Sitä yötä en unohda

Sivut

Kommentit (92)

Miima

Ikimuistoisin yö on varmasti ollut ensimmäinen yö nykyisen kumppanini kanssa. Olimme molemmat ujoja ja jäimme sohvalle katselemaan televisiota. Ryhdikkäät asennot valuivat pikkuhiljaa nojailuksi ja vajosimme toistemme kainaloihin. Aamuyön tunteina nukahdin jonkun jonninjoutavan chat-ohjelman pauhatessa ruudussa. Mies istui aamuun asti silitellen minua sylissään eikä uskaltanut hievahtaakaan.

Eve

Oma ikimuistoisin yöni oli joskus nuorempana Norjan Lillerhammerin urheilupuiston valtavassa jäähallissa. Olin siellä tuolloin kansainvälisellä partioleirillä, jossa pääkielenä oli englanti, enkä tietenkään osannut sitä kovin hyvin, ja siksi en tajunnut hallin aukioloajoista mitään. Menimme ystäväni kanssa yömyöhään suihkuun suureen jäähalliin. Suihkuttelimme rauhassa tyhjässä hallissa useamman tunnin ja lopulta kun päätimme lähteä nukkumaan, olivat ovet menneet lukkoot niin sisältä kuin ulkoa. Missään ei näkynyt ketään, meidät oli unohdettu halliin ja samassa valot napsahtivat kiinni. Siitä vasta sitten paniikki syntyi, ja ystäväni oli saada hengenahdistuksen pilkkopimeässä hallissa, jossa äänet kaikuivat ja kuului ihmeellisiä ääniä. Paniikissa menimme erään lasioven läpi aiheuttaen kamalan hälytyksen, eikä mennyt kuin muutama minuutti ja paikalle kaarsi paloauto ja poliisit. Oli siinä selittämistä,ettei täällä mikään pala!
P.S The Hillsin tuotantokausi olisi mieluisempi.

Kamomilla

Eh, tämä ei varsinaisesti ole oma kokemukseni, mutta viime kesänä veljeni oli kaverinsa kanssa Interrailaamassa Euroopassa. He saapuivat Budapestiin yömyöhään ja rättiväsyneinä, eivätkä millään jaksaneet etsiä aukiolevaa hotellia. Koska yö oli lämmin ja läheltä löytyi puisto, jossa oli mukavia penkkejä, päättivät pojat kallistaa päänsä niille. aamulla pojat heräsivät outoon puheeseen, supimaan, muminaan ja itkun ääneen. Kun he käänsivät kylkeään, vieressä oli hautajaisseremonia menossa, surevine hautajaisvieraineen ja pappeineen. Siinä poikia hieman nolotti ja he vähin äänin poistuivat paikalta, olivat sen verran pahoja hatajaisvieraiden katseet.

aikku

Ikimuistoinen oli niin yö ensimmäsemme koska olin 40 asteen kuumessa ja pissatulehduksessa. Mutta kaikki hyvin, olemme olleet nyt 26 vuotta yhdessä. Olemme 44 vuotiaita. The Hills olisi mieleeni.

Nanna

Olimme riidelleet päivällä ihan älyttömästi ja tuntui, että erokaan ei ollut kaukana. Mies tuli vielä kuitenkin illalla käymään ja itkimme yhdessä monta tuntia sylikkäin. Sovintoseksiksihän se meni..

marjo66

Telttailumme kesällä -90, telttana oli silloisen poikakaverini perintöteltta, sellanen 60-luvun 4-hengen kankainen. Olimme sitä jo parina kesänä käyttäneet. Yöllä heräsimme kun vettä tippui päällemme ja päätimme siirtyä autoon sateen suojaan. Siinä sitten katsoimme kun teltta lähti lentoon ja vaatekassit oli siellä. Telttailua emme ole silti pystyneet lopettamaan, vaan lapsemmekin telttailijoiksi kasvattaneet, vaatekassit kuitenkin pysyneet sen jälkeen autossa.

Aleksandra

Sitä yötä en unohta! Olin ensimmäistä kertta poikaystävällä yötä. Hän just sai oman kämppän. Oltiin todella onnellisia siinä päivänä että koko yö meni siihen että juttelimme viihdoin rauhassa, eikä tarvinut kelloa katsoa. Varhaisaamulla nukahtimme toisten kainalossa <3

anna

ikimuistoisin yö on ehdottomasti se kun kaveriporukalla vietimme yön lairurilla. oli lämmin kesäyö ja kaikki olimme pikku hiprakassa tai vähän enemmänkin. siinä oli mukava puhua asioita ja salaisuuksia. silloin toivoi ettei yö loppuisi koskaan.

barbapapa

Pari viikkoa sitten olimme poikaystäväni ja hänen vanhempien kanssa ruotsinlaivalla. Meillä oli vain yksi hytti joten tunnelma oli melko tiivistä. Aloimme nukkumaan, poikaystävän vanhemmat nukkuivat toisessa \kerrossängyssä\ ja minä ja poikaystävä toisessa. Yön tullen himo iski joten hivuttaduin poikaystävän viereen.. Siinä sitten rakasteltiin kun poikaystävän vanhemmat nukkui metrin päässä. Oli aika kinkyä kieltämättä kun kiinnijäämisen riski oli melkoinen. Todellakin tuo yö lukeutuu öihin joita en unohda!

Alli

Ikimuistoisen yön vietin uuden ystäväni kanssa. Olimme tutustuneet vasta muutamaa vikkoa aiemmin ja tuona iltana päätimme viettää tyttöjen iltaa. Olimme juonneet punaviiniä ja aloimme jutella kaikista syvällisistä asioista. Tunsin kuinka välillämme huokui lämpö ja vahva yhteisymmärrys, aivan kuin sielunsisaruus. Kumpikin on myöhemmin pitänyt laskeutunutta keskusteluilmapiiriä aivan sanoinkuvaamattomana! Se oli hyvin mahtava kokemus, minkä kokee hyvin harvojen ihmisten kanssa:) Mutta luulen tuon keskusteluyön olleen alkusoittoa vuosia kestävälle ystävyyssuhteelle.

Nina

Olimme viileässä mökissä syksyisenä iltana. muut ystävämme olivat jo nukahtaneet ja istuin ihastukseni jalkopäässä, kun en muka jaksanut vaivautua kävelemään omaan huoneeseeni.
Yhtäkkiä hän otti kädestäni kiinni ja pyysi minua viereensä nukkumaan. Lisäten perään vielä, että enhän minä voi unta saada siinä istuma asennossakaan. Kävin hänen viereensä ja hetken päästä olimme jo ihan kiinni toisissamme. Eipä aikaakaan kun jo suutelimme kiihkeissä tunnelmissa, ja kaikki eteni hyvin nopeasti, ja kiihkeästi, eikä suinkaan äänettömästi. Lopuksi hän nojasi käsivarsillaan sänkyyn yläpuolellani ja suuteli otsaani hellästi. Hän katsoi minua suoraan silmiin ja kuiskasi, kuin itselleen vain sanoen "Miten joku voi olla noin kaunis?"
Loppuyö kului meidän jutellessa syvällisiä sylikkäin ja pienien hellien hellyydenosoituksien kera. Nukahdin nojaten hänen rintakehäänsä ja toivoin että se hetki olisi kestänyt ikuisesti.
Aamulla herätessäni huomasin olevani yksin sängyllä. Huoneen ovella käynyt ihastukseni kundikaveri huikkasi ihastukselleni "Hei prinsessasi heräsi!"
Aamupala pöydässä sain kuulla kuittailuja, oliko ollut kova meno yöllä, tai oliko meillä mukavaa kahdestaan. Siinä vaiheessa vähän hävetti tajutessani etteivät kaikki huoneessa olijat olleetkaan välttämättä nukkuneet sessioidemme aikana...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat