Kerro iskutarinasi

Sivut

Kommentit (72)

mmnm

Nykyinen löytyi paikallisesta nuorten suosimasta baarista. Olimme tanssimassa parin ystäväni kanssa. Olin kuskina, joten alkoholi ei ollut sumentanut aivojani eikä kuka tahansa tanssimaan pyytänyt käynyt. Huomasin kaksi miestä jotka tanssivat lähellämme kunnes kaverini huusikin heidät meidän luokse. Kävi ilmi että kaverini tuntee miehet tutun kautta ja sanoin kaverilleni toisen olevan syötävän komea. Yhtäkkiä joku todella humalassa ollut mies tönäisi minua selkään ja lensin tämän hyvän näköisen miehen syliin, josta jatkoimmekin tanssia yhdessä vähän lähemmissä tunnelmissa. Tähän päivään asti olemme muistelleet kuinka paljon sattuma vaikutti tapaamiseemme.

Taru

Minun ja mieheni rakkaustarina alkoi armeijasta 13-vuotta sitten.Olin töissä varuskunnan terveysasemalla sairaanhoitajana ja mieheni tuli alokkaaksi kyseiseen varuskuntaan.Ensimmäinen hymy vaihdettiin alokastarkastuksissa pistäessäni rokotetta hänelle käsivarteen ja suhdetta lämmiteltiin koko armeijan ajan, mutta vakkari seurustelu alkoi intin loputtua ja nyt takana 13- vuotta,naimisissa kohta 7 vuotta ja 9-vuotias poika ja 5-vuotias tyttö.Olemme monesti nauraneet,että eipä mieheni osannut arvata että löytää vaimon armeijasta kaksikymppisenä, enkä minä kuvitellut rakastuvani alokkaaseen, joka oli minua 4-vuotta nuorempi. :o)

s.o

Kaikki tapahtui eräänä kauniina päivänä irc-galleriassa. Kaikki alkoi yhdestä pienestä viattomasta kommentista, joskin ensitapaaminen ja seurustelun aloitus saivat odottaa hieman kauemmin, mutta tavatessa olikin helppo ajautua yhteen sillä olihan tuntemista takana jo useita kuukausia ja yhteisiä keskusteluja/tutustumista paaaaljon (olikuin olisi tuntenut toisen jo täysin) :) Vieläkin muistelemme tuota kuinka ja miten kaikki aikoinaan alkoi, muistissa se on kellonaikaa myöten. :)

Päkä

Mieheni löysin kun olin iltaa istumassa paikallisen ravintolan baaritiskillä. Hän tuli kysymään, että mitä se kaunis nainen siinä yksin istuu ja pyysi minut tanssimaan. Se oli rakkautta ensi katseesta ja siitä asti ollaan oltu yhdessä ja menty naimisiin ja saatu lapsia ja ollaan edelleen kovin rakastuneita. :)

Tiikeri

Netistä vähän niin kuin vahingossa. Olin juuri "singahtanut" edellisestä suhteesta ja mietin mitä kaikkea villiä onkaan jäänyt vielä tekemättä parisuhteen takia. Sokkotreffit oli yksi niistä asioista ja etsin samantien seuralaisen netin deittipalstalta. No hups, näin kymmenen vuotta myöhemmin huomaan olevani saman miehen kanssa naimisissa ja parin lapsen äiti.

Johanna

Tapasin Rakkaani ensimmäisen kerran ystäväni kautta erotiikka messuilla! Aiheeseen kuuluen meno oli melkoisen villiä, kiihkeiden suutelojen jälkeen tiemme kuitenkin erosivat, kummankin jatkaen matkaansa eri jatko paikkoihin.
Aika kului enkä saanut kysestä komistusta ja kiihkeitä suutelojamme mielestäni.
Vuosi siinä vierähti.Olin toki useasti ysvävältäni kalastellut tietoja kyseisestä miehestä, mutta siihen se oli aina jäänyt.
Yhtenä iltana puhelimeeni tuli viesti, ja kuinka ollakkaan se oli juuri tältä mieheltä! Hänkin oli ajatellut minua, ja viimein uskalsi ottaa yhteyttä.
Siitä se sitten lähti, nyt takana useampi vuosi ja esikoisemme syntyy kesällä. <3

nasuliini

Löysin mieheni Silja Europan diskosta, nojailin tanssilattian kaiteeseen ja katselin tanssivia ihmisiä, kun mieheni tuli kysymään että : "Mihin olet poikaystäväsi jättänyt?" Vastasin totuudenmukaisesti, että poikaystävää ei ole ja siitä illasta tarinamme alkoi, vaihdoimme puhelinnumerot ja muutaman päivän kuluttua hän soitti minulle. Satuimme asumaan naapuripaikkakunnilla, joten treffimatkakaan ei ollut pitkä. Nyt on yhdessä oltu 12 vuotta ja rakkaus kukoistaa edelleen =)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat