Menkkojen siirto e-pillereillä

Vierailija

Eli siis aloitin pillerit 10 päivää sitten ensimmäistä kertaa ja nyt haluaisin siirtää seuraavia menkkoja.

Voinko siis aloittaa seuraavan levyn heti nykyisen levyn loputtua, vaikka olen aloittanut pillerit vasta? Onko sillä mitään merkitystä?

Ja pillerit aloitettuani joka päivä on tullut jotain epämääräistä vuotoa, mutta se varmaankin kuuluu asiaan? Se kuitenkin hieman häiritsee elämääni, toivottavasti vuoto ei kestä kovin kauan? :D

Kiitos jo näin etukäteen :)

Kommentit (2)

Vierailija

Aloitin pillerit tuossa helmikuussa ja oon syönyt heti kaks liuskaa putkeen Yasmineita. En olis heti alussa halunnut siirtää menkkoja, kun en tiennyt että olisiko saanut, mutta yhen matkan takia oli pakko.

Nyt pari päivää sit loppui toinen liuska ja pidän tässä ekaa kertaa taukoviikkoa. Odottelen siis menkkoja jotka oli mulla viimeks pillerit aloittaessa ja vähän pelottaa et mitä jos ne ei tule, mutta jokaisen pillerin olen ottanut aina kuitenkin samaan aikaan. Ja pelko siis sen takia kun oon harrastanut seksiä ekoja kertoja ilman kondomia pillereiden käytön aikana.

Mullakin tuli ekan viikon aikana tiputteluvuotoa, täysin normaalia. Menee ohi kyllä pian :) Mulla se kesti siis jonkun viikon verran.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat