskaan ennen. Nyt ollaan oltu yhdessä 5vuotta ja asutaan saman katon alla. Rakastan häntä enemmän kuin mitään muuta :)

tiiti

Kihloihin, naimisiin, asuntolainaa, lapsia.... elämä on soljunut eteenpäin silleen puolihuolimattomasti. Taisin Todella ymmärtää rakastavani (ja tahtovani rakastaa) kun hääpäiväluku yllättäen käsitti jo kaksi numeroa.

ahle

Rakastumisen tunne ja rakastaminen konkretisoituu vasta kun muutetaan yhteen. Helppohan se on leijua rakastumisen tunteessa kunnes pitää yhdessä jakaa kotitöitä, taistella vessavuoroista, miettiä raha-asioita yms yms yms. Silloin rakastuminen meidän kohdalla muuttui rakastamiseksi.

HANNELE

Kun hän toi ruusukimpun minulle, ruusuissa oli nuppuja ja hän näytti niistä yhtä ja sanoi että se on kuin minä.Siinä hän oli sielunkumppanini.

susanna sallinen

Tajusin sen melkein heti kun olimme ekaa kertaa tavanneet mutta en vain silloin oikein osannut käsittää sitä.Meni vuosia ensi tapaamisesta kunnes rupesimme varovasti seurustelemaan ja mietin silloinkin että tämä on se oikeia mutta en uskalla antaa mennä täysillä.Nyt ollaan oltu 8 vuotta yhdessä ja hetkeäkään en pois vaihtaisi.Tättä rakkaus on ja nyt tiedän miltä se oikeasti tuntuu _susa_

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat