tahtoo kuulla mielipiteitä ajatuksistani

Vierailija

Poikaystäväni oli kauden päätösristeilyllä joukkueensa kanssa. Se oli minulle okei, sillä luotin häneen täysin. Kuitenkin kun menin hänen luokseen kun hän oli saapunut kotiin, tunnelma oli outo, ja tajusin heti että hänellä oli jotain kerrottavaa. Niin hän kertoikin, mutta ensin itki monta minuuttia, ensimmäistä kertaa minulle. Hän kertoi että oli jutellut erään tytön kanssa laivalla aika paljonkin, ja tyttö oli osoittautunut kiinnostuneeksi poikaystävääni. Poikaystäväni oli sanojensa mukaan kuitenkin sanonut tytölle, että on varattu. Tanssilattialla kuitenkin tunnelma oli ollut vissiin niin tiivis, ja tyttö oli käynyt kiinni poikaystävääni. Ei siinä kuulemma kerennyt tapahtua kuin pieni pusu jota poikaystäväni ei olisi tahtonut, ja työnsi tytön pois. Tämän jälkeen hän oli kuulemma mennyt hyttiinsä ja avautunut kavereilleen itkien, kuinka häntä harmittaa tapahtunut ja kuinka peloissaan hän on että satutti minua. Tyttö oli myös antanut puhelinnumeronsa johon poikaystäväni oli kuulemma lähettänyt viestin jossa pyysi jättämään hänet rauhaan.
Itkin pitkään, ja tilanne oli hankala. Olin järkyttynyt mutta huomasin kuinka surullinen poikaystäväni oli, että oli antanut tilanteen tapahtua. Hän toisti ja toisti ettei tekisi koskaan minulle tahallaan mitään pahaa.
Selvitimme tilanteen, silti olen aivan hukassa. Luulin, ettei poikaystäväni kanssa tarvisi kokea tämmöistä tunnetta. Edellisessä suhteessani minua petettiin useasti, enkä haluaisi kokea sitä koskaan uudestaan.
Tunne on kuitenkin koko ajan semmoinen, että minua olisi petetty. Yritän sanoa itselleni positiivisia asioita, esimerkiksi niin, että jos poikaystäväni ei olisi luottamuksen arvoinen, hän olisi antanut mennä vaan sielä laivalla. Moni muu poika olisi tehnyt niin. Mutta hän ei. Silti minua inhottaa miksi hänen on pitänyt antaa ymmärtää, ja kaikki se läheisyys tanssilattialla. En saa niitä ajatuksistani pois. Poikaystäväni sanoi, ettei koskaan pystyisi valehtelemaan minulle, ja siksi kertoikin asiasta heti. Tiedän, että juttu oli pieni, eikä poikaystäväni olisi tahtonut sen tapahtuvan, silti minua sattuu. Olemme seurustelleet kesän alusta asti. Päivät ovat olleet ihaninta aikaa ikinä, nyt pari päivää on tuntunut ettei se voi olla enään samanlaista. Pelkään. Pystynkö enää olemaan yhtä hyvällä tuulella vaikka hän onkin juhlimassa kavereidensa kanssa. Kaikkea voi tapahtua...

Kommentit (8)

Vierailija

Ikävää, että jouduit tuollaiseen tilanteeseen. Nostan kyllä hattua poikaystävällesi, että hän kertoi sinulle heti tapahtuneesta, eikä tosiaan antautunut yhden illan suhteelle, minkä moni muu olisi varmasti tehnyt. Ihmiset tekee virheitä, mutta niistä pitää oppia. Kirjoituksestasi päätellen, poikaystäväsi oppi tästä pienestäkin virheestä. Tunteesi ovat silti oikeutettuja, ei tuollaista heti kuitenkaan pysty unohtamaan.

Sinuna antaisin ajan kulua ja katsoa, miltä itsestäsi tuntuu. Uskoisin, että kun mies osoittaa taas olevansa luottamuksen arvoinen pystyt antamaan anteeksi ja unohtamaan.

Vierailija

Ymmärrän hyvin. Mulle on käynyt niin että oma poikaystävä ihastui reissussa toiseen ja hän olisi halunnut jotain enemmän sen toisen tytön kanssa, mutta tahtoi silti pysyä mun kanssa. Hän ei kuitenkaan pettänyt. En olisi minäkään ikinä uskonut mitään sellaista, hän tuntui niin uskolliselta ettei kukaan aiemmin, mutta nykyään epäilen todella helposti hänen kiinnostusta muihin... Se on todella surullista. Olen kuitenkin siis pystynyt antamaan hänelle anteeksi. Tapahtuneesta on jo vuosi ja muutamia kuukausia. Asia vaivaa välis mieltä, mutta ei tunnu enää niin hirveältä. Onhan mullekin virheitä sattunut. Tuntuu tyhmältä alkaa selittämään omia asioita, mutta yritän vain sanoa, että kyllä se siitä, tilanteesi ei ole yhtä paha mitä minulla oli, kyllä tilanne helpottuu. Minustakin tuntui siltä etten pysty enää olemaan iloinen ja normaalisti hänen kanssaan jne, mutta olin väärässä. Trust me! :)

Vierailija

Pakko kyllä antaa poikakaverillesi pisteet kun kertoi heti. Tietysti ymmärrän että arvelutta, niin muakin arveluttais. Mutta mieti omia tunteitasi ja mieti teidän hyviä hetkiä. Kyllä kaiki muuttuu vielä hyväksi.

Vierailija

moikka!
hienoa että poikaystäväsi kertoi sinulle tapahtuneesta. moni olisi vähätellyt asiaa ja ollut kertomatta.
hän todella arvostaa sinua ja välittää sinusta.
anna ajan kulua ja kuuntele tunteitasi. älä ajattele pahinta ja anna mielikuvituksesi tehdä sinulle kepposta. sillä se on pahinta mitä voisit nyt tapahtua, kuvitellessasi pahentaisit epäluottamustasi joka voisi lopulta rikkoa välinne. klisee: aika parantaa haavat, kuuntele ja katsele kuinka tilanteenne etenee ja tee päätöksiä harkiten.

Vierailija

Minuakin on suudeltu "vahingossa", vaikka kerroin olevani varattu. Koen siitä vieläkin kolmen vuoden jälkeen syyllisyyttä. Joskus vain käy niin, eikä noille tilanteille oikein voi mitään. Sun poikakaverisi on ihana ja rehellinen ja katuu kovasti sellaista, mitä ei oikeastaan voi katua. Anna hänelle anteeksi, ei ole hänen vikansa että jotkut eivät ymmärrä sanoja "olen varattu". Tiedän kokemuksesta, että sellaisesta tilanteesta ei pääse sillä lailla juoksemaan karkuun, koska itse ainakin olin kamalan järkyttynyt enkä tajunnut ihan heti että mitä ihmettä tuo toinen nyt oikein tekee.

Älä murehdi enää asiaa. Jos poikaystäväsi oli noin järkyttynyt tilanteesta, hän tuskin antaa sen tapahtua enää uudestaan.:)

Vierailija

Musta tapahtuma ei vaikuta vakavalta. Mielestäni se ei ollut pettämistyä. Tyttöhän itse ahdisteli sun miestä ja väkisin suuteli, vaikka mies oli kertonut olevansa varattu. Ymmärrän, että sulla on petetty olo, mutta uskon, että se menee aikanaan ohi. Poikaystäväsi vaikuttaa kunnon mieheltä, kun kertoi sulle tapahtuneesta ja sanoi tytölle suorat sanat. Onneks sulla on tollanen mies. Mut ton tilanteen ylipääsemiseene ei auta muu kuin aika.

Vierailija

ihanaa kiitos vastauksista! :) nyt on jo paljon parempi olo ja kun nämä on lukenut tekee vain mieli mennä rutistamaan ja antamaan rakkautta tolle hömpälle <3

Vierailija

Pisteet poikaystävällesi, kun kertoi sinulle samantien asiasta. :) vaikka aluksi tuntuunkin pahalta ja siltä,että on tullu petetyksi, niin kuuntele omia tunteita :) poikaystäväsi kumminkin kertoi sinulle heti asiasta ja se kyllä kertoo rehellisyydestä ja siitä hän oikeasti välittää sinusta todella paljon :)

toivottavasti saatte asiat selviksi :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat