Miksi seksi ei toimi?

Vierailija

Olen seurustellut nyt vasta pariviikko erään miehen kanssa.Seksiä ollaan harrastettu kahdesti.Aikaisemmasta kerrasta oli mulla jo reilu kolme vuotta.Ongelma on kuitenkin siinä,että vaikka mies onkin aika kokenut seksi on vaan yhtä sähläystä.Mietin mistä johtuu, että penis luiskahtaa koko ajan ulos emättimestä? Se on todella turhauttavaa,kun aina kun pääsee vauhtiin joutuu mies taas tähtäilemään.Käykö muille samalla lailla? Ja osaatteko sanoa mistä se johtuu? Ite mietin aluks,e ttä johtuuko se siitä jos liikun jotenkin väärin.Kuulin myös jostain, että jos miehen penis on pieni näin voi käydä. Poikkiksellani ei kyllä ole ainakaan omasta mielestäni mitenkään normaalia pienempi.

Olisi kiva jos voisitte antaa jotain vinkkejä,koska en tosiaan halua, että tää suhde kaatuu siihen, että seksi ei suju!!:)

Kommentit (6)

Vierailija

Teillä on aika vähän yhteisiä seksikertoja, joten ei kannata vielä tehdä mitään johtopäätöksia. Uusi kumppani vaatii kuitenkin uudet kujeet, joten totuttelu vie aikaa. :)

Liian suuria liikkeitä tehdessä penis voi tosiaan luiskahtaa helposti pois, mutta liikkeen määräänkin tottuu harjoittelemalla. Tuo yleinen sählääminen johtuu varmaan miehen suorituspaineista, hän varmasti yrittää näyttää parhaansa mutta silloin sitä helpoiten mokaakin.

Tsemppiä teidän suhteelle!

Vierailija

Samaa mieltä Cassien kanssa.. Varmasti miestä jännittää olla sinun kanssa ja sitten tulee hirveet suorituspaineet. Melkein jokaisen kanssa aina alussa on sähläystä ja kyllä meilläkin alussa luiskahti penis aina pois. Mutta sitten oppii liikkeet ja miten käyttäytyä uuden ihmisen ja uuden peniksen kanssa :D

Vierailija

Ihana kuulla,että muillakin on ollu vähän säätöä aluksi:) Kaksi viikkoa ja kaksi kertaa on kieltämättä mitätön määrä=D Eiköhän se tästä ala ajan mittaan sujumaan kun opitaan tuntemaan toisemme ja tarpeemme paremmin.

Vierailija

Mä voisin tässä samassa ketjussa kysellä mielipiteitänne mun "ongelmaan" liittyen.. Oon tässä nyt 1,5 kuukautta tapaillut (ollaan tunnettu kyllä jonkun verran pidempään) mua hieman vanhempaa miestä, jolla on ollut vähän pelimiehen maine. Viihdytään yhdessä tosi paljon ja muutenkin sujuu ihanasti, jutellaan paljon jne. Ongelma onkin nyt seksi, tai siis sen puute! Ollaan harrastettu seksiä vain kaks kertaa.. nekin kerrat humalassa vähän silleen "yhden illan juttu"-tyyliin.

Nyt kumminki juttu on lähteny nopeesti menee aika paljon vakavampaan suuntaan; hän on muun muassa sanonut pitävänsä musta sen verran paljon, että pitkästä aikaa haluaa oikeesti vakavan suhteen. Mä vaan itse satun tykkäämään myös seksistä aika paljon, enkä ole koskaan joutunu tämmöseen tilanteeseen. Syö aika paljon mun itsetuntoa, kun mies esimerkiksi lopettaa hommat kesken esileikin. Joskus silloin ekojen viikkojen aikana naureskelin hänelle, että eikö mun viehätysvoima riitä ja hän vaan sanoi olevansa tosi väsynyt. Nyt en enää uskalla ottaa asiaa puheeksi.. Varsinaisen seksin sijasta meillä toimittaa fyysistä kontaktia ihan vaan semmonen pussailumaratooni :)

Tiedän hänen olleen aika "helppo" aiemmin, joten voisko kyseessä nyt oikeesti olla vaan semmonen juttu, ettei hän uskalla hätäillä asian kanssa kerta haluaa vakavamman suhteen tästä? Huolestunko mä nyt ite liian hätäisesti asiasta?

Vierailija

Mä olisin onnellinen jos olisin sun asemassa:D Joka ainoassa suhteessa missä mä olen ollut seksiä on kyllä riittänyt, mutta se on saanut mut pelkäämään,että mies tahtoo vain seksiä eikä mitään muuta.
Ymmärrän kyllä, että se varmasti rupeaa pikku hiljaa tympimään jos mitään ei tapahdu:)
Kuten sä sanoit saattaa hyvin olla, että mies ei halua ottaa sun kanssa minkäänlaista riskiä,koska välittää susta vain niin paljon! Vika ei varmastikkaan ole siinä,että et olisi tarpeeksi viehättävä;)En ainakaan jaksa uskoa.
Sinuna kattelisin tilannetta vielä hetken ja jos seksi ei vieläkään ilmaannu kuvioihin kannattaa kysyä miekkoselta mikä on vikana.

Vierailija

Joo, ehkä mä olen vaan ollut tottunut siihen meininkiin, että alussa sitä seksiä tosiaan riittää.. tosin nyt tosiaankin tajusin, että aika paljon mukavampi tapa tämä on, et ensin tutustutaan muuten hyvin! Ite kun vielä olen pikkasen epävarma ihminen, niin kyllä tuon luottamuksen pitää olla kunnossa. Ja nythän tilanne on se, että tämä suhde alkaa olla ihan kaikin puolin aikas hyvällä mallilla! ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat