Unieni ritari

Sivut

Kommentit (36)

tiiti66

Jokin siinä vaan on, että kun johonkin näyttelijään mieltyy, niin kyseiseltä näyttelijältä hyväksyy huonompiakin suorituksia. Minulla sellainen on ehkä Johnny Depp; ihana renttu, jota sietää katsella roolissa kuin roolissa.

ensu

Jos keskitytään pelkkään ulkonäköön, niin unelmieni prinssi voisi olla aikalailla Pierce Brosnanin näköinen ja oloinen. Erityisesti Mamma Miassa Brosnan huokui olemuksellaan rentoa sympatiaa. Bondit tapaavat parantua vanhetessaan, koska Sean Connerynkin charmi on kaiken aikaa kasvanut.

lilla

Näin twilightin huumassa kun olen ja varsinkin 3 osan nähtyäni niin Jakob... se mies saa kyllä ujommankin tytön plasmat aivan sekaisin... ei voi muuta sanoa kuin huokaista aaaah mikä mies :) edward oli kyllä eka suosikki mut 3 osan jälkeen vaihtu mielipide... ja se kroppa... uulalaa <3

Temppu

Unelmieni prinssi on ehdottomasti Ryan Reynolds AH <3; hauska, karismaattinen ja upea! Knight and Day -leffan kävin katsomassa ennakkoon ja pakko sanoa, että entisenä Tom Cruise "vihaajana" tämä leffa sai rakastumaan hänen roolihahmoonsa; suosittelen todellakin leffan katsomista ;)

PIA33

Tietenkin minun sanoinkuvaamattoman rakas avomieheni!! Olin tiennyt hyvin nuoresta asti, millainen on unelmieni mies, en vain oikein uskonut häntä koskaan todella kohtaavani!! Ja kuitenkin eräänä keväisenä päivänä näin tämän miehen ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä!! Tiesin hänen heti olevan minulle Se Oikea ja se, josta olen unelmoinut hyvin nuoresta asti!! Mietin vieläkin välillä, että miten voi tapahtua näin uskomattomia asioita!!

Seija Kangas

Kyllähän se silmä lepää kun katselee hyvännäköisiä uroksia töllistä tai kadulla, mutta kyllä se unelmien prinssi on kuitenkin on se oma vieressä kuorsaava köllikkä!

Titu

Hmm...Enpä tiedä,mutta olen oikeasti sinkku en juuri mitään kumppania kainalossani.Tom Cruise ei ole minun makuuni eikä ole mitään sopivaa unelmani prinssi.
Ihastuin erääseen mieheen pitkään,mutta mennyt jo naimisiin toisen naisen kanssa oli mun teini-ikäisestä saakka ollut unelmani prinssi nyt en voi mitään asialle ,että hän on naimisissa. Tykkään hänestä edelleen. :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat