Liian kiltti mies

Vierailija

Voiko olla kamalempaa syytä valittaa?
Erosin edellisestä suhteestani, sillä mies/poika ei välittänyt tunteistani pätkän vertaa. Ja nyt olen suhteessa jossa välittää liian paljon.

Kun tapailimme tämän uusimman miehen kanssa, hän ei vielä ollut näin paha. Mutta nyten mitään muuta kuule kuin "kulta", "muru", "pupu", "hani", "rakastan sua", "oot ihanin"
Ja AAA se ramasee.
Miten saan poikaystäväni puhuttelemaan minua normaalisti? Miten tehdä hänestä hieman... Karkeampi?

Onko muilla samoja ongelmia?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Jos miehesi kykenee rakentavaan keskusteluun, kerro hänelle suoraan että tuollainen lässytys ahdistaa ja pitkällä tähtäimellä voi aiheuttaa eron. Keskustele, älä patoa tunteitasi sisälle.

Vierailija

Onhan siitä jo sanottu parikin kertaa ja hän sanoo "juu juu" ja sitten keskustellaan asiasta ja sitten hän sanoo "okei, vähennän." Ja sit seuraavana päivänä asiat on kuin ei oltais tota asiaa käyty eilen läpi.

Vierailija

Itselläni oli sama tilanne eksän kanssa. Liian imelän ällöttävän ihquttaja. Asiasta piti mainita parikin kertaa, ja välillä hieman vihaisemmalla sävyllä niin kyllä se sitten muisti että ei sitä kultahanimuru lässytystä tarvitse tunkea joka väliin "Kulta mitä vessapaperia muru rakas haluut" Argh

Vierailija

Joo itse olin samanlaisessa suhteessa jossa toinen oli liian KILTTI ja sen myötä minulla lopahti mielenkiinto... suosittelisin ottamaan puheeksi suoraan niiin jutun voi saada toimimaan enneku menetät hermosi niinkuin minä :D

Vierailija

Sano suoraan tai vihjaile sanomalla esimerkiksi, että karkea puhe tai pahis-miehet ovat mielestäsi hot, tai jotain :D tai sitten näytät itse esimerkkiä puhumalla miehelle niin kuin haluaisit hänen sinulle puhuvan. Paras tietysti, että sanot suoraan.
Itsänikin ärsyttäisi jos mies kullittelisi(heh) ja muruttelisi koko ajan. Alkuaikoina olisi kivaa, mutta tuskin enää kuukauden päästä seurustelusta. Musta noi hellittelynimet kun on muutenkin turhia ja teennäisen imeliä -.-

Vierailija

Ohan tuo ongelma varmaan monilla, mutta onko teidän suhde kuinka tuore? Alkuhuumassa sitä on vaaleanpunaiset lasit silmillä ja haluaa osoittaa sille toiselle kaikin mahdollisin keinoin kuinka ihana ja rakastettava hän on ja välillä se melkein menee jo överiksi. Ehkä on hyvä sanoa nätisti ettei välttämättä kaipaa jatkuvaa lepertelyä, mutta varo ettei kundikaverisi ota siitä itteensä, rakastunut on helposti myös loukkaantuva ja voi ajatella ettet sinä tunne samoin. Ajan mittaan varmaan se turha lepertely kuitenkin vähenee ja suhteeseen tulee ne ns. "normi" arki.
-Trix

Vierailija

Ohan tuo ongelma varmaan monilla, mutta onko teidän suhde kuinka tuore? Alkuhuumassa sitä on vaaleanpunaiset lasit silmillä ja haluaa osoittaa sille toiselle kaikin mahdollisin keinoin kuinka ihana ja rakastettava hän on ja välillä se melkein menee jo överiksi. Ehkä on hyvä sanoa nätisti ettei välttämättä kaipaa jatkuvaa lepertelyä, mutta varo ettei kundikaverisi ota siitä itteensä, rakastunut on helposti myös loukkaantuva ja voi ajatella ettet sinä tunne samoin. Ajan mittaan varmaan se turha lepertely kuitenkin vähenee ja suhteeseen tulee ne ns. "normi" arki.
-Trix

Vierailija

Aluksi se olikin ihan jees mut nyt tulee suonenveto heti kun saan jonkun tekstiviestin. Tosi ällöttävää ja etovaa. Huh huh.
Ja tyypissä ei ole muuten mitään vikaan, tosi ärsyttävä jos se jää tälläisestä asiasta kiinni.

Vierailija

Itsellä oli samanlainen ongelma, ja asiasta sanominen ei vain auttanut. lopulta oma mielenkiintonikin lopahti kun mies olisi suoraan sanottuna syönyt p****a lautaselta jos olisin pyytänyt. lopulta suhde päättyikin eroon minun osaltani.
valitettavasti en osaa sanoa mitään apukeinoa tilanteeseen, mutta voin sanoa lohdutukseksi että muillakin varmasti on samoja ongelmia.

Kepa
Seuraa 
Liittynyt7.5.2009

En tiedä kauanko ootte seurustellut, mutta suurella todennäköisyydellä se kuitenkin helpottaa ajan myötä tai käy niin kuin meillä, että ensin avo oli ihan liian ällylällykultsimussukkarakas sössöttäjä, nykyään ei on sitä ihan liian vähän tai ei käytännössä ollenkaan..

Vierailija

Koska mä oon tällainen raivostuttava pilkunlempijä ja saivartelija, haluan huomauttaa, että teot puhuvat enemmän kuin sanat, eli vaikka miehellä olisikin koko ajan joku baby-talk -säädin on-tilassa, se ei aidosta välittämisestä kuitenkaan kerro mitään... Ja toi "rakastan sinua" kuulostaa aika kummalta, jos siis ootte vasta vähän aikaa tapaillu... Näin huomautuksena :)

Itseäni otti kuulaan jo sekin, kun mies sanoi tokilla treffeillä: "Sulla on kuule tyttö ihan mielettömän kauniit silmät". Mielestäni silmäni ovat ihan älyttömän tylsät ja tavalliset, ja toinen katsoo koko ajan kieroon :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat