Ikuinen laihduttaja

Vierailija

Kertokaapas te hyvät Cosmon ystävät vinkkejä laihduttaa ja kiinteyttää? Tästä muuten mitään tule. :(
Mittani n. 170cm ja 72kg, unelmapainoni olisi 60 kieppeillä. Mutta tämä HIRVEÄ pömppis saatava ensisijaisesti pois !

Olen siis monia vuosia yrittänyt pudottaa painoa, ja kiinteyttää mahan ja reisien seudulta. Painoa on siltikin tullut vain lisää. Olen käynyt kuntosalilla, lenkkeillyt, rullaluistellut, lasketellut ja ties mitä, mutta maha silti pysyy ja paino vaan nousee. APUJA !

Kommentit (5)

Vierailija

Herkut pois, vähemmän ruokaa ja terveellistä sellaista. Liikunta suhteutettuna syömiseen. Jotkut, kuten minä, on vielä lihavampia ja painoa on huomattavasti enemmän kuin sinulla. Ainut ero tässä on se että, vaikka -esim minä- yrittää laihduttaa kaikilla vi**n keinoilla ni se paino kun ei laske kun on jo niin mukavasti päässyt nousemaan... ja juurikin kun ajattelet että jes jippii nyt kunto kohenee ja jaksan juosta jo puoltoista kilsaa ni alkaa semmonen helevetinmoinen oravanpyörä, juokset kolmena päivänä 1,5km ja sit et enää juoksekaan viikkoon ku selkä ja lonkat ei kestä. miten siinä mitään laihdutat kun sattuu niin paljon että päivät mennään 600mg buranalla jota otetaan säännöllisin väliajoin. Se että pystyt tekemään kaikke tuollasita kuten kuntosali, lenkkeily, tullaluistelu, laskettelu jne on minulle vain haave. ei näillä jaloilla lasketella eikä rullaluistella. Kuntosalikin täällä on niin paska että on sama kuin tekisi jotain hyödyllistä kotona.. Ole onnellinen, äläkä murehdi liikaa ulkonäöstäsi siollä näytät varmasti paremmalta kuin minä.

Vierailija

Mun mitat alkaa pikkuhiljaa olla samaa luokkaa. Oon aina ollut aika hoikka, pitkä tyttö, mutta viime vuoden aikana, varsinkin e-pillerit aloitettuani, on massaa alkanut kertymään. Oikeastaan kropassa tämä ei pahemmin näy (no, reisissä ehkä hiukan) mutta naama on paisunut.. Jo muutama kaverikin on sanonut, että naamasta kyllä näkee että on tullut syötyä...

Mulla kun ei oo koskaan ollut tarve laihduttaa, oon aina voinu syödä ihan miten sattuu, eikä mikään oo näkyny missään.. Nyt vissiin tarvis tehdä jotain! :)

Vierailija

www.kiloklubi.fi on hyvä painonhallintasivusto ja älyttömän hyvä apuväline ruokavalion ja liikunnan tarkkailuun! Suosittelen rekisteröitymään. Palvelu on ilmainen ja siellä on paljon nuorta väkeä laskemassa kaloreita ja ravintoaineita ;)

Vierailija
Graice

... ja juurikin kun ajattelet että jes jippii nyt kunto kohenee ja jaksan juosta jo puoltoista kilsaa ni alkaa semmonen helevetinmoinen oravanpyörä, juokset kolmena päivänä 1,5km ja sit et enää juoksekaan viikkoon ku selkä ja lonkat ei kestä. miten siinä mitään laihdutat kun sattuu niin paljon että päivät mennään 600mg buranalla jota otetaan säännöllisin väliajoin. Se että pystyt tekemään kaikke tuollasita kuten kuntosali, lenkkeily, tullaluistelu, laskettelu jne on minulle vain haave. ei näillä jaloilla lasketella eikä rullaluistella. Kuntosalikin täällä on niin paska että on sama kuin tekisi jotain hyödyllistä kotona.. Ole onnellinen, äläkä murehdi liikaa ulkonäöstäsi siollä näytät varmasti paremmalta kuin minä.

Aloita ehdottomasti kävelyllä. Älä koita juosta ennenkuin paino on pudonnut sen verran että nivelet kestää ja kuntokin kerkeää kohentumaan ton alun kävelyjakson aikana. Jos sulla on uimahalli siin lähellä, nii kannattaa koittaa uimista/vesijuoksua. Vesi on paljon ystävällisempi elementti aloittelijalle, kuin kova maa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat