MAC-meikit

Vierailija

Haluaisin paljon kokeilla MAC -tuotteita, joten kysyisin teiltä, että jos olet käyttänyt/käytät niitä, niin mitä pidit niistä ja paljonko tuotteesta maksoit? Olen nimittäin vähän ulalla niistä kun niitä on niin paljon enkä oikein tiedä mistä kannattaisi aloittaa.

Kommentit (3)

Vierailija

Käytän MAC-tuotteita ja tykkään tosi paljon! Huulipuna on 18e, meikkipuuteri vajaa 30e, poskipuna n. 25e, yksittäinen luomiväri jotain 20e ja sit sellanen luomiväripaletti reilu 40e. En noita hintoja tarkkaan muista, mutta jotain tuota suuruusluokkaa ne on. Ei ihan ilmaisia, mutta toisaalta tosi hyviä (erityisesti tykkään meikkipuuterista ja huulipunista) ja tuntuu olevan pitkäkestoisia myös. Merkin myyjät on kans mun kokemuksen mukaan tosi auttavaisia ja asiantuntevia, ei tarvi pelätä, että tulee ostettua väärän värinen meikkivoide tms. Voisinkin melkein suositella, että menet vaan suoraan niiltä kysymään, itse olen joskus mennyt sillä asenteella, että en yhtään tiedä, mitä haluan, mutta jotain pitäis saada. :D Aina lähteny joku uusi suosikkituote mukaan. :)

Vierailija

Okei, kiitos tosi paljon kun vastasit ja annoit noita tietojakin, itselläni kun ei ole oikeestaan mitään hajua, että mitä oikein haluaisin, mutta olen kuullut tosi paljon hyvää noista! Mutta kiitos siis paljon :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat