Kaukosuhde?

Vierailija

Okei, oon nuori, vasta 16 vuotta mut tapasin viime kesänä ihanan pojan(sen nimi on nyt vaikka Matti) ja puhuin sen kaa ja sitte ku se lähti takasin kotiinsa nii puhuin sen kaa mesessä. Siis se asuu kainuussa ja mä pääkaupunkiseudulla ja se oli sukulaistensa luona täällä. Niin, sitte puhuin sen kaa mesessä, ja tajusin kuitenki ettei meidän jutusta tulis mitään, koska on niin pitkä välimatka ja molemmilla on kummiskin koulut ja et nähtäis tooosiii harvoin. No sitte päätin unohtaa sen ja tavallaa onnistuinki, tapasin yhen toisen pojan, mut ei siitäkään jutusta tullu mitään, ku loppukesästä se matti sano että tulee taas pääkaupunki seudulle, mut ei se sit päässykkään tulee. No mut sitte alko koulut ja sain hetken mielen rauhaa, vaikka matti oli silti kokoajan mun mielessä. No mut sitten kun sillä tuli syysloma niin se tuli taas tänne. Sit lopulta TODELLA rakastuin siihen (kesällä olin vaan ajatellu etten voi olla rakastunu koska oon vaan mesessä puhunu sen kaa ja nähny sitä tyylii kerran taino viikon) ja sit seki sano rakastavansa mua, MUTTA se oli kännissä ku sano sen -.-. Niin sitte aikaa vaan kulu ja mietin taas ja halusin päästää siitä irti. En halunnu tuhlata mun nuoruutta siihen. (ja kaiken lisäks sillä oli tai on vieläkin joku ongelma että välillä se v***uilee mulle mesessä ja välillä taas on kiva. mut selvästi se tykkää musta ja tietää että mä tykkään siitä mut se ei oikeen taida tietää mitä haluaa.) no, sitte sain kuulla että mennään hiihtolomalla perheen kanssa kainuuseen, ja en tienny miten suhtautuisin, tavallaan en olis halunnu nähä mattia, mut toisaalta kiljuin innosta että saan nähä sen. Sitte ku mentiin sinne ja soitin sille ja sitte menin niille, niin no, se otti mut ihan hyvin vastaan ja halas ja tällee mut en ehtiny olla sielä kauaa, niin ei oikeen ehtiny puhua. No sit menin sinne toisenakin päivänä, mut sitte taas sillä oli kiire jonneki niin ehin vaan nähä sen ja tyyliin sanoo moi ja moikka. Musta se oli tosi törkeetä, koska jos oon tullu sinne asti niin mun mielestä sen menot sais oottaa! no sen loman jälkeen en halunnu enään nähä sitä enkä puhuu sille, mutten ite pystyny estää sitä tai poistaa sen mesee joten käskin tai oikeestaan pakotin sen estää mut ja myös poistaa fb kavereista. Mutta nyt se on taas välillä sallinu mut mesessä ja tullu puhumaan jotai ja enhän mä pysty olla puhumatta sille. Rakastan sitä vieläkin, mutta mietin vaan että eikö se pysty pitämään mua estettynä.

Jotenka nyt tarttisin apua, miten voisin unohtaa sen matin ja löytää uuden miehen tai no siis pojan!? 8( kun en ees pääse vielä baareihin ja eikä mulla oo paljoo kavereitakaan tai kaveri piiristäkään ei löydy mitään miehiä.

Eli jos joku vaan jaksaa lukee tän mun tarinan ja auttaa, niin olisin todella kiitollinen, en vaan enää jaksa tällasta on/off kauko- rakas/vihamies suhdetta.

Kommentit (2)

Vierailija

heyps iLoveMe.
en nyt oikein tiedä, että kannattaako aikaa "tuhlata" tähän mattiin.. mutta itse elän kaukosuhteessa. mun poikaystävä tosin asuu puolassa. silti se ei oo ollu mikään este. tavattiin viimekesänä kun olin töissä ulkomailla ja hänkin oli. nyt ollaan abaut 2 kuukauden välein nähty ja nyt olen täällä puolassa 2 kuukautta työharjottelussa. eli toi teidän välimatka on jotain niin pientä mun ajatusmaailmassa. eli, sikäli mikäli haluat, se tulee toimiin... tosin sen jätkän kannattais kasvaa vähän ensin ja teidän puhua että mihin ootte todella valmiita jne jne..

Vierailija

joo, kiitti neuvoista, ehkä yritän puhuu sen kanssa, mut mun varmaan kummiski kannattaa oottaa et se pentu kasvaa vähän ja ehkä voisin itekkin vähän kasvaa :/ mut kiitos ja tosipaljon onnee sulle ja sun poikaystävälle =)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat