Hei sinkut ja deittailijat!

Kommentit (7)

Trolla

Kävin juuri viime viikonloppuna ihan mahtavilla deiteillä. Tapasin tyypin baarissa ja koko viikko juteltiin naamakirjassa. Kundilta oli kaverikutsu ja sunnuntaina odottamassa ;O)Lauantaina romanttiselle kävelylle ja kahville... Kuka tietää mitä seuraavaksi.:)))

Stina

Meidän deittailu taitaa olla enemmänkin yksipuolista - poika haluaa ja mä suostun paremman puutteessa. Viimeks kun nähtiin, olin juuri palannut Suomeen pidemmältä ulkomaanreissulta. Sen aikana poika oli kerran jos toisenkin ottanut yhteyttä, niihin olin vastannu vähän niin ja näin ohimennen. Sinä päivänä kun nähtiin, käytiin syömässä (poika tarjos) ja mä kerroin mun matkakokemuksia. Sain sen nauramaan ja ihmettelin, että oliko sen ollut aina noin komea! Mun keskustelu alko takelteleen ja ajatus hukku. Kuitenkin sen illan aikana kävi niinkun aika ennenkin.. Tajusin, että on enemmän asioita mistä en tykkää, kun mistä tykkään. Ja nyt olen taas "kiireinen" aina sen ottaessa yhteyttä.

Jenna

Jätkä oli exäni hyvä kaveri, ja minä suoraan sanoen vihasin häntä. Hän oli juuri niin limaisen itsevarman oloinen, että inhotti.
Kerran sain ihan yllättäen viestin häneltä, vastasin tylysti muutaman kerran takaisin, mutta hän silti jaksoi jatkaa yrittämistä, kunnes exäni oli sanonut hänelle muutaman vastalauseen minun iskemisestä. Viestit loppui kuin seinään.

Muutamien kuukausien jälkeen hän tuli paikallisessa pubissa juttelemaan, ja kertoi olevansa pahoillaan yhteyden loppumisesta. Naureskelin ystäväni kanssa häntä, vaikka hän oli aidosti pahoillaan.
Kuukausia kului taas, kunnes olimme samaan aikaan baarissa. Olin ulkona, kun hän tuli juttelemaan. Pahoitteli taas tekosiaan ja katsoi alta kulmien "koiranpentu ilmeellä". Sen jälkeen olin myyty.

Seuraavana päivänä sain viestin häneltä, jossa hän pyysi kanssaan leffaan. Suostuin, ja pian jo olimmekin menossa katsomaan leffaa ja syömään. Hän ei enää ollutkaan niin limaisen oloinen kaveri, vaan itseasiassa hyvinkin ujo ja hiljainen. Minua ihan kadutti, että olin ajatellut hänestä pelkkää pahaa.

Olin alussa silti todella varuillani hänen kanssaan, koska tiesin/tunsin hänen tyyliset miehet. Kunnes kerran hän tuli hakemaan minut kotoa ja kertoi meidän menevän ensin hänen vanhempien luo hakemaan jotain tavaroita.
Siellä hänen perheensä otti minut lämpimästi vastaan, ja pian selvisi, että minusta oltiinkin jo aikasemmin kuultu, vaikkemme olleet edes kauaa tapailtu.
Se sulatti lopullisesti sydämeni.

Nana

Ehkä tunnelmallisimmat treffit koin kolme vuotta sitten. Oli kesäilta ja aurinko oli juuri laskemassa. Istuimme silloisen ihastukseni kanssa laiturilla käsikädessä ja katselimme auringonlaskua.. Se oli romanttista ja upeaa.

anna

parhaimmat treffit ikinä oli miehen kanssa josta en alunperin ollut kovin innostunut. myöhemmin kotibileissä yhdessä viettävämme ajan jälkeen tajusin että hän oli todella mukava, syvällinen, kiinnostunut tietämään minusta. tämän jälkeen mielepiteeni hänestä muuttui ja kaduin kovasti aikaisimpia puheitani.

Tanjuli

Ne oli kauheet. Olin just jääny virallisesti sinkuksi ja aattelin piristää elämääni treffeillä. Treffikumppanin repäsin vaan hätäseen eräältä deittisivustolta edellisenä iltana. Meillä ei ollu sen miehen kanssa mitään yhteistä! Käytiin ensin kahvilla ja sitten mie tahoin oluelle. Se sitten olisi tilannut jotain ihme merkkistä olutta eikä sitä ollut niin se ottikin sitten breezerin. Mie olisin halunnu vajota maan alle! Se vielä kerkes arvostella miun musiikkimaun ja elokuvamaun ihan paskaksi. Mie päätin noiden treffien jälkeen olla hetken ihan onnellisesti sinkku.

Maria

Tapasin hänet netissä. En uskonut, että sieltä voi oikeasti löytää ketään, joten en ottanut tapaamistakaan treffeinä. Epätietoisuudessa onnistuin melkein pilaamaan kaiken. Jotain siitä kuitenkin tuli, koska tällä hetkellä takana on jo 3,5 yhteistä vuotta. ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat