patti rinnassa

Vierailija

Tein tuossa vähän reipas kuukausi sitten juuri ennen menkkoja pattilöydön rinnasta.. noin sentin kokoinen, muljuaa ikävästi kosketuksen alla, kivulias ennen kuukautisia ja myös niitten välillä tuntuu hieman arkuutta. syön ehkäisypillereitä, ja oon kuullut että joskus ne saattavat aiheuttaa patteja rintoihin? Onko muilla omakohtaisia kokemuksia? Lääkäriin kai sitä on lähdettävä, sen verran vaivaa.. jatkuvasti alitajunnassa ajattelee asiaa. Toki rintasyöpä on aika lailla poissuljettu, koska oon näin nuori (21) ja siinä oireet hieman erilaiset... ikävää vain jos kyseessä on joku sidekudospatti joka poistetaan, kauhean operaatiokammoinen kun olen... :S

Kommentit (5)

Vierailija

Hmm en kyl tiiä yhtään mikä toi vois olla, mut kannattaa käydä lääkärissä kuitenkin. Voisko se olla rasvapatti? Ne kai muljuu ja on just kipeitä jos vaikka koskee niihin. Tuskinpa se rintasyöpää on, MUT ei voi ikin tietää eikä kuitenkaan ite oo mikään lääkäri. :/

Mulla on itellä kyljessä joku ton tapanen ja oon kans kelannut et mikähän se vois olla. Tietenki heti miettii pahinta, mut parhainta olis nyt mennä lääkäriin. Jos se olis jotain kamalaa niin ehk sille viel vois kuitenki jotain tehä. Mut tiiän ton et sitä kelaa koko ajan alitajunnassa, se on niin rasittavaa. :(

Tsemppii! Toivottavasti se nyt olis jotain ihan turhaa :)

Vierailija

Itelläni oli kans sellanen ihme patti rinnassa (kipee ku paineli) menin sitte lääkäri ja ne kyseli onko suvussa rintasyöpää. (itekki luulin et se ois pois suljettu ku olin vasta 16) no mummoni kuoli rintasyöpää joten pääsin aika nopeesti kirurgin vastaanotolle joka sitten päätti poistaa patin leikkauksella. Leikkauksen jälkeen selvis että se oli jonkinlainen hyvälaatuinen kasvain, joka kuitenkin voi uusiutua huonolaatuisena.

Eli kannattaa kyl ottaa noi tollaset jutut ihan vakavasti ja mennä käymään lääkärillä.

Vierailija

En viitsi tehdä uutta aihetta niin kysyn nyt täällä.

Löysin noin kuukausi sitten rinnastani pienen patin. Se on nännin alapuolella ja halkaisijaltaan noin sentin kokoinen. Sen tuntee jos puristaa hellästi kahella sormella sekä tuntuu vain pienenä kohoumana rinnan pinnassa. Osaatteko sanoa mikä tämä voisi olla.
Suvussani ei ole rintasyöpää, olen 18-vuotias.

Vierailija

Itsellänikin oli suht iso patti joskus monta vuotta sitten rinnassa, mutta meni aikaa myöden itsestään pois. Ilmeisesti jonkinmoinen rasvapatti. Paha ihan näin summassa sanoa mikä voisi olla, jos oikein huolestuttaa niin lääkäriin tottakai. :)

Vierailija

onneksi tästä on selvitty, patti hävisi itestään ku lopetin ehkäisypillerit. kaikkia ne mokomat voikin aiheuttaa! toki selvisin pelkällä säikähdyksellä.:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat