porukkaa kaveriksi kohottamaan kuntoa?

Vierailija

Hello ladies,

Olen aloittamassa (jälleen) uuden kuntokuurin. Uskon aiempien kaatuneen yksinyrittämiseen ja ajattelinkin, että täältä saattaisi löytyä porukkaa urheilemaan/pudottamaan painoa yhdessä? Jos samassa tilanteessa on muitakin, pikku notkahdukset ei tunnu niin pahalta:)

Kiinnostusta esim. 12 viikon tsemppaukseen ja elämäntaparemonttiin?

Kommentit (6)

Vierailija

Kiinnostusta löytyy! Itsekin aina meinannut, meinannut ja meinannut, mutta pitkä aikaista itsekuria ei ole löytynyt. Jos tällä kertaa? :D Toisaalta miesystävä kyllästyi ja sanoi tekevänsä mulle treeniohjelman, kerran en vapaaehtoisesti osaa tehdä :D Kuulostaa ehkä karkealta, mutta vähän pilkesilmäkulmassa heitetty & hän itse treenaa paljon.
Lenkkeilyllä ajattelin ainakin aloittaa & selkä/vatsojen teon.

Vierailija

Ehdottomasti mukana! :D Mun on pitäny laihduttaa jo kauan, mutta tuntuu että kilot vaan lisääntyy, ja motivaatio häviää aina viikon treenaamisen jälkeen :D

Vierailija

Jotenkin niiiin tuttua :D ^^ Jos me tästä saatais vaikka lenkkeilykausi pystyyn uusiksi tai kuka mitä aikookaan :) Mites meinasitte aloitella kuntokuurianne? Myös vinkit kelpaa (;

Vierailija

Täällä mukana myös. Tavoitteena olisi tuo 2600 m cooperissa, ollut jo vuoden, mutta aina jotenkin saan luisteltua treenaamisesta pois.

Tänään aloitin uudestaan lenkkeilyn, taas kerran..

Mutta mieltä virkisti se fakta, että sama matka mitä en viime vuonna pystynyt juoksemaan yhteen pötköön ollenkaan, onnistui tänään kolminkertaisesti..

Vierailija

Tää on kyllä sinäänsä vähän ristiriitaista, että en mä kyllä erityisemmin aatellut lisätä liikunnan määrää, sillä liikun nyt jo runsaasti. Mutta ehkä tää motivoi esim. syömään terveellisemmin, sillä kai te ruokavalioannekin aiotte korjata?
Mutta mä siis käyn Satsilla noin kolme kertaa viikossa, tanssitunnilla kolmesti viikossa, ja lisäksi opetan tanssia noin 6-7 kertaa viikossa. Sitten myös lenkkeilen välillä, mutta se on kyllä aika satunnaista. Mutta oon kyllä kanssa ite huomannu, että kunto on kehittyny viime kesästä, sillä kevään ekat lenkit on sujunu paljon helpommin kuin viime kesänä;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat