anaaliyhdyntä?!

Vierailija

Poikakaverini(<3) on jo pitkään kertonut haluavansa kokeilla kanssani anaaliyhdyntää. Itseä kuitenkin arveluttaa. Voisiko joku kokeneempi kertoa omista kokemuksistaan ja siitä, mitä pitää ottaa huomioon?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kannattaa olla varovainen ja edetä hitaasti. Muuten varmasti kirpaisee. Monet suosittelevat liukastetta mutta itse en ole koskaan edes kokeillut liukasteita, en usko sen olevan välttämätöntä.

Vierailija

Ensimmäisillä kerroilla ei tunnu kovin mukavalta, mutta myöhemmin siitä alkaa nauttia ihan todella! Tai siis ainakin minä aloin :D En ole liukasteita käyttänyt. Ja tosiaan kannattaa työntää se sisään suht hitaasti.

Vierailija

Meillä taas siitä ei tulisi yhtään mitään ilman liukasteita. Paikat on kai niin piukat, että liukasteiden kanssakin se on aika tuskaista, mutta mitäpä sitä ei miehensä eteen tekisi.

Vierailija

Itse en henkilökohtaisesti siitä pidä vaikka yritetty on moneen kertaan. Olisi kyllä vvaihtelun vuoksikin mukavaa, jos olisi mahdollista kai :O

Vierailija

Itse nautin anaaliyhdynnästä suunnattomasti nykyään, alussa se tuntu vähän oudolta eikä osannut oikee rentoutua. Mutta kyllä se nykyään tuntuu aivan uskomattomalta. Mekin yleensä käytetään jonkinlaista liukastetta, paikkahan on niin tiukka ettei liukasteesta ole mitään haittaa, sillä kitka säilyy vaikka miten sillä lotraisi :D todellakin pitää olla rauhallinen ja hidas työntäessä penistä sisään, varsinkin ekalla kerralla..voi tuntua tosi ilkeeltä jos sen vaa survaisee sisään :) voin kokemuksesta kertoa että se kipu ei ihan heti hellitä..joten maltti on valttia :) me ei tehdä koskaan mitään suolihuuhtelua tms. kai kumpikin vaan luottaa et on paikat puhtaita :D

Vierailija

Me ollan aloitettu harjottelemaan tota anaaliyhdyntää anustapin kanssa, kun peniksen kanssa ollaan yritetty niin se kipu on ollut ihan sietämätön vaikka kuinka ollaan liukkaria läntätty. Ei muuten ollut huonon tuntuinen ollenkaan toi vibralla varustettu tappi. :D viime kerralla kun koitettii muutama sentti penistakin sisään niin ei tuntunut ollenkaan enää niin kivuliaalta, että harjoittelua vaan lisää.

Vierailija

Jepp ei siinä muu auta kun harjoittelu ;) Alussa voi tuntuukin tosi ilkeeltä mutta kyllä se siitä ajan kanssa. Joka kerta alkaa tuntuu paremmalta! Hiljaa hyvää tulee <; Ja toi anustappi voi tosiaa olla iha hyvä aluks, saa ainakin jotain tuntumaa ja tottuu siihen et sinne laitetaa jotain :D

Vierailija

Jälkeenpäin en ole huomannut minkäänlaista kipua ja minulle se tuntui ihanalta jo ensimmäisellä kerralla. En oikein tiedä miksi se meni niin mutta ensimmäisellä kerralla vaan survaistiin sisään eikä sattunut yhtään! Mutta toinen kerta sattui.

Vierailija

No ainakin mulla riippu siitä, että miten rento itse olin ollut. Eipä mulla kauheesti ollu paikat kipeenä, muttei mitenkään "normaali" olo ollut. :D

Vierailija

Riippuu vähän siitä kuinka kauan ja kuinka kovaa sitä on pistetty menemään :D itellä ainaki saattaa joskus olla paikat vähän hellänä jos on kauemman aikaa paukutettu.. Ja sit tietenki jos mies tulee sinne kakkoseen, niin voi taasen tuntua vähän erilaiselta.. ei siis mitään kipua tai sellaista.. mutta tiedät sitten :D ja joskus itellä ainaki tuntuu vähä ilkeeltä ku panon jälkee käy... isolla asialla.... :D mut tosiaa riippuu paljolti siitä et kuinka pitkään pannaan ja et tuleeko mies sisään.

Vierailija

Varsinaista yhdyntää helpottaa kummasti, jos peppua ensin vähän lämmittelee sormella tai parilla. Liukaste tekee ihmeitä. Ja kuten sanottu, kannattaa edetä rauhallisesti. Eri asentojakin kannattaa kokeilla. Doggyssa voi vaikka käskeä miestä olemaan aluksi paikoillaan jolloin nainen voi omaan tahtiin painautua penistä vasten ja tehdä sen niin rauhallisesti kuin haluaa.

Vierailija
gres

Varsinaista yhdyntää helpottaa kummasti, jos peppua ensin vähän lämmittelee sormella tai parilla. Liukaste tekee ihmeitä. Ja kuten sanottu, kannattaa edetä rauhallisesti. Eri asentojakin kannattaa kokeilla. Doggyssa voi vaikka käskeä miestä olemaan aluksi paikoillaan jolloin nainen voi omaan tahtiin painautua penistä vasten ja tehdä sen niin rauhallisesti kuin haluaa.

Rauhallisesti eteneminen on kaiken avain, mutta kun ei pidä kiirettä, on anaaliyhdyntä ihanaa! Kannattaa hankkia etukäteen vesipohjaista liukastetta ( esim. ceridal ), niin ei ole jälkikäteen arkuutta paikoissa. Riittävän liukasteen puuttuminen aiheuttaa kirvelyä. Muuten paikkoja ei erityisemmin arista, samalla tapaan kuin vaginayhdynnässä saattaa olla tunnin pari hieman hellänä, mutta sekin voi olla vain hyvä asia.

Anaaliyhdyntää ei pidä siis aristella, mutta kuten kaikessa, painostuksesta siihen ei pidä ryhtyä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat