Parisuhde vai pari suhdetta?

Kommentit (5)

Pikku-Inku

Muistan ensisuhteeni joka oli niin rento, että oikein nukutti. Poika oli liian kiltti ja kunnollinen, ei siitä tullut mitään paria suukkoa enempää mutta mitä tämä tekikään 20 vuoden jälkeen? Soitti ja kysyi muistanko hänet, toki muistin mutta olin aviossa ja lapsikin, olen edelleen aviossa ja lapsikin jo 21 vuotias. Naurattaa koko muisto.

apriqoosi

Minulla ei oikeastaan ole mitään erikoista tarinaa kevyistä suhteista, koska ensimmäinen suhde jonka aloitin, kesti pitkään ja se ei ole vieläkään loppunut ;) Kevytsuhteeksi se oli tarkoitettu, mutta tulimme niin hyvin toimeen, että ei järkeä. Nyt seitsemän vuotta yhdessä <3

apina

En harrasta kevytsuhteita :/ Tietysti kaikki suhteet alkavat kevyesti, mutta perimmäisenä minulla on siinä aina se kysymys, että jos tämä olisi se juuri oikea minulle :)

Alli

Erosin vuosi sitten pitkäaikaisesta poikaystävästäni. Pari viikkoa eron jälkeen matkustin kotipaikkakunnalleni lomailemaan ja siellä baarissa tapasin miehen, jonka kanssa päädyimme samaan osoitteeseen jatkamaan iltaa. Tämän jälkeen tapailin häntä parin kuukauden ajan, kunnes hän sitten kertoi tavanneensa tytön, jonka kanssa alkoikin seurustella. Tuon parin kuukauden aikana pääsin kuitenkin pahimman yli tunteissani ja huomasin olevani haluttu toisen miehen silmissä. Myös hän sai varmuutta naisten tapailuun sekä rohkeutta sen todellisen misun iskemiseen, joka oli jäänyt hänen mieleensä. Rohkaisimme siis toisiamme elämässä eteenpäin :)

Suvi

Heips! Kyllä minä ainakin olen vakavassa parisuhteessa ja olen tyytyväinen, vaikka välillä mietinkin olisiko hauskaa jos olisin juuri ks kevytsuhteessa.. Mutta olen nyt onnellinen ja hauskaa voi pitää myös pelkästään tyttöporukassa ilman miehiä. Vai mikä on teidän mielipide?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat