Menkat läpi poikaystävän sohvaan-nolottaa ihan sairaasti!

Vierailija

Eli siis luulin että mun kuukautiset oli jo loppu (tyhmä minä) kun oltiin aamulla harrastettu seksiäki ku ei ollu päivään tullu verta. Sitte ku lähin jätkältä kotiini,nii huomasin kauhuissani: housut ihan veressä! Nolottaa niin helvetisti,missäköhän kaikkialla sitä verta on..Sohvalla ainaki varmaa isot läntit. Enkä tajuu miten en siellä huomannu mitää!
Ei olla oltu kauaa yhes,nii en tiiä mite jätkä suhtautuu,pelottaa et se ei enää haluu nähä mua ku oon nii ällöttävä...Ei olla ton jutun jälkee,eli kahteen päivään,oltu yhteyksis...

Miks just mulle käy tällästä :D nolottaa entistä enemmä jos meen sinne seuraavan kerran eikä se oo saanu niit tahroi pois.:S Ois pitäny trajoutuu ite siivoo mut nolotti nii hitosti.:( Onko teille muille käyny ikin mitää näin noloo..?

Kommentit (7)

Vierailija

Onhan näitä sattunut melkein kaikille.. Tullut läpi just johonki poikaystävän patjaan ja lakanoille, kun on yöllä alkanu ja voin kertoo, et se ei siitä hevin lähe.
Tietysti otin lakanat mukaani kotiin ja pesin siellä sitten, mutta kyllä hävetti.
Minkäs sille sitten voi, ens kerralla ainakin on varovaisempi.
Eiköhän poikaystäväsikin ymmärrä, vahinkojahan sattuu kaikille. Voihan olla, että kukaan ei edes ole huomannut mitään, eikä sitä tarvitse ottaa ollenkaan puheeksi, jos et itse halua. (:

Vierailija

joo, kyllähän sellasta sattuu...kerran oli kyl niin nolo ku koulus meni housujen läpi.. sit vaan koulus koko päivä ja koulun loputtua linkalla kotiin :D

Vierailija

jos poika on fiksu se kyllä ymmärtää.kyllähän se nolottaa eikä,unohdu varmaan ikäpäivänä,mut älä ajattele sitä.mulle on nuorena käyny vielä kauheempaa.pimeessä mies nuoli mua ja jälkeenpäin huomasin et menkat oli alkanu kaatamalla.sit se vei mut kotiin ja auton penkki tuli ihan veriseksi.mul ei ollu matkassa mitään siteitä.mut se jätkäkin oli hiljaa koko ajomatkan.

Vierailija

Kuukautiset ovat täysin luonnollinen asia ja poikaystäväskin varmasti sen ymmärtää jos on tarpeeksi kypsä. Tietysti olis mun mielestä sun kohdalla ollu kohteliasta ja fiksua kysäistä kaverilta ettl tuliko sohvalle tahroja ja tarjoutua putsaamaan. :)

Vierailija
tupsukka

jos poika on fiksu se kyllä ymmärtää.kyllähän se nolottaa eikä,unohdu varmaan ikäpäivänä,mut älä ajattele sitä.mulle on nuorena käyny vielä kauheempaa.pimeessä mies nuoli mua ja jälkeenpäin huomasin et menkat oli alkanu kaatamalla.sit se vei mut kotiin ja auton penkki tuli ihan veriseksi.mul ei ollu matkassa mitään siteitä.mut se jätkäkin oli hiljaa koko ajomatkan.

Siis mitä? :o Ja tämä mieskö nuoli niagaran putouksista huolimatta? : o

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eli siis luulin että mun kuukautiset oli jo loppu (tyhmä minä) kun oltiin aamulla harrastettu seksiäki ku ei ollu päivään tullu verta. Sitte ku lähin jätkältä kotiini,nii huomasin kauhuissani: housut ihan veressä! Nolottaa niin helvetisti,missäköhän kaikkialla sitä verta on..Sohvalla ainaki varmaa isot läntit. Enkä tajuu miten en siellä huomannu mitää!
Ei olla oltu kauaa yhes,nii en tiiä mite jätkä suhtautuu,pelottaa et se ei enää haluu nähä mua ku oon nii ällöttävä...Ei olla ton jutun jälkee,eli kahteen päivään,oltu yhteyksis...

Miks just mulle käy tällästä :D nolottaa entistä enemmä jos meen sinne seuraavan kerran eikä se oo saanu niit tahroi pois.:S Ois pitäny trajoutuu ite siivoo mut nolotti nii hitosti.:( Onko teille muille käyny ikin mitää näin noloo..?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat